Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Voisit tehdä minut myös tyytyväiseksi.
Se on ykkösprioriteetti
Vierailija kirjoitti:
Iltagallup: kuinka pitkä aika kaivattusi synttäreihin? Teidän, jotka ette tiedä kaivattunne syntymäpäivää, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä!
Jooentiedä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut aikoihin mitään itselleni enkä hemmotellut itseäni mitenkään.
Itkettää.
Pidä huoli itsestäsi. Halaus! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla puhun vähemmän
Minä taas enemmän. Sikäli mikäli siis edes koskaan enää kohtaamme. Viimeksi koko tilanne oli niin outo, etten oikein saanut sanaa suustani ja annoin hänen jäädä vähän vääriinkin käsityksiin itsestäni, kun en oikaissut esitettyjä asioita reippaasti ääneen vaan ajattelin hiljaa mielessäni vain.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien näiden vuosien jälkeen vastaani tuli eräs tavara, jonka olisit silloin joskus halunnut. Ehkä vieläkin. Joku olisi lahjoittanut sen. En arvannut pyytää kyseistä juttua nurkkiin pölyttymään... sulla saattaa olla se jo. Eikä me nähdä. Kauniita unia.
Jos se on se kirja, niin voin vaikka maksaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa nyt sellaiset tunnisteet, että ei tarvi kakistella.
Miksi? Kyllä se akka aloitteen tekee, jos oikeasti jotain haluaa.
Tai ehkäpä teki jo?
Ei ole tehnyt, ellei suoraan kysy kahville.
Miks kahville? Mä oon yleensä pyytäny kotiini ja miehet ihan hyvin tajunneet sen aloitteeksi. Eri
Epäilisin sinun kyllä olevan munuaisteni perässä tai muuten vaan murhanhimoinen. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut aikoihin mitään itselleni enkä hemmotellut itseäni mitenkään.
Itkettää.
Pidä huoli itsestäsi. Halaus! 🤗
Joo pidän. Sen verran olen tarjonnut ja mua on huijattu että kantapään kautta opin että nyt rahat joskus itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Naisten elämä on niin arvoituksellista, vaikkakin tyhjää ilman miestä.
No munaahan sitä aina tekis mieli, myönnetään
Vierailija kirjoitti:
Iltagallup: kuinka pitkä aika kaivattusi synttäreihin? Teidän, jotka ette tiedä kaivattunne syntymäpäivää, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä!
Piakkoin, melko pian. Mutta en tule onnittelemaan täällä enkä irl. Yhteys on mennyttä. Tulen kyllä muistamaan, että se on hänen merkkipäivänsä. En minä unohda asioita kovin helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit tehdä minut myös tyytyväiseksi.
Se on ykkösprioriteetti
Kuka jaksaa odottaa... Just lupasin odottaa vaikka vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa
O?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa
Vaaka?
Vierailija kirjoitti:
Jotakuinkin 10kk
Jos minun pitäisi pyytää ihastus jonnekin niin pyytäisin lempimuseooni hengailemaan. En siis ole pyytämässä, tuli vain näistä jutuista täällä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Alle neljä kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Kolmisen kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa
Reilu kuukausi
Silmäsi kuin sinisafiiria, ihana hymyilijä
Kauniita unia, nuku hyvin. Sinua kaipailen
Niin että nakukuviako haluaisit siellä lisää?