Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Lässytän sulle kuin kissoille lässytän ja ikä ei tuo muutosta. Anteeksi että olen muuttunut. Mutta tän kaiken jälkeen koitan saada itseni takaisin ja kaiken entisen. 😿
Vierailija kirjoitti:
Valitse vierellesi ihminen, joka rakastaa sinua sitä lujemmin, mitä heikommaksi itsesi tunnet.
Siltäkö tuntuu? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset omaisuutta?
Kyllä. Meidät voi vaihtaa vaikka kameleihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset omaisuutta?
Mietitkö tälläisiä raamattu kerhossa?
Tilanteet on erilaisia ja samanlaisia. Ehdottomasti kannattaa ottaa voimavarana, jos toinen ihminen jääny mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset omaisuutta?
On kyllä suuri mysteeri, miksi sinulla ei ole naista. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...mistähän hlvetin kummasta ikinä koskaan sain päähäni, että sinä minulle täällä jotakin??? *huoh*
Tottahan se oli, mutta ei vaan uskallettu kuitenkaan. Sivusta tietenkin. Illan jatkoja.
Uskaltaminen tapahtuu irl ja palstailu palstalla. Henk.koht. tuskin purisin kenenkään päätä poikki, jos lähestyisi tosielämään puolella. sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse vierellesi ihminen joka valitsee myös sinut.
Eihän ihmistä, joka ei valitse minua, voi edes valita.
Se taasen on sattumankauppaa kohtaanko miehen, joka valitsee minut ja jonka minäkin tahdon valita.Tarkoitin tällä sitä rakkautta, ei kannata lähteä suhteeseen epäaidoin aikein.
Toivotaan että jokainen kohtaisi sellaisen oikean rakkauden, jokainen joka sellaista toivoo kohdalleen. Elämä näyttää, mitäänhän ei voi pitää itsestäänselvyytenä ja siksipä meidän ei kannata vain odottaa aikaamme tuhlaten.
Voih. Kuinkapa olla odottelematta, jos on laitettuna vaihtopenkille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin viimeksi näit kaivattusi irl? Kerro yksi tunniste kyseisestä tilanteesta!
Näin hänet perjantaina. Tunniste olkoon nyt vaikka hankala ovi.
Ou, jopas
Osuiko?
Vettä sataa, on pimeää. Syksy jo saa. Saisinpa minä sinut.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Käytöksestä sen voi päätellä...
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Teillä on hiljainen talo.
Joo, pahin huutaja on reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on hiljainen talo.
On se, täällä on tilaa ajatella. Voisi kirjoittaavaikka omat ajatuksensa ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse vierellesi ihminen joka valitsee myös sinut.
Eihän ihmistä, joka ei valitse minua, voi edes valita.
Se taasen on sattumankauppaa kohtaanko miehen, joka valitsee minut ja jonka minäkin tahdon valita.Tarkoitin tällä sitä rakkautta, ei kannata lähteä suhteeseen epäaidoin aikein.
Toivotaan että jokainen kohtaisi sellaisen oikean rakkauden, jokainen joka sellaista toivoo kohdalleen. Elämä näyttää, mitäänhän ei voi pitää itsestäänselvyytenä ja siksipä meidän ei kannata vain odottaa aikaamme tuhlaten.
Voih. Kuinkapa olla odottelematta, jos on laitettuna vaihtopenkille?
Ei edes sinne laitettuna. Jostain vain on joku änkenyt ittensä mukaan (ilmaisten) että minä haluan ketjuun. Coachien kanssa sitten me kaikki ihmetellään täällä että mitä tuon kanssa nyt sitten oikein tekisi.
J 🔥🔥 Tänään nähtiin ja ikävä
Vierailija kirjoitti:
Vettä sataa, on pimeää. Syksy jo saa. Saisinpa minä sinut.
Oletko kertonut että haluat? Saisitkin. -sivusta sanon
Miksi?