Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Monilla naisilla siellä on samat harrastukset, samanlaiset profiilit jne. ei ihme jos ei löydä elämänkumppania kun ei ymmärrä että tarjontaa hänen kaltaisista on liikaa. Leenu-Liinu-Tiinu armeijan ilmiö. Varmaan miehissäkin löytyy Tupu-Hupu-Lupu ilmiö.
Huomenta kultu. Sää kutsuu ulos puuhiin. Kivaa sunnuntaita.
Vierailija kirjoitti:
Olen Tinderissä nykyään. Eipä ole tullut yhteensopivaa tyyppiä vastaan jolla ei ole Tinder Goldia mikä estää takaisin tykkäyksen. 🍬💋
Miten tuo siis toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerrankin ihastun näin kovaa niin miksi hän on varattu.
Mä tulen särkymään tästä
No koska joku muukin ihastui kovaa ja ehti ensin. Eihän siinä, jos hän itse tykkää sinusta enemmän niin eroaa varmasti. Jos ei, niin ei. Ei sillä varauksella siis sinänsä yhtään mitään estävää merkitystä ole.
Kyllä se estää. Joillekin avioliitto tarkoittaa pysyvyyttä. Pieniä ihastuksia voi tulla ja mennä, mutta rakkaus pysyy. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua katseellani joka ikinen päivä töissä. Toistaiseksi ei tuloksia. Ehkä ensi viikolla sitten
Katso ulos ikkunasta ;)
Olitko parkkiksella?
Käytöstavoista muistuttaisin yhä. Irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen särkymään tästä
No koska joku muukin ihastui kovaa ja ehti ensin. Eihän siinä, jos hän itse tykkää sinusta enemmän niin eroaa varmasti. Jos ei, niin ei. Ei sillä varauksella siis sinänsä yhtään mitään estävää merkitystä ole.
Kyllä se estää. Joillekin avioliitto tarkoittaa pysyvyyttä. Pieniä ihastuksia voi tulla ja mennä, mutta rakkaus pysyy. Sivusta
Mikä on rakkautta? Vai tapa elää vain? Tottumus on toinen luonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan jakaa myös toisen musavideon ja tämä varsinkin on kuin minäkin viimeisen vuoden parin ajalta! Tässä on niin paljon samaa ja viimeiseen sekuntiin saakka. Hyvin hämmentävää tämä nykyaika.
Sub Urban - Skinny loser
Katsokaa mielellään!
Miksi et laita linkkiä siitä?
No en nyt laittanut, ehkä tuostakin saa selvää. Sorry
En mä ikinä viitsi etsiä mutta katson kyllä jos on linkki laitettu.
Keskustelkaa muualla näistä, tää on kaipausketju.
Opettele argumentoimaan. Tässä ei ollut mitään huonoa käytöstä, et sä vaan kestä meitä. Mene itsesi ja äkkiä.
Opettele kirjoittamaan otsikon mukaan tai kirjoittele muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen särkymään tästä
Luehan uudestaan. Ei se avioliitto mitään estä (eikä kaikki varatut ole edes naimisissa asti) vaan henkilö itse päättää.
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla siellä on samat harrastukset, samanlaiset profiilit jne. ei ihme jos ei löydä elämänkumppania kun ei ymmärrä että tarjontaa hänen kaltaisista on liikaa. Leenu-Liinu-Tiinu armeijan ilmiö. Varmaan miehissäkin löytyy Tupu-Hupu-Lupu ilmiö.
Joo, ihmiset ei keskimäärin taida olla kovin mielenkiintoisia, mutta löytävät toivottavasti kaltaisiaan jakamaan elämää ja arkea. Tuskin tavalliset ihmiset mitään erikoista odottaakaan, ja hassuahan se olisikin jos itse on tavan tylsimys :)
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi lupauksen pitäminen, luvannut rakastaa. Se on tahdon asia. Sivusta
Uutta matoa koukkuun. En suostu kenenkään kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen särkymään tästä
Luehan uudestaan. Ei se avioliitto mitään estä (eikä kaikki varatut ole edes naimisissa asti) vaan henkilö itse päättää.
Ei tietenkään estä. Jokaisella on kuitenkin moraali, jonka pitäisi toimia. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen särkymään tästä
Olet eri.
Ei ole merkitystä onko rakkautta tai tapa elää, vain henkilön päätöksellä on merkitys. Erota voi aina, jos niin haluaa, mikään ei tosiasiallisesti estä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi lupauksen pitäminen, luvannut rakastaa. Se on tahdon asia. Sivusta
Nimenomaan, tahdon asia. Ei se mitään estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen särkymään tästä
Ei tietenkään estä. Jokaisella on kuitenkin moraali, jonka
Eroamisessa ei ole mitään moraalitonta, pettäminen olis sitten erikseen. Kuka tahansa saa erota koska tahansa. Se on aina oma päätös, jota mikään ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Tinderissä nykyään. Eipä ole tullut yhteensopivaa tyyppiä vastaan jolla ei ole Tinder Goldia mikä estää takaisin tykkäyksen. 🍬💋
Miten tuo siis toimii?
Pitää ilmeisesti maksaa nähdäkseen ne jäsenet jotka ovat maksaneet palvelusta. He taitavat päästä vapaasti selaamaan profiileja läpi tai hakemaan omilla tarkoilla kriteereillä profiilia.
Mua harmittaa kun niissä profiileissa joita olen katsonut niin ihmiset oikeasti vain näyttävät kovin pinnallisilta juhlijoilta ja julkisivun kulissien kunnossapitäjiltä ja niin keskiluokan väeltä harrastusten osalta että työläistä jänskättää. Kuvauksista ja profiilista muutenkaan ei käy ilmi se mikä motivoi ihmistä. Ihan kuin olisi vain että tuu poimimaan minut.
Tietynlainen persoonattomuus vaivaa.
Mun ihastus on niin hoooooootttttttt, että kiihotun kun tulee hänen katse mieleen