Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ikävöin sua. Olisi kiva nähdä livenä ja jutella kunnolla. Tai tanssia tai bilettää tai ihan mitä vaan kivaa.
Kaikki lähtee itsestä, sua ei voi mikään estää.
Tavoite on olla tyytyväinen!
Kuka olisi samaa mieltä tästä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
💖
Kenelle tämä sydän hehkuu päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
Kenelle tämä sydän hehkuu päivittäin?
Nti🌾
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähtee itsestä, sua ei voi mikään estää.
Tavoite on olla tyytyväinen!
Kuka olisi samaa mieltä tästä asiasta?
Tämä siis kuului nuoruudessani lempikappaleisiini kun opiskelin tätä helvetin elämää jossa aina jollakin on joku ongelma mua kohtaan. En jaksa harjoittaa sairasta toimintaa. Niin ja oispa nyt sitä kaljaa! Loppu. 👸
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa vieressäsi nyt t. mies 😔
Olisitpa ollut tai olisitpa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin kuuma? T. Stalkkaava mies ;)
35,7 astetta.
Päivä on kaunis, mutta sinä vierelläni olisi kauniimpi. Miten silmäsi loistavat ja hymysi ah' niin ihana. K oot kaunista katsella ja en voi unohtaa sinua. Olet kiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan jakaa myös toisen musavideon ja tämä varsinkin on kuin minäkin viimeisen vuoden parin ajalta! Tässä on niin paljon samaa ja viimeiseen sekuntiin saakka. Hyvin hämmentävää tämä nykyaika.
Sub Urban - Skinny loser
Katsokaa mielellään!
Miksi et laita linkkiä siitä?
No en nyt laittanut, ehkä tuostakin saa selvää. Sorry
En mä ikinä viitsi etsiä mutta katson kyllä jos on linkki laitettu.
Keskustelkaa muualla näistä, tää on kaipausketju.
Järkeni sanoo, että kaikki on mahdotonta, mutta kaipaan sinua suuresti ja ikävöin yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerrankin ihastun näin kovaa niin miksi hän on varattu.
Mä tulen särkymään tästä
No koska joku muukin ihastui kovaa ja ehti ensin. Eihän siinä, jos hän itse tykkää sinusta enemmän niin eroaa varmasti. Jos ei, niin ei. Ei sillä varauksella siis sinänsä yhtään mitään estävää merkitystä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyt varmaan huomenna, kun nähdään.
Niin taidat yllättyä 💞
Kuinka niin?
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maija Vilkkumaalta uusi kappale Kerro kerro kuvastin on ihan mielenkiintoinen. Olen tykännyt musiikista jo nuoresta kuten Maijastakin persoonana ja jäinkin pohtimaan asioita kuunneltuani tuon kappaleen. Suosittelen kuuntelemaan ja ehkä inspiroitumaan senkin myötä.
Ja siis tottakai musiikkivideo katsottavaksi samalla. Tunnistatteko samoja fiiliksiä myös kehollisesti? Irti kaikki minusta tms.
Maija oli nuorena hyvä, mutta nykyään täysin elähtänyt ja laulaa keski-ikäisten latteista aiheista. Ei jaksa kiinnostaa yhtään. Äänikin mennyt ruman kuuloiseksi.
No meillä kaikilla on kehityskaaremme, en itsekään tässä viimeisinä vuosina ole osannut samaistua tai kuunnellut uusimpia kappaleita mutta nyt tykkäsin tästä kyllä. Ehkä se siitä, kriisejä kriisien perään vähän kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua katseellani joka ikinen päivä töissä. Toistaiseksi ei tuloksia. Ehkä ensi viikolla sitten
Katso ulos ikkunasta ;)
Sattunut tässä monenlaisia pettymyksiä, pitkällä aikavälillä ei kovin kiva fiilis.
Olen Tinderissä nykyään. Eipä ole tullut yhteensopivaa tyyppiä vastaan jolla ei ole Tinder Goldia mikä estää takaisin tykkäyksen. 🍬💋
Teeltä Hoolle? sivusta