Aleksi, 23, ei ole koskaan käyttänyt päihteitä
Wau! Respect.
Aikamoista törkykommenttia saanut päihteettömyydestä. Mutta hienolla asenteella ottanut senkin vastaan. Eikä kehuskele asialla, vaan sanoo esimerkiksi että vetäisi heti lonkeron tai röökin, jos vaan huvittaisi.
Hieno homma, ja hienoa myös että tällainen elämäntyyli yleistyy nuorilla aikuisilla muutenkin.
T. keski-ikäinen nainen, jolla on ollut itsellä päihdeongelma ja joka aikoo käydä samanlaisen keskustelun lastensa kuin Aleksin äiti hänen kanssaan kunhan aika on sopiva
https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396
Kommentit (85)
En minäkään tuon ikäisenä ollut maistanut alkoholia, eikä kukaan sanonut pahasti. Ei vain kiinnostanut edes maistaa.
Onkohan tuossa artikkelissa muuten tarpeeksi kuvia Aleksista? Varmaan olisi vielä pari mahtunut.
Tehköön kaikki miten itse haluaa. Kaikki huumeet pitäisi laillistaa!
Aleksi näyttää vanhemmalta kuin minä 20v vanhempi mies. Kannattaisi ehkä kokeilla sitä Alkoa, kyllähän tässä sosialistisessa perslävessä hermojen raastaminen vanhentaa tuplanopeudella jos ei välillä keikauta kidutusta päihteillä iloksi. Velatkin on hetken saatavia, sanoi vanha kansa.
Aleksi kuulostaa rasittavalta nillittäjältä. Hyiiii haisee, hyi yök, älä puhu mulle kun haiset. :D
Päihteettömyys on vaan hyvä asia, mutta se syy mikä tähän on johtanut, on taas toinen juttu... "Aleksi ei halua juoda tai syödä mitään, mikä haisee pahalle tai jonka koostumus on ikäväntuntuinen."
Onko tämä se Erikoisjoukkojen Aleksi? Oli kyllä hyvä tyyppi! Herkkis.
Sehän on myös joku somepersoona, kuvat kuuluu asiaan. Vähän ärsyttävää, mutta pikkujuttu kokonaisuudessa.
Ei kehuskele asialla, mitä nyt vaan on lehteen siitä päästävä kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tuon ikäisenä ollut maistanut alkoholia, eikä kukaan sanonut pahasti. Ei vain kiinnostanut edes maistaa.
Onkohan tuossa artikkelissa muuten tarpeeksi kuvia Aleksista? Varmaan olisi vielä pari mahtunut.
Monta muutakin löytyy, minäkin tunnen kaksi. Enkä todellakaan itse kuulu joukkoon, mutta ei ole ylittänyt uutiskynnystä. Kyllä on uutisaiheet vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi kuulostaa rasittavalta nillittäjältä. Hyiiii haisee, hyi yök, älä puhu mulle kun haiset. :D
Kyllä nyt kaveriporukassa voi suoraan sanoa jos on hyvä ja rento meininki, tuskin tuo on varsinaisesti vittuillut. Sehän on fakta, tupakoitsijat haisee hirveelle! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt kaveriporukassa voi suoraan sanoa jos on hyvä ja rento meininki, tuskin tuo on varsinaisesti vittuillut. Sehän on fakta, tupakoitsijat haisee hirveelle! :D
No eivät haise niin paljon ettei heidän kanssaan voisi keskustella. Lapsellista valitusta.
Minusta on hämmentävää, että jotkut on aikuisenakin vielä tuollaisia "hyi pahaa, yök en syö" -ihmisiä. En tarkoita että sitä viinaa pitäisi juoda, mutta on outoa, että syy on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Päihteettömyys on vaan hyvä asia, mutta se syy mikä tähän on johtanut, on taas toinen juttu... "Aleksi ei halua juoda tai syödä mitään, mikä haisee pahalle tai jonka koostumus on ikäväntuntuinen."
Jotkut on aistiyliherkempiä kuin toiset. Tuntuu että yleensä ne on naisia, ja lisääntyy iän myötä...
Vierailija kirjoitti:
Sä kuulostat rasittavalta inisijältä.
Vielä ehtii. Tunnen joitain jotka alkoivat vasta eläkkeelle päästyään juopoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo olleet niitä syitä. Äiti oli kertonut Aleksille, miten itse oli sekoillut, ja tämä oli se syy, miksi Aleksi ei käytä. Tämän LISÄKSI se kalja haisee pierulle yms.
Tupakoiva haisee pahalle. Alkoholia juovalla on pahan hajuinen hengitys.
Onhan noita yksinäisiä, peräkammarin poikia olemassa.
Mutta ei se, että on tuollainen syrjäytynyt ja mt-ongelmainen, niin ole kovinkaan tavoiteltava tilanne.
Artikkelissa mainittujen naisten kommentit olivat uskomattoman typeriä. Toivottavasti Aleksi törmää vähän älykkäämpiin naisiin jatkossa.
Alexin kannattaa aloittaa heti, vielä ei ole liian myöhäistä.