Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Voit vihata tai tykätä. Kumpikohan se on.
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa ei voi parantaa, jos ihmiset ovat sairaita ja parantavat maailmaa sairaista ajatuksista käsin.
Tavallaan ei mutta sitäkin kautta tapahtuu asioita ja myös sitä parannusta. Ikävä fakta tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Valitse vierellesi ihminen, joka rakastaa sinua sitä lujemmin, mitä heikommaksi itsesi tunnet.
Rakkauden testihän sekin on, jos heikko hetki koituu suhteen lopuksi. Todellisuudessa silloin rakastutaan, kun ollaan vahvimmillaan, mutta harvemmin silloin, kun ollaan heikoimmillaan. Tai no rakkaus ei kuole heikkoon hetkeen tai sairastumiseen, mutta harvemmin syttyy kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitse vierellesi ihminen, joka rakastaa sinua sitä lujemmin, mitä heikommaksi itsesi tunnet.
Ei kiitos. Haluan vierelle ihmisen, joka rakastaa minua lujiten, olin millainen tahansa. En edes tunne itseäni heikoksi, joten miksi pitäisin tätä jonakin rakkauden mittarina?
Valitse vierellesi ihminen joka valitsee myös sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Miks pitäis tuntea itsensä heikoksi että ansaitsisi toisen lujimman rakkauden? Tosi hölmö ajatus
Valitse vierellesi ihminen jota rakastat ja joka rakastaa sinua. Edelliseen liittyen.
Arvatkaas mitä tein äsken suihkussa?
PIERASIN
😂😂 MIE PIERASIN 😂😂
Nämä ihmiset eivät tiedä rakkaudesta hölkäsen pöläystä.
Vierailija kirjoitti:
tykätä
Vierailija kirjoitti:
Eihän ihmistä, joka ei valitse minua, voi edes valita.
Se taasen on sattumankauppaa kohtaanko miehen, joka valitsee minut ja jonka minäkin tahdon valita.
Tulin lähettämään Pöölle suukkoja. 😚😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tykätä
Viuh 😅 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ihmistä, joka ei valitse minua, voi edes valita.
Se taasen on sattumankauppaa kohtaanko miehen, joka valitsee minut ja jonka minäkin tahdon valita.
Tarkoitin tällä sitä rakkautta, ei kannata lähteä suhteeseen epäaidoin aikein.
Toivotaan että jokainen kohtaisi sellaisen oikean rakkauden, jokainen joka sellaista toivoo kohdalleen. Elämä näyttää, mitäänhän ei voi pitää itsestäänselvyytenä ja siksipä meidän ei kannata vain odottaa aikaamme tuhlaten.
...mistähän hlvetin kummasta ikinä koskaan sain päähäni, että sinä minulle täällä jotakin??? *huoh*
Vierailija kirjoitti:
On sellainen mukava olo. Jotenkin uppoudun silmiisi ja juttuihisi. Mutta tästä en halua tehdä mitään uutta ketjukoukun syytä. Viihdyn seurassasi ja siinä se. Meillä on joulukuuhun saakka aikaa luoda yhteyttä. 😘
Miks joulukuulle,oletko lähdössä jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sellainen mukava olo. Jotenkin uppoudun silmiisi ja juttuihisi. Mutta tästä en halua tehdä mitään uutta ketjukoukun syytä. Viihdyn seurassasi ja siinä se. Meillä on joulukuuhun saakka aikaa luoda yhteyttä. 😘
Miks joulukuulle,oletko lähdössä jonnekin?
Hän tietää ja muille ei ole tarvetta avata.
Vierailija kirjoitti:
...mistähän hlvetin kummasta ikinä koskaan sain päähäni, että sinä minulle täällä jotakin??? *huoh*
Tottahan se oli, mutta ei vaan uskallettu kuitenkaan. Sivusta tietenkin. Illan jatkoja.
Teepussien aforismit otettu kaappien kätköistä esille.Ja maailma pelastuu😌