Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aleksi, 23, ei ole koskaan käyttänyt päihteitä

Vierailija
16.08.2024 |

Wau! Respect.

Aikamoista törkykommenttia saanut päihteettömyydestä. Mutta hienolla asenteella ottanut senkin vastaan. Eikä kehuskele asialla, vaan sanoo esimerkiksi että vetäisi heti lonkeron tai röökin, jos vaan huvittaisi.

Hieno homma, ja hienoa myös että tällainen elämäntyyli yleistyy nuorilla aikuisilla muutenkin.

T. keski-ikäinen nainen, jolla on ollut itsellä päihdeongelma ja joka aikoo käydä samanlaisen keskustelun lastensa kuin Aleksin äiti hänen kanssaan kunhan aika on sopiva

https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexin kannattaa aloittaa heti, vielä ei ole liian myöhäistä.

Vierailija
2/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuon ikäisenä ollut maistanut alkoholia, eikä kukaan sanonut pahasti. Ei vain kiinnostanut edes maistaa.

Onkohan tuossa artikkelissa muuten tarpeeksi kuvia Aleksista? Varmaan olisi vielä pari mahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön kaikki miten itse haluaa. Kaikki huumeet pitäisi laillistaa!

Vierailija
4/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi näyttää vanhemmalta kuin minä 20v vanhempi mies. Kannattaisi ehkä kokeilla sitä Alkoa, kyllähän tässä sosialistisessa perslävessä hermojen raastaminen vanhentaa tuplanopeudella jos ei välillä keikauta kidutusta päihteillä iloksi. Velatkin on hetken saatavia, sanoi vanha kansa.

Vierailija
5/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu jätkä.

Vierailija
6/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi kuulostaa rasittavalta nillittäjältä. Hyiiii haisee, hyi yök, älä puhu mulle kun haiset. :D

Vierailija
7/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteettömyys on vaan hyvä asia, mutta se syy mikä tähän on johtanut, on taas toinen juttu... "Aleksi ei halua juoda tai syödä mitään, mikä haisee pahalle tai jonka koostumus on ikäväntuntuinen."

Vierailija
8/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se Erikoisjoukkojen Aleksi? Oli kyllä hyvä tyyppi! Herkkis.

Sehän on myös joku somepersoona, kuvat kuuluu asiaan. Vähän ärsyttävää, mutta pikkujuttu kokonaisuudessa.

Vierailija
9/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehuskele asialla, mitä nyt vaan on lehteen  siitä päästävä kertomaan.

Vierailija
10/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tuon ikäisenä ollut maistanut alkoholia, eikä kukaan sanonut pahasti. Ei vain kiinnostanut edes maistaa.

Onkohan tuossa artikkelissa muuten tarpeeksi kuvia Aleksista? Varmaan olisi vielä pari mahtunut.

Monta muutakin löytyy, minäkin tunnen kaksi.  Enkä todellakaan itse kuulu joukkoon, mutta ei ole ylittänyt uutiskynnystä.  Kyllä on uutisaiheet vähissä.

Vierailija
11/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi kuulostaa rasittavalta nillittäjältä. Hyiiii haisee, hyi yök, älä puhu mulle kun haiset. :D

Kyllä nyt kaveriporukassa voi suoraan sanoa jos on hyvä ja rento meininki, tuskin tuo on varsinaisesti vittuillut. Sehän on fakta, tupakoitsijat haisee hirveelle! :D

Vierailija
12/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt kaveriporukassa voi suoraan sanoa jos on hyvä ja rento meininki, tuskin tuo on varsinaisesti vittuillut. Sehän on fakta, tupakoitsijat haisee hirveelle! :D

No eivät haise niin paljon ettei heidän kanssaan voisi keskustella. Lapsellista valitusta.

Vierailija
13/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hämmentävää, että jotkut on aikuisenakin vielä tuollaisia "hyi pahaa, yök en syö" -ihmisiä. En tarkoita että sitä viinaa pitäisi juoda, mutta on outoa, että syy on tuollainen. 

Vierailija
14/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteettömyys on vaan hyvä asia, mutta se syy mikä tähän on johtanut, on taas toinen juttu... "Aleksi ei halua juoda tai syödä mitään, mikä haisee pahalle tai jonka koostumus on ikäväntuntuinen."

Jotkut on aistiyliherkempiä kuin toiset. Tuntuu että yleensä ne on naisia, ja lisääntyy iän myötä...

Vierailija
15/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kuulostat rasittavalta inisijältä.

Vierailija
16/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii. Tunnen joitain jotka alkoivat vasta eläkkeelle päästyään juopoksi.

Vierailija
17/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo olleet niitä syitä. Äiti oli kertonut Aleksille, miten itse oli sekoillut, ja tämä oli se syy, miksi Aleksi ei käytä. Tämän LISÄKSI se kalja haisee pierulle yms.

Vierailija
18/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva haisee pahalle. Alkoholia juovalla on pahan hajuinen hengitys.

Vierailija
19/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita yksinäisiä, peräkammarin poikia olemassa.

Mutta ei se, että on tuollainen syrjäytynyt ja mt-ongelmainen, niin ole kovinkaan tavoiteltava tilanne.

Vierailija
20/85 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa mainittujen naisten kommentit olivat uskomattoman typeriä. Toivottavasti Aleksi törmää vähän älykkäämpiin naisiin jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi