Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kabooom
Lesbotko siellä saunovat vähän kovaäänisesti?
Ja mua kiinnostaa toi saunominen koska kaivattu vois olla saunomassa. Stalkstalk.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja kaivatulla kaikki koot ja mitat on juuri sopivat. Suutelukorkeus todettu hyväksi, kädet ylettyy ympärille, asumme tarpeeksi lähellä toisiamme, kummallakaan ei ole liian isoja jalkoja jotta toisen varpaille talloisi haliessa, lusikassa on hyvä olla ja seksiinkin löytyy sopiva kappale ja vastakappale 🥰
Hyvä, hyvä! Oikein hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun päivän kohokohta on se että saan viestittää kanssasi.
Missä viestimme?
Ehkä se on muutaman muunkin päivän kohokohta.Toivottavasti pian muuallakin kuin slackissa.
Mulkuilla on mulkut tavat. Ja taatusti ymmärrät mitä tarkoitan ja miksi olet estossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä pitää taas vaihteeksi alkaa harrastamaan sänkyrallia ja panna kaikki halukkaat läpi.
Kuulostat siltä kuin tahtoisit nokittaa kaivattuasi ja todistaa ettei hän merkitse mitäänja vientiä on. Korjaa, jos olen väärässä.
Ei ole kaivattua siinä mielessä.
No, mutta toivottavampaahan kohtaamiset irl puolella ovat, kuin palsta haikailut. En minäkään täällä kirjoittelisi, jos olisi vipinää tosielämässä. Plus, jos minun ei haluttaisi olevan kiinnostuneempi netistä ja puhelimesta kuin ihmissuhteista. Tinder kai olisi vaihtoehto, mutta löytyykö sieltäkään, jos minut halutaan nähdä ennemmin läppärin seurassa kuin aidosti kosketuksissa iho ihoa ja sielu sielua vasten.
Ei minua tinderin tarjonta kiinnosta.
Vettu että olen tunari ja epäkelpo #*--*#
Luovutan, en osaa mitään.
Olen kokenut toisinaan jonkinlaista yksinäisyyttä ystävien ja tuttujen seurassa, mutta ainoastaan sinun seurassasi en.
No ainakaan olosi ei helpota haaveilemalla miehestä, joka on onnellinen omassa elämässään oman ihmisen kanssa. Tiedät sen itsekin. Herää.
Vierailija kirjoitti:
Kabooom
Nytkö se iski tajuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä pitää taas vaihteeksi alkaa harrastamaan sänkyrallia ja panna kaikki halukkaat läpi.
Kuulostat siltä kuin tahtoisit nokittaa kaivattuasi ja todistaa ettei hän merkitse mitäänja vientiä on. Korjaa, jos olen väärässä.
Ei ole kaivattua siinä mielessä.
No, mutta toivottavampaahan kohtaamiset irl puolella ovat, kuin palsta haikailut. En minäkään täällä kirjoittelisi, jos olisi vipinää tosielämässä. Plus, jos minun ei haluttaisi olevan kiinnostuneempi netistä ja puhelimesta kuin ihmissuhteista. Tinder kai olisi vaihtoehto, mutta löytyykö sieltäkään, jos minut halutaan nähdä ennemmin läppärin seurassa kuin aidosti kosketuksissa iho ihoa ja sielu sielua vasten.
<Ei minua tinderin tarjonta kiinnosta.
No mikä tai kuka kiinnostaa?
Hyvää yötä naiselle, jota olisi hauska palvoa naisena! Ylistää ja nostaa jalustalle, ja yrittää ottaa kaikki epävarmuudet pois, riisua kaikki mahdolliset hyvän olon kahleet. Toki varmasti joskus olisi aiheellista ja tarpeen ohjata ja ojentaakin, koska sellaisia me ihmiset olemme, vastavuoroisesti. Mutta kun jostakin todella pitää, sitä hyvää mieltä ja oloa todella haluaa koettaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huono tunnistamaan tunteitani.
Ei haittaa, kaikkien ei tarvitse. Saatat löytää puolison joka tunnistaa ne puolestasi.
Aika hemmetin raskasta sille puolisolle kyllä. Eri
Mitä raskasta siinä on, jos saman tien huomaa toisesta mikä hiertää, kiertää, kiristää tai ilostuttaa ja on pystyvä sanomaan toiselle suoraan, että nyt näin ja näin niin helpottaa ja/tai menee paremmaksi? Ei siinä koko aikaa tarvitse varpaillaan olla tarkkailemassa. Sivu
Kohta aika juoda iltakahvia ja lähteä rintamalle kiikaroimaan.
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan olosi ei helpota haaveilemalla miehestä, joka on onnellinen omassa elämässään oman ihmisen kanssa. Tiedät sen itsekin. Herää.
Mistä sinä kenenkään puolesta tiedät kenestä kukakin haaveilee? Minä ainakin tapaisin erittäin mielelläni sinkkumiehen, johon rakastuisin eikä tarvitsisi sotkeentua monisuhteisuus- tai hups-olikin-varattu-draamoihin.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Ke-ke. Mietin sinua juuri nyt. Kiitos kun tulit ilostuttamaan syksyäni! Tietämättäsi tosin.
Rintamalohkot hajoilevat kuin kaivattuni rintaliivit ja pikkuhousut valahtavat lattialle mun astuessa makuuhuoneeseen jossa kaivattu makaa vuoteessa.
vesimies,
olet salainen haaveeni ja vain niin vastustamaton. Kauniita unia!
T
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämän suuntaat😄? Sille, jota kaipaat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut toisinaan jonkinlaista yksinäisyyttä ystävien ja tuttujen seurassa, mutta ainoastaan sinun seurassasi en.
Mikä hän on, jos ei ystävä eikä tuttukaan?
Lesbotko siellä saunovat vähän kovaäänisesti?