Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Rintamalohkot hajoilevat kuin kaivattuni rintaliivit ja pikkuhousut valahtavat lattialle mun astuessa makuuhuoneeseen jossa kaivattu makaa vuoteessa.
Mitä? Kumpi teistä oli nainen vai molemmat? Vai lainasitko hänen alusvaatteitaan?
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan olosi ei helpota haaveilemalla miehestä, joka on onnellinen omassa elämässään oman ihmisen kanssa. Tiedät sen itsekin. Herää.
Kenelle tätä osoitat?
Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut tyhjentää sun hunajapurnukan vatsaani 🍯
Tervetuloa! Juuri sinua odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintamalohkot hajoilevat kuin kaivattuni rintaliivit ja pikkuhousut valahtavat lattialle mun astuessa makuuhuoneeseen jossa kaivattu makaa vuoteessa.
Mitä? Kumpi teistä oli nainen vai molemmat? Vai lainasitko hänen alusvaatteitaan?
Alkaa väsy painaa päälle 🙈
On tää aikamoista tunnevuoristorataa ollut. Haaveilua, kaipuuta, ihastusta, himoa, pelkoa, unettomuutta ja levottomuutta. Tilanne on mikä on mutta pidän sinusta aivan liikaa unohtaakseni ainut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naiselle, jota olisi hauska palvoa naisena! Ylistää ja nostaa jalustalle, ja yrittää ottaa kaikki epävarmuudet pois, riisua kaikki mahdolliset hyvän olon kahleet. Toki varmasti joskus olisi aiheellista ja tarpeen ohjata ja ojentaakin, koska sellaisia me ihmiset olemme, vastavuoroisesti. Mutta kun jostakin todella pitää, sitä hyvää mieltä ja oloa todella haluaa koettaa antaa.
Tämän naisen tuntomerkkejä?
Minut saa suoralla aloitteella mukaansa, mutta kun eivät uskalla, niin eivät uskalla. Joku hullu nainen kyllä joskus yritti pokata minua metsässä, lienee oli karhu hänen kintereillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut toisinaan jonkinlaista yksinäisyyttä ystävien ja tuttujen seurassa, mutta ainoastaan sinun seurassasi en.
Mikä hän on, jos ei ystävä eikä tuttukaan?
Hyvänpäivän tuttu varmaan sitten. Sivusta.
Olen kokenut yksinäisyyttä viimeksi tänään, siitä huolimatta ettei olisi pitänyt kokea. Sellaista ärsyttävää kaihoa siitä, että sinä varmaan ymmärtäisit ja sun seurassa voisin levähtää henkisesti hetken. Ehkä kehuisit ja silittäisit päätä. Ehkä jotain vähän enemmän hitaasti edeten.
Saahan sitä unelmoida, kun muuta ei saakaan eikä tule koskaan saamaankaan.. ensi kerralla kun näät mut katso mua sillä tavalla, että nään sun unelmoivan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi fantasiasi pilaamisesta, mutta näen kirjoittamasi videoklippinä mielessäni ja näen naisen, joka makaa kyljellään vuoteella ja alusvaatteet luikertelevat pitkin patjaa sängyn reunalla ja tipahtavat lattialle sängyn viereen.
Vierailija kirjoitti:
🤔🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Minut saa suoralla aloitteella mukaansa, mutta kun eivät uskalla, niin eivät uskalla. Joku hullu nainen kyllä joskus yritti pokata minua metsässä, lienee oli karhu hänen kintereillään.
Lie ollut. Juu. 🐻
Vierailija kirjoitti:
On tää aikamoista tunnevuoristorataa ollut. Haaveilua, kaipuuta, ihastusta, himoa, pelkoa, unettomuutta ja levottomuutta. Tilanne on mikä on mutta pidän sinusta aivan liikaa unohtaakseni ainut.
Kenestä?
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi mörökölli ollut kintereillä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Mulla on ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleualle. 🧡🤗 Hyviä unia. Mullakin on sua. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
öö niinku öitä!
Hoo niinq hyvää loppuelämää!
Kuinkas se ujostelu näkyy?
Sivuutelias nainen
No sinähän se huvittava olet :D