Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
21561/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rakkautta? Vai tapa elää vain? Tottumus on toinen luonto.

Esimerkiksi lupauksen pitäminen, luvannut rakastaa. Se on tahdon asia. Sivusta 

Nimenomaan, tahdon asia. Ei se mitään estä.

Joillakin oma moraali estää. Jotkut ovat vahvempia kuin toiset ja pystyvät pitämään lupauksensa. Sivusta joku muu. 

Vierailija
21562/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla siellä on samat harrastukset, samanlaiset profiilit jne. ei ihme jos ei löydä elämänkumppania kun ei ymmärrä että tarjontaa hänen kaltaisista on liikaa. Leenu-Liinu-Tiinu armeijan ilmiö. Varmaan miehissäkin löytyy Tupu-Hupu-Lupu ilmiö.

Joo, ihmiset ei keskimäärin taida olla kovin mielenkiintoisia, mutta löytävät toivottavasti kaltaisiaan jakamaan elämää ja arkea. Tuskin tavalliset ihmiset mitään erikoista odottaakaan, ja hassuahan se olisikin jos itse on tavan tylsimys :) 

Mulle ISFP:nä ihmisen persoona eli sielu eli se minkälainen ihminen pohjimmiltaan on kiehtoo. Hirveän monelta puuttuu nämä tiedot sieltä kuvauksista. Sulaudutaan vaan massaan. Hyvän näköisiä siellä on se on pakko myöntää mutta ei oikein kiinnosta lähteä treffeille missin kanssa jos on muuten arkinen keskiluokkaisia unelmia toteuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21563/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Tinderissä nykyään. Eipä ole tullut yhteensopivaa tyyppiä vastaan jolla ei ole Tinder Goldia mikä estää takaisin tykkäyksen. 🍬💋

Miten tuo siis toimii?

Pitää ilmeisesti maksaa nähdäkseen ne jäsenet jotka ovat maksaneet palvelusta. He taitavat päästä vapaasti selaamaan profiileja läpi tai hakemaan omilla tarkoilla kriteereillä profiilia.

Mua harmittaa kun niissä profiileissa joita olen katsonut niin ihmiset oikeasti vain näyttävät kovin pinnallisilta juhlijoilta ja julkisivun kulissien kunnossapitäjiltä ja niin keskiluokan väeltä harrastusten osalta että työläistä jänskättää. Kuvauksista ja profiilista muutenkaan ei käy ilmi se mikä motivoi ihmistä. Ihan kuin olisi vain että tuu poimimaan minut.

Tietynlainen persoonattomuus vaivaa.

Sun ja muidenkin deittiappien käyttäjien kannattaa myös muistaa, että se on julkinen palvelu. Sieltä otetaan screenshotteja ja näytetään profiileja muille, levitetään myös someen/nettiin jne. 

Ihmisten on fiksuakin laittaa sinne ns. kulissia, ei liikaa henkilökohtaista eikä sellaista joka ei saisi levitä. Julkinen esittely on aina julkinen esittely, ja tiivis esittely aina tynkä, kun ihmisen persoona ja elämä usein monikerroksista.

Eri 

Vierailija
21564/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla siellä on samat harrastukset, samanlaiset profiilit jne. ei ihme jos ei löydä elämänkumppania kun ei ymmärrä että tarjontaa hänen kaltaisista on liikaa. Leenu-Liinu-Tiinu armeijan ilmiö. Varmaan miehissäkin löytyy Tupu-Hupu-Lupu ilmiö.

Joo, ihmiset ei keskimäärin taida olla kovin mielenkiintoisia, mutta löytävät toivottavasti kaltaisiaan jakamaan elämää ja arkea. Tuskin tavalliset ihmiset mitään erikoista odottaakaan, ja hassuahan se olisikin jos itse on tavan tylsimys :) 

Mulle ISFP:nä ihmisen persoona eli sielu eli se minkälainen ihminen pohjimmiltaan on kiehtoo. Hirveän monelta puuttuu nämä tiedot sieltä kuvauksista. Sulaudutaan vaan massaan. Hyvän näköisiä siellä on se on pakko myöntää mutta ei oikein kiinnosta lähteä treffeille missin kanssa jos on muuten arkinen kes

Kohtaa ihmisiä livenä jos sielu kiehtoo. En kannustaisi ketään avaamaan sieluaan kauheasti Tinderiin. 

Vierailija
21565/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin oma moraali estää. Jotkut ovat vahvempia kuin toiset ja pystyvät pitämään lupauksensa. Sivusta joku muu. 

Pystyy pitämään lupauksensa ja

A) rakastamaan (vain) puolisoaan

B) elämään yhdessä, mutta voi rakastua toiseen.

C) elämään yhdessä, koska on luvannut rakastaa, vaikka ei rakastaisikaan?

Sivueri

Vierailija
21566/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Tinderissä nykyään. Eipä ole tullut yhteensopivaa tyyppiä vastaan jolla ei ole Tinder Goldia mikä estää takaisin tykkäyksen. 🍬💋

Miten tuo siis toimii?

Pitää ilmeisesti maksaa nähdäkseen ne jäsenet jotka ovat maksaneet palvelusta. He taitavat päästä vapaasti selaamaan profiileja läpi tai hakemaan omilla tarkoilla kriteereillä profiilia.

Mua harmittaa kun niissä profiileissa joita olen katsonut niin ihmiset oikeasti vain näyttävät kovin pinnallisilta juhlijoilta ja julkisivun kulissien kunnossapitäjiltä ja niin keskiluokan väeltä harrastusten osalta että työläistä jänskättää. Kuvauksista ja profiilista muutenkaan ei käy ilmi se mikä motivoi ihmistä. Ihan kuin olisi vain että tuu poimimaan minut.

Tietynlainen perso

Jos ei uskalla kertoa MBTI-tyyppiään tai mitään harrastuksistaan tai mitään itsestään niin on kovin hankalaa kiinnostua ihmisestä. Täytyy uskaltaa ottaa harkittu riski.

Vierailija
21567/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo MBTI-tyypit ja harrastukset ole nimenomaan sitä tusinakamaa Tinder-profiileissa 😆

Vierailija
21568/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varattu, joka kaipaa ketjussa romanttisesti jotakuta toista, pettää henkisesti kumppaniaan. Eri asia on, jos puolisolle tämä on ok eli on kertonut hänelle.

Vierailija
21569/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oma moraali estää, ei se itse varaus. Tässä puhutaan nyt siitä varauksesta, oli se sitten minkämuotoinen tahansa.

Oletko itse edelleen yhdessä kaikkien aikojen ensimmäisen seurustelukumppanisi kanssa? Vai moraaliton eronnut?

Vierailija
21570/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsityksen mukaan MBTI ja harrastukset nimenomaan niitä mitä kaikilla on eikä liity sieluun tai mihinkään syvällisempään mitenkään 

Vierailija
21571/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varattu, joka kaipaa ketjussa romanttisesti jotakuta toista, pettää henkisesti kumppaniaan. Eri asia on, jos puolisolle tämä on ok eli on kertonut hänelle.

Saa ajatella ihan ketä haluaa, ei riko ketään vastaan. Ajatukset on yksityisiä

Vierailija
21572/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi kiinnostunut varatusta miehestä kovin syvällisesti niin mikäs siinä silloin tähän tapailussa haittaisi.

Mutta kun jo  nyt tiedän että tunteet ovat syvät niin pelottaa edetä tässä ja rikkoa itsensä. 

Vierailija
21573/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy pitämään lupauksensa ja

A) rakastamaan (vain) puolisoaan

B) elämään yhdessä, mutta voi rakastua toiseen.

C) elämään yhdessä, koska on luvannut rakastaa, vaikka ei rakastaisikaan?

Sivueri

Kuka sitten valitseekaan, että elää koko oman ainutkertaisen elämänsä vain jotakuta toista varten, jos tunteet ovat muualla? Aikamoista huijausta myös kumppania kohtaan, mut hei, pääasia että paperilla ollaan edelleen yhdessä? Missä se moraali tässä muuten toteutuu..? Eri

Vierailija
21574/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa saa erota koska tahansa, mikään ei estä. Siinä mielessä varaus ei siis ole minkään este. Jos itse päättää olla eroamatta, oli syy mikä hyvänsä, se on sitten oma päätös, mutta mikään ei edelleenkään varsinaisesti estä eroamasta.

Täällä taas varattuhulluilla menee hillot ja munkit sekaisin aiheessa.

Vierailija
21575/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käsityksen mukaan MBTI ja harrastukset nimenomaan niitä mitä kaikilla on eikä liity sieluun tai mihinkään syvällisempään mitenkään 

Nimenomaan itsetuntemus ja se mitä tykkää tehdä on syvällistä. Jos ihmisellä on pelkästään minimi perustiedot niin ei synny mitään käsitystä siitä että kenen kanssa on tekemisissä. Osaatte kyllä taitavasti kääntää mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi.

Vierailija
21576/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://mielenihmeet.fi/henkinen-uskottomuus/

Vierailija
21577/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan itsetuntemus ja se mitä tykkää tehdä on syvällistä. Jos ihmisellä on pelkästään minimi perustiedot niin ei synny mitään käsitystä siitä että kenen kanssa on tekemisissä. Osaatte kyllä taitavasti kääntää mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi.

Ei vaan kertoo siitä miten eri tavoin ihmiset asiat käsittää. Mulle nuo MBTI ja harrastukset menee siihen kulissiin ja pintaan josta täällä valiteltiin. Itse en edes odottaisi Tinderistä mitään sen syvällisempää, eikä noilla tiedoilla tee silmissäni profiilista sen syvällisempää kuin ilman niitä. 

Vierailija
21578/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko susta ok, jos mahdollinen puolisosi olisi palavasti rakastunut toiseen, mutta ei vain kertoisi sitä sulle?

Vierailija
21579/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin luvata levitoida lopun elämää 20 cm korkeudella maanpinnasta. Mikään selkäranka, tahdonvoima tai moraali ei valitettavasti auta lupauksen vääjäämättömässä rikkomisessa. Ihmisen ei kannata luvata sellaisia mihin ei ole itsellä valta vaikuttaa. Esimerkiksi tunteet ovat tällainen asia.

Vierailija
21580/55805 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus "sanoinkin", seuraisin sua minne vaan

samaa mieltä edelleen, mutta elämä välissä, ja sinun (puuttuva) tahtosi

ja kaikki sanomattomat sanat

ja kaikki tekemättömät teot

Ketju on lukittu.