Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut että sulla olis ollut edes sen verran munaa, että olisit kertonut mulle suoraan etten kiinnosta.
Kysyitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vahvuutta vai ei? Ei se, että opetetaan ettei saa/voi luottaa kehenkään ja luottamus kerta toisensa jälkeen tuo vahvuutta vaan yksinäisyyttä.
Minkäs teet? Hengittelen rauhassa ja mietin.
Vierailija kirjoitti:
Ajelitko kylällä? Ärsyttää, että se vilauskin jää näkemättä. Ei riitä mulle.
Ajelin kyllä yhden kanssa noin klo 14-15:30 tänään. Juteltiin. Et varmaankaan sama, heh.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on lapsenkaltainen.
Ja mies vauvan. Tissiltä vieroittuminen ei onnistu sitten millään, vaikka ikää jo olisi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on lapsenkaltainen.
Aivan. Keiden se olikaan se Taivasten valtakunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut että sulla olis ollut edes sen verran munaa, että olisit kertonut mulle suoraan etten kiinnosta.
Kysyitkö?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on parhaaksi miehen huolenpito.
Kyllähän me teistä joudutaan pitämään huolta pitämään. Onneksi olen lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mennyt eteenpäin vaan heitin kirveen kaivoon.
Mitä tarkoitat?
Pienemmistäkin asioista ihmiset heittävät lusikoita nurkkaan.
Sen tason asioiden jakaminen ei ole mitään muuta kuin rakkautta ja parisuhde. En mä sitä silloin tosiaankaan tiennyt.
Mut nyt minä määritän sen niin ja muiden mielipiteet ei mua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, sinä, sinä. Milloin uusi yritys?
Olet vieläkin täällä? Et unohtanutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö?
Kyllä.
No sitten on tosiaan ollu mulkku jätkä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, sinä, sinä. Milloin uusi yritys?
Olet vieläkin täällä? Et unohtanutkaan?
En ole missään vaiheessa ole aikonutkaan unohtaa häntä. En luovuta helposti, jos jotakuta rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on parhaaksi miehen huolenpito.
Kyllähän me teistä joudutaan pitämään huolta pitämään. Onneksi olen lesbo.
Ei lesboja ole olemassa.
Ootko poika aivan varma? T. toinen lesbo
Toimin joskus oudon etevästi todella mutkikkaissa tilanteissa. Sellaisissa joissa on oikeasti vakavista asioista kyse. Ihailin nyt jälkeenpäin sähköposteja jotka kirjoitin tänään suunnattomassa paniikissa. Olen ihan laiska paska mutta joskus onnistun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvuutta vai ei? Ei se, että opetetaan ettei saa/voi luottaa kehenkään ja luottamus kerta toisensa jälkeen tuo vahvuutta vaan yksinäisyyttä.
Kypsyyttä on se että ymmärrät lähteä pois tilanteista tai ihmissuhteista, jotka uhkaavat mielenrauhaasi tai omia arvojasi. Se että on jpskus hiljainen tai vähemmän sosiaalinen, voi tarkoittaa että ei jaksa turhaa draamaa, tyhmyyttä ja epäaitoja ihmisiä. Tulee olla tarkka kenelle näytät kaikki puolesi. Joskus myös satuttaa huomata, että et ollutkaan jollekkin ihmiselle niin tärkeä kuin itse ajattelit. Tulee myös muistaa kun asetat itsesi ja hyvinvointisi etusijalle, kaikki eivät ole todellakaan onnellisia puolestasi. Joskus on ihan ok polttaa muutamia siltoja, koska jotkut ihmiset eivät koskaan muutu. He vain keksivät uusia tapoja valehdella. Ajattele, kuinka paljon turhaa sontaa ja sydän
Lisäyksenä tosin se, että nuivaa on myös, jos ihmissuhteet joutuu perustamaan sille perustalle kuka on minulle ystävällinen ja välittävä vaikke en pitäisi hänestä/heistä.
Vierailija kirjoitti:
Toimin joskus oudon etevästi todella mutkikkaissa tilanteissa. Sellaisissa joissa on oikeasti vakavista asioista kyse. Ihailin nyt jälkeenpäin sähköposteja jotka kirjoitin tänään suunnattomassa paniikissa. Olen ihan laiska paska mutta joskus onnistun.
Minun piti tavallaan saada ymmärrettäväksi se että kyse oli inhimillisestä tilanteesta jossa toimitaan juuri kuten toimin.
Suuri oikeudentuntoni auttaa kyllä hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesboja ei ole olemassa.
Jumalaa ei ole olemassa
Kyllä Jumala on ateistin ja lesbonkin luonut. Jokaisen vielä omaksi kuvakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviit vissiin adrenaliinipiikin että saat asioita tehtyä
No minulla on adhd jos se tähän mitenkään liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvoilla ihmisillä harvoin on helppo menneisyys.
Onko vahvuus itseisarvo? Vahvuuden synnyttäminen vie paljon, mutta antaa vähän.
Ei se nyt niin pakollista ole mutta olet väärässä sen suhteen mitä se antaa. Se antaa hyvin paljon ja se on ansaittua joten siitä saa nauttia kuten kaikesta siitä mitä se tuo tullessaan, esimerkiksi vapautta, luovuutta ja kaikkea muutakin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesboja ei ole olemassa.
Jumalaa ei ole olemassa
Kyllä Jumala on ateistin ja lesbonkin luonut. Jokaisen vielä omaksi kuvakseen.
Jumalaa ei ole, joten ei ole
Nimiä löytää kuka tahansa, parasta asentajaa only for me, ei.