Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Ggrraauh tis matin season can i come take you
Vierailija kirjoitti:
On sellainen mukava olo. Jotenkin uppoudun silmiisi ja juttuihisi. Mutta tästä en halua tehdä mitään uutta ketjukoukun syytä. Viihdyn seurassasi ja siinä se. Meillä on joulukuuhun saakka aikaa luoda yhteyttä. 😘
Naiselle vai miehelle?
Neljäs pa..vha tuli tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sellainen mukava olo. Jotenkin uppoudun silmiisi ja juttuihisi. Mutta tästä en halua tehdä mitään uutta ketjukoukun syytä. Viihdyn seurassasi ja siinä se. Meillä on joulukuuhun saakka aikaa luoda yhteyttä. 😘
Naiselle vai miehelle?
Naiselta naiselle
Molemmilla omat syynsä ja pelkonsa olla tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on hiljainen talo.
Jaa ei tää ny nii hiljanen oo. Nykki kuuluu vaikka ja mitä ääniä. Tuulen nurkissa ujeluksesta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle vai miehelle?
Työpaikalla?
Harri. Kävit tänään ajatuksissani pitkästä aikaa. Se oli, kun lämmin tuulahdus😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin pystyin nukkumaan, kun olin vielä terve. Olin todella hyvä nukkumaan. Se oli mun voimavara. Nyt näivetyn ja hiivun hiljaa pois.
Vähän vanhemmaksi olisin mielessäni suonut itseni terveenä elävän. Näillä näkymin en elä edes keski-ikäiseksi. Harmi. Alkuperäinen sairaus olisi ollut hoidettavissa.
Oli liian pienet annokset alkuperäiseen sairauteeni. Ja jos olisin heti saanut lisälääkitystä, en olisi ehtinyt virua niin pitkään. Ei kenenkään elimistö olisi kestänyt sellaista kipua ja verenhukkaa. Jo pelkkä ferritiinin lasku ja elektrolyyttien epätasapaino oli todella haitallista.
Hypokondria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...mistähän hlvetin kummasta ikinä koskaan sain päähäni, että sinä minulle täällä jotakin??? *huoh*
Tottahan se oli, mutta ei vaan uskallettu kuitenkaan. Sivusta tietenkin. Illan jatkoja.
Uskaltaminen tapahtuu irl ja palstailu palstalla. Henk.koht. tuskin purisin kenenkään päätä poikki, jos lähestyisi tosielämään puolella. sivusta myös
Irl lähestyminen ei käy mulle. Ei ollenkaan tai edes kaverin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä sataa, on pimeää. Syksy jo saa. Saisinpa minä sinut.
Oletko kertonut että haluat? Saisitkin. -sivusta sanon
- Kuules, kaivattu. Odota, mulla on asiaa.
- Kerro pois.
- Ihan semmoista olisin nopeasti kysynyt, että saanko sinut?
- Ööö, mitä sanoitkaan?
- Että saanko ottaa sinut, kun kerran olet siinä?
Kaivatun vaimo saapuu paikalle:
- Ei, hän on varattu mulle eikä ole vapautumassakaan. (Ottaa miehen ja vie mennessään.)
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla omat syynsä ja pelkonsa olla tekemättä mitään.
Joo, tämä. Hali hänelle. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
...mistähän hlvetin kummasta ikinä koskaan sain päähäni, että sinä minulle täällä jotakin??? *huoh*
Sitä ihminen tulkitsee näitä viestejä omasta näkökulmastaan ja saa sopimaan viestit itseensä. Etkä voi sitä paitsi varma, ehkä kuitenkin hän sinulle täällä jotakin, aina on mahdollisuus..
Vierailija kirjoitti:
Voimat loppu, hyvää yötä.
Oliko rankka päivä? Lepoa sitten, hyvää yötä.
Kiusallisuus.
Mietin miten sen selättäisi ja menisikö se ohi.
Nykyinen tilanne ei oikein tunnu hyvälle.
Mietin miten sua jatkossa vältellä.
Varatulta varatulle.
Vierailija kirjoitti:
Kiusallisuus.
Mietin miten sen selättäisi ja menisikö se ohi.
Nykyinen tilanne ei oikein tunnu hyvälle.
Mietin miten sua jatkossa vältellä.
Varatulta varatulle.
Ei tarvi vältellä kun ei olla missään tekemisissäkään.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
J
Vähän vanhemmaksi olisin mielessäni suonut itseni terveenä elävän. Näillä näkymin en elä edes keski-ikäiseksi. Harmi. Alkuperäinen sairaus olisi ollut hoidettavissa.