Aleksi, 23, ei ole koskaan käyttänyt päihteitä
Wau! Respect.
Aikamoista törkykommenttia saanut päihteettömyydestä. Mutta hienolla asenteella ottanut senkin vastaan. Eikä kehuskele asialla, vaan sanoo esimerkiksi että vetäisi heti lonkeron tai röökin, jos vaan huvittaisi.
Hieno homma, ja hienoa myös että tällainen elämäntyyli yleistyy nuorilla aikuisilla muutenkin.
T. keski-ikäinen nainen, jolla on ollut itsellä päihdeongelma ja joka aikoo käydä samanlaisen keskustelun lastensa kuin Aleksin äiti hänen kanssaan kunhan aika on sopiva
https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396
Kommentit (85)
Oohh.. olispa useampi mies aidosti samanlainen kuin Aleksi! Toki tuo hajusta valittaminen on vähän niin ja näin .... mutta että päihteille annetaan vähän liian suuri painoarvo:(
Haluaisin niin henkilön joka ei juo tai polta.
Olihan muuten yksi tämän kuun turhimpia "uutisia", mutta onhan se kiva kun iltapäivän roskalehti auttaa hankkimaan vähemmän tunnetulle somevaikuttajalle vähän lisää seuraajia. 0/5 tällaiselle roskalle tai sitten pitää tehdä samanlainen hehkutusjuttu Japesta 25v, joka vetää kaikkia päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Oohh.. olispa useampi mies aidosti samanlainen kuin Aleksi! Toki tuo hajusta valittaminen on vähän niin ja näin .... mutta että päihteille annetaan vähän liian suuri painoarvo:(
Haluaisin niin henkilön joka ei juo tai polta.
Minä en polta mutta juopiskelen joskus kyllä. Onneksi et käyttänyt ja -sanaa. Huh.
Vierailija kirjoitti:
23-vuotias? Vois olla 40 vee
Niin no, suuri osa suomipojista näyttää 23vuotiailta ihan siloposkisilta pikkupojilta, Aleksi näyttää mieheltä.
Oli pakko avata juttu ja katsoa kun selfieitä niin kehuttiin 😬 .. hieno tuo festarikuva jossa nenärengas ja arskat 😅
Vierailija kirjoitti:
Seppo, 69 on käyttänyt kaikkia ja kaikkea mahdollista päihdettä...
Niin on eräs Sannakin, mutta se ei liity tähän aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Raittius vanhentaa.
Törkykommentit näkyy jatkuvan täällä vauva av palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, suuri osa suomipojista näyttää 23vuotiailta ihan siloposkisilta pikkupojilta, Aleksi näyttää mieheltä.
Nyt lehti voisi sitten seurata uutisensa etenemistä sen 20v ja katsellaan näyttääkö Aleksi sitten kuuskybäseltä, niinkö Pariisin Emmanuel M. nyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ihan itse ole julkisuudessa. Kyllä silloin pitää pientä huumoria ymmärtää. Uskon että Aleksin itsetunnolla kyllä pärjää. Ei tarvitse sinun hänen puolesta loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ihan itse ole julkisuudessa. Kyllä silloin pitää pientä huumoria ymmärtää. Uskon että Aleksin itsetunnolla kyllä pärjää. Ei tarvitse sinun hänen puolesta loukkaantua.
Juuri sinun kaltaiset ihmiset ovat pahimpia kiusaajia,,ymmärtänetkö edes hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinun kaltaiset ihmiset ovat pahimpia kiusaajia,,ymmärtänetkö edes hävetä?
Ei ole mitään hävettävää. Lakkaa kiusaamasta palstan rikkaudentuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu jätkä.
Mikä tässä jätkäs ärsyttää minua suunnattomasti?
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii. Tunnen joitain jotka alkoivat vasta eläkkeelle päästyään juopoksi.
Onko se joku meriitti elämässä?
Eli tästä ketjusta sen näkee - ryyppääminen ja rellestäminen on miehen mitta?! Mitä enemmän sen parempi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu jätkä.
Mikä tässä jätkäs ärsyttää minua suunnattomasti?
Kateus ilmenee monin tavoin.
Kuvat: Haastateltavan kotialbumi
-Nykyihmisen kotialbumin sisältö täynnä omaa namaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä mättää, itsetunnon puute tällä tyrkyllä🤨