Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tunnisteellista viestiä. n->m
Laita itse.🤔
Oli jo jokin niistä aiemmista.
Taidat olla mua kohtaan aika karu kaveri, kun sille päälle satut. Ei hirveän hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaisin yhteyttä, linjat laulaisivat ainakin kahteen suuntaan, mutta ei minun suuntaani. Joten 🚫🛑🙂
Mitä sitten jos laulaisi? Ja mistä voit tietää?
Niin tapahtui viimeksi.
Vaimonsa kanssako oletat kaivattusi sinuun liittyen viestitelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan olla samaa mieltä. Turhaa.
Turhaan, aivan turhaan täältä himoitset mua päivittäin.
Ei tainnut olla sulle.
Sivusta
Joku piipittää jossakin. Kuulitteko saman?
Jaahas, tällä linjalla taas tänään. Annahan tulla ja näytä luontosi.
Siinähän se näkyi kuten aina. Saa kysyä myöskin jos on jotakin kysyttävää, siis epäselvää vieläkin.
Kerropas, mitä minusta ajattelet.
Kum
Olin ihan normaalin mukava. Olen nyt vapaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on käyttäytynyt niin, etten ikimaailmassa uskaltaisi ottaa minkäänlaista kontaktia missään.
Sama.
En mäkään. En kykene luottamaan kaiken jälkeen.
Enkä mä. Kyllä mä uskaltaisin yhteyttä ottaa vaikka heti tässä ikävissäni kun aina vain olen, mutta en ota. En halua ottaa, koska mulla ei ole mitään luottamusta, takuita tai jälkiviisaana syytä uskoa että hän oikeasti sittenkin haluaisi minut kokonaisuutena eikä pelkkänä seksileluna sekä kohtelisi minua hyvin eikä valehtelisi oleellisista asioista. Jos voisin joskus olla varma ettei asiat menisi uudestaan noin, niin asia eri. Silloin suostuisin lähes mihin tahansa jos hän pyytäisi (paitsi ystävyyteen tai pelkäks
Jos et sinä ole ikinä valmis katsomaan kortteja, kuuntelemaan, keskustelemaan niin millä sinä odotat että sinä saisit ikinä selvyyttä ja vastauksia noihin mieltä askarruttaviin asioihisi.
Kannustan, sinua olemaan rehellinen myös itsellesi ja kohtamaan asian.
Kukaan ei sinua pakota, elämässä mihinkään. Muuta kuin pääasiassa sinä itse. Mutta näin sivusta ihan omaksi parhaaksesi ystävällisesti haluan jakaa vain näkökulman
Taisit vastata lukematta viestiä lainkaan? Edelliselle: pidä kiinni päätöksestä, takuulla löytyy tuosta parempi vaihtoehto melko pienellä kynnyksellä. Kuka vaan on parempi kuin vedättäjä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mua kohtaan aika karu kaveri, kun sille päälle satut. Ei hirveän hyvä asia.
Aika karun törkeitä perättömiä syytteitä heittelet ilmoille kun sille päälle satut? Ei hirveän hyvä asia. Mutta, ei se mitään mitään. Ollaan totuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus, pahoittelen.
Olenko nyt siis koira vai peräti lehmä? Sulla on siihen nähden jännä maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus, pahoittelen.
Ei se mitään. 🤗
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele vaan tiedän.
Mitä ajattelet tietäväsi? Mä tykkään soveltaa sanontaa - Mitä enemmän tiedät, sitä enemmän ajattelet ettet tiedä. Mitä vähemmän tiedät, sitä enemmän luulet tietäväsi tänne palstalle ja ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika karun törkeitä perättömiä syytteitä heittelet ilmoille kun sille päälle satut? Ei hirveän hyvä asia. Mutta, ei se mitään mitään. Ollaan totuttu.
Ei ole kyse perättömistä jutuista vaan mustasta valkoisella.
Turhautumista tähän tilanteeseen ja sinun ikävää. Siitä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Joten meille ei tule enää irl-yhteyttä eikä kyllä mitään muutakaan.
Siinä se sit oli. Morjens.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten meille ei tule enää irl-yhteyttä eikä kyllä mitään muutakaan.
Siinä se sit oli. Morjens.
Aprillia, eipä ollutkaan.
Hankkiudu komistus ulottuvilleni tällä viikolla. Vähintään korvan ulottuville 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä juttu sulle on? Jokin hattaramaailma, hauskanpitoa vai mitä?
Tule kuule kysymään ihan kasvotusten.
Vaikea kysyä, kun ei näe juuri missään.
Puhelin kauniiseen käteen ja soittamaan sitte.Aikuinen ihminen.
Ihan kuin kaikilla olisi kaivattunsa numero 😅 sivusta
ihan ku niitä yhte
Ei oo mitään keinoa tavoittaa kaivattuaan? Nykyaikana? Sit kysellään kuitenkin,ett mikä tää juttu sille toiselle on,hattaraa? 🤣No ei varmaan mitään,jos ei tavoita edes toista🤣🤣🤣
Kuule ihan nykyaikana, näin säkin opit uusia asioita joka päivä. Ei jokainen ihminen vieläkään ole somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä juttu sulle on? Jokin hattaramaailma, hauskanpitoa vai mitä?
Tule kuule kysymään ihan kasvotusten.
Vaikea kysyä, kun ei näe juuri missään.
Puhelin kauniiseen käteen ja soittamaan sitte.Aikuinen ihminen.
Ihan kuin kaikilla olisi kaivattunsa numero 😅 sivusta
ihan ku niitä yhte
Ei oo mitään keinoa tavoittaa kaivattuaan? Nykyaikana? Sit kysellään kuitenkin,ett mikä tää juttu sille toiselle on,hattaraa? 🤣No ei varmaan mitään,jos ei tavoita edes toista🤣🤣🤣
Niin, ihan kuule nykyaikana. Näin säkin opit uusia asioita - kaikki ei tosiaan ole somessa.
Tulin piipahtaan. Terkkuja yhel miehel.
Mun kaivattu on naimisissa. Siinä ei paljoa kortteja katsella. Ainakaan lähempää ja tarkemmin. Sellainen olisi helvetin epäreilua, perseestä, raukkamaista ja epäkunnioittavaa. Ylipäätään, meidän historialla en vaan jaksa mitään sellaista enää yhtään. Mitään epämääräistä säätöä, jatkuvaa epävarmuutta tai ahdistavaa odotusta ja ainaista pohtimista mitä käy vai käykö mitään. Enkä mä halua myöskään luisua sellaiseen missä näen ison riskin päätyä joksikin ikuiseksi toiseksi naiseksi. Mullakin on vaan yksi elämä eikä mun pidä tai täydy edes rakkauden tähden elää ahdistuksessa ja jatkuvassa epävarmuudessa.