Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Nainen on lapsenkaltainen.
Ja saa ollakin.
Olen miettinyt sellaista asiaa että hän ei ehkä olekaan se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Jos olis, olisitte yhdessä. Voit lopettaa miettimisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en usko
Mitä?
että enää olen, ihastunut
Ota tässä nyt selvää, kuka on enää ihastunut ja kuka ei. Minä en tiedä ihastuksesta, mutta vieläkin olisin kovin kiinnostunut kaikesta häneen liittyvästä.
Minäkin sinusta rakas.
Vierailija kirjoitti:
oletteko olleet pitkään yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vahvuutta vai ei? Ei se, että opetetaan ettei saa/voi luottaa kehenkään ja luottamus kerta toisensa jälkeen tuo vahvuutta vaan yksinäisyyttä.
No tavallaan mutta ääripääajatusten opettaminen ei olekaan aina niin fiksua. Elämää ei oikein voi elää ihan niin mustavalkoisesti. Tai kai voi mutta se rajoittaakin aika paljon. En usko että liiallinen suojeleminen lisää hyvää oloa ihmisissä sisäisesti ja vaikuttaa helposti mielen laatuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin joskus oudon etevästi todella mutkikkaissa tilanteissa. Sellaisissa joissa on oikeasti vakavista asioista kyse. Ihailin nyt jälkeenpäin sähköposteja jotka kirjoitin tänään suunnattomassa paniikissa. Olen ihan laiska paska mutta joskus onnistun.
Minun piti tavallaan saada ymmärrettäväksi se että kyse oli inhimillisestä tilanteesta jossa toimitaan juuri kuten toimin.
Suuri oikeudentuntoni auttaa kyllä hieman.
Ja koska adhd ihmisenä olen tottunut tilanteisiin joissa toimin ehkä eri tavalla kuin suurin osa, niin osaan myös kuvailla sen tilanteen mihin kuka tahansa voi joutua ihan huonolla tsäkällä ja hoitaa tilanteen kuitenkin pragmaattisesti. Siis toiminta oli kuitenkin järkevää jos sen purkaa osiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on parhaaksi miehen huolenpito.
Hyvän miehen huolenpito.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, sinä, sinä. Milloin uusi yritys?
Olet vieläkin täällä? Et unohtanutkaan?
En ole missään vaiheessa ole aikonutkaan unohtaa häntä. En luovuta helposti, jos jotakuta rakastan.
Tuskin olet hän samantapaisesta ilmaisutyylistä huolimatta, mutta toivotan tsempit sinulle tavoitteissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään epävarma
En laisinkaan. Tiedän hyvin vahvuuteni ja heikkouteni. Jälkimmäisiä vähitellen korjaillut.
Sama ja kun kohtelee muita kauniisti, joskus jopa itsensä unohtaen, niine ei ole anteeksi pyydettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään epävarma
En laisinkaan. Tiedän hyvin vahvuuteni ja heikkouteni. Jälkimmäisiä vähitellen korjaillut.
Sama ja kun kohtelee muita kauniisti, joskus jopa itsensä unohtaen, niine ei ole anteeksi pyydettävää.
Ilkeilijöille voi antaa takaisin samalla mitalla, jos huvittaa edes katsoa päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olemme vasta hetki sitten tutustuneet eikä tilanne muutenkaan ole perinteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olemme vasta hetki sitten tutustuneet eikä tilanne muutenkaan ole perinteinen.
Kerro lisää. Eri
Pelästyisitköhän, jos tietäisit tunteideni syvyyden? Tai pitäisitkö umpihulluna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hektinen elämä, paineiset päivät, sinne tänne ja sama uudestaan.
Sydämessä rauha, ihan oma tahti, sinä. Mun oma salaisuus.
Sillä jaksan - kiitos että olet, Kiintotähti.
Kenelle tämä oli? Jos mulle, niin sanon, että voi sinua! 🥰
Kerro minusta jotain, niin katsotaan osuiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on lapsenkaltainen.
Ja mies vauvan. Tissiltä vieroittuminen ei onnistu sitten millään, vaikka ikää jo olisi.
Tissi onneksi on miehen onnellisuuden lähde vauvasta vaariin. Jos teillä ei olisi tissejä, ei löytyisi myöskään seuraa.
S. Toivottavasti tunnet mun energian. Pysy mun lähellä niin mulla on hyvä olla.
Toisinaan nauraminen satuttaa.