Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jo malttamattomana sinulle tuleva rakkaani hyvää yötä toivottaa. En tiedä milloin sinut kohtaan tai mistä löydän. Niin iloinen kunnes sitten joskus tapaamme. -Jukka
Ikävää ei enää koskaan .
Hiljaisuutesi kertoo enemmän kuin puheesi silloin aamuhämärässä.
Vierailija kirjoitti:
en usko
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
kiva tehdä sut iloiseksi
Niin sinä tosiaan teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en usko
Mitä?
että enää olen, ihastunut
Vierailija kirjoitti:
Creepy ilme paljastaa eniten ;)
Mitäs olet henkeäsalpaava ;b
Voisit tehdä minut myös tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en usko
Mitä?
Ota tässä nyt selvää, kuka on enää ihastunut ja kuka ei. Minä en tiedä ihastuksesta, mutta vieläkin olisin kovin kiinnostunut kaikesta häneen liittyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niinkin, että mitä enemmän yrittää peittää, sitä enemmän tulee paljastaneeksì.
Jep. Se tarkoituksellinen toisen katseen välttely, asettuminen mahdollisimman kauas toisesta samassa tilassa, hänen mainitsemisensa välttäminen mutta kuikuilu jos joku toinen asettuu hänen lähelleen, ryhmäkuvissa itsensä toiseen suuntaan katsomaan pakottaminen vaikka koko kroppa on suuntautunut häneen ym. on tavattoman paljastavaa. Hiljaisuus huutaa tuhannen orangin voimalla.
Tällaiset on kyllä yleensä ihastuneen itsensä omaa mielikuvittelua. Sori. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Creepy ilme paljastaa eniten ;)
Mitäs olet henkeäsalpaava ;b
Rakkaani? Missä asut nykyisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en usko
Mitä?
Ohimenevää kaikki on vaan.
Kyllä ne tunteet kuolee jos niitä ei ruoki lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kirjaimia peliin.
JU 💗 MI
Kaikkien näiden vuosien jälkeen vastaani tuli eräs tavara, jonka olisit silloin joskus halunnut. Ehkä vieläkin. Joku olisi lahjoittanut sen. En arvannut pyytää kyseistä juttua nurkkiin pölyttymään... sulla saattaa olla se jo. Eikä me nähdä. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niinkin, että mitä enemmän yrittää peittää, sitä enemmän tulee paljastaneeksì.
Jep. Se tarkoituksellinen toisen katseen välttely, asettuminen mahdollisimman kauas toisesta samassa tilassa, hänen mainitsemisensa välttäminen mutta kuikuilu jos joku toinen asettuu hänen lähelleen, ryhmäkuvissa itsensä toiseen suuntaan katsomaan pakottaminen vaikka koko kroppa on suuntautunut häneen ym. on tavattoman paljastavaa. Hiljaisuus huutaa tuhannen orangin voimalla.
Tällaiset on kyllä yleensä ihastuneen itsensä omaa mielikuvittelua. Sori. Eri.
Tai sitten joku on tutkinut piilokamerakuvaa minusta?🤔 erieri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en usko
Mitä?
Ota tässä nyt selvää, kuka on enää ihastunut ja kuka ei. Minä en tiedä ihastuksesta, mutta vieläkin olisin kovin kiinnostunut kaikesta häneen liittyvästä.
Voit kokeilla toimiiko toi muillekin IRL. Minua se ei tässä tilanteessa lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa nyt sellaiset tunnisteet, että ei tarvi kakistella.
Miksi? Kyllä se akka aloitteen tekee, jos oikeasti jotain haluaa.
Tai ehkäpä teki jo?
Ei ole tehnyt, ellei suoraan kysy kahville.
Miks kahville? Mä oon yleensä pyytäny kotiini ja miehet ihan hyvin tajunneet sen aloitteeksi. Eri
Iltagallup: kuinka pitkä aika kaivattusi synttäreihin? Teidän, jotka ette tiedä kaivattunne syntymäpäivää, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä!
En ole ostanut aikoihin mitään itselleni enkä hemmotellut itseäni mitenkään.
Itkettää.
Sullakin joku elämäntehtävä