Huvikseen vaan: mikä diagnoosi kyseessä?
Ihminen joka on tosi riippuvainen muista hyvässä ja pahassa ts. ulkoistaa kaiken, obsessoituu toisista ihmisistä ja jauhaa ja keksii loputtomasti toisen ihmisen tekemisistä, kokee vainoharhaisuutta toisista ihmisistä ja varsinkin niistä joihin on jollain lailla obsessoitunut. Menee pitkälle niissä vainoharhaisissa ja tekee esimerkiksi ilmoituksia toisista perustuen näihin omiin epäilyksiin. Itse on perfektionisti esimerkiksi ulkonäöstään, ottaa asiat itseensä vaikkei ne liity häneen, heikko itsetunto. Lapsellinen ajatusmaailma. Ei ole huonokäytöksinen tai ilkeä tahallaan. Tarkat lääkitykset (joista en tiedä enempää).
mielenkiinnosta kysyn kun olen tutustunut tällaiseen ihmiseen jonka käytös erottuu muista.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu tässä sun tarinassa on se, että sä tiedät lääkitykset muttet sitä, mihin tautiin ne on määrätty.
Olet siis tutustunut. Jos olet tutustunut ja lääkkeetkin tiedä, niin kysyse ihan hienovaraisesti, että mihin tää lääke on.
Toivottavasti se tyyppi ei pidä sinua ystävänään.
Ei olla ystäviä 😇 lasten kautta tekemisissä. En kehtaa kysellä ihmisen lääkityksistä kun ei se minulle kuulu. Itse ottaa välillä puheeksi esimerkiksi ettei voi olla iltaa esimerkiksi koko iltaa koska lääkitys otettava tietyllä tavalla.
Siis kysytkö, että mikä on huumatun henkilön käytöksen taustalla piilevä persoona tai trauma? Mahdoton sanoa, kun on doupattu kemikaaleilla
Jotenkin tosi kiva, kun näiden douppaajien huumeet valuvat pissan mukana vesistöön ja sitä kautta luontoon ja kaikkien juomavesiin. Voisitteko vaan lopettaa sen lääkityksen, edes ne synteettiset huumeet?
Diagnoosista en osaa sanoa, koska en ole lääkäri. Jos jotain pitäisi arvata, mistä kyse: sosiaaliset pakkoajatukset. Ehkä suojautumiskeinoina, kun suhde itseen on noin vaativa ja perfektionistinen. Kuka sellaista jaksaa. Mieli suojaa siirtämällä ajatukset toisiin ja heidän asioihinsa.
Jännä juttu tässä sun tarinassa on se, että sä tiedät lääkitykset muttet sitä, mihin tautiin ne on määrätty.
Olet siis tutustunut. Jos olet tutustunut ja lääkkeetkin tiedä, niin kysyse ihan hienovaraisesti, että mihin tää lääke on.
Toivottavasti se tyyppi ei pidä sinua ystävänään.