Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkin julkkiksen näkeminen livenä yllättänyt sinut?

Vierailija
16.08.2024 |

Onko jokin henkilö ollut aivan eri näköinen livenä kuin olit hänet kuvitellut tv:n tai kuvien perusteella. Esim. pituutta on hankala arvioida kuvista. Myös esim. tupakointi ja vaikkapa silmälasien käyttö voi yllättää

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Nokian 90l. pomoista tunsi kaverini ja minäkin kättelin tätä henkilöä jossain baarissa. Se oli vaikuttava kädenpuristus, johtajan ote. 

Vierailija
102/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Riikkaa pari kertaa - hymyili toisella kerralla. Olin hyvin hämmentynyt - ei ollut ketään köyhää tai vammaistakaan lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa-Maria Ryyti näytti livenä upealta. Tosi pitkäkin

Vierailija
104/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ravintola Iltakoulun tiskillä tilaamassa J. Lammen vieressä. Tunsin itseni puutarhatontuksi Hagridin rinnalla. 

Vierailija
105/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Laurin kun tapasin livenä, niin oli tosi mukava ja ihan itsensä näköinen.

Hjallis Harkimo oli tyylikkäämpi ja pidempi kuin olin kuvitellut. Näin Stockalla, jossa myös näin Wille Rydmanin. Oli tosi lyhyt, mutta ihan itsensä näköinen ja tunnistettava.

Katariina Sourin olen myös nähnyt ja on ihan saman näköinen kuin kuvissa.

Näin kerran sekä kansanedustaja Sara Seppäsen että Mikael Jungnerin Yliopiston apteekissa. Jungner oli ihan itsensä näköinen, Seppänen oli tosi laittautunut mutta vanhemman ja kulahtaneemman näköinen kuin kuvissaan.

Sofia Virtaseen törmäsin kadulla Töölössä ja oli samanlainen yrmeä ja ynseä mitä on haastatteluissa. Kädet puuskassa ja tyly ilme jne.

Sofia Belörf näytti todella tavalliselta, törröhuuliselta pissikseltä, johon ei kiinnittäisi mitään huomiota, ellei olisi julkkis.

Ivan Puopolo tuli asematunnelissa vastaan ja näyttää ihan samalta kuin miltä aina näyttää videoissa ja telkkarissa.

Jussi Halla-Ahon vaimo Hilla näytti livenä tosi hoikalta ja superkauniilta, etten heti tunnistanut.

Vierailija
106/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin mieheni kanssa kotona eikä odotettu vieraita. Oli aika yllätys kun ovikello soi ja oven takana oli Inga Sulin! Kyseli jotain kuvauspaikkaa (tiesimmekin meillä päin jotain kuvattavan, mutta emme harmikseni tarkkaa paikkaa) kun navigaattori ei osannut perille. Täällä maalla kun ei ole joka paikkaan tarkkoja osoitteita.

Vierailija
107/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Malkovich New Yorkin metron sisäänkäynnillä. Lippis päässä. Sanoin Hello John, tervehti takaisin kättä heilauttamalla. Oli kyllä niin tavis nykkiläisen näköinen vaikka kasvoista tunnistaa heti.

Vierailija
108/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Liinoja sinällään ei yllätystä, mutta mä olen kolmesti luullut häntä isäkseni.. FP. Kyllähän siitä oli jo lapsuudessa puhetta, että onpa saman ikäinen.

Mulla oli treffit isäni kanssa Helsingin arkihulinassa. Tuollahan mies menee ja ihan väärään suuntaan. Jouduin jahtaamaan häntä, kun sellaista vauhtia paineli. Vihdoin sain kiinni hihasta ja huohottaa ripitin, että mihin sä olet oikein menossa?! Tapio Liinojahan se siinä. Olipa nolo kohtaaminen, mutta hän oli iloinen ja ystävällinen kuin mikä, että ihan tuohon vaan treenikselle.. Selitin tilanteen, että katsoin, että on isäni. Ei vaan näköinen, mutta se olemuskin jotenkin niin sama. Pahoittelin ja toivottelin jatkot.

Meni vuosi pari, niin tein saman tapaisen tempun. Siinä  hetkessä herra Liinoja jo muistikin, että ollaan tavattu aiemminkin. :D Eikun nolot pahoittelut ja päivän jatkot.

Kolmannella kerralla hän jo kääntyi nauraen, että Tiinako se siinä pitkästä aikaa? Tällä kertaa ol teinitytär mukana, jolla loksahti suu auki. Hän vielä yllytti, että pappa menee tuolla kauheeta vauhtia. Itse mietin, että näinköhän, mutta... lähdin kuitenkin kiireen vilkkaa perään.

Tässä tilantessa Tapio kutsuikin itsensä meidän kanssa kahville, että hän haluaa tavata tämän miehen vihdoin ja viimein. Olihan siinä ällistystä isälläkin, kun tuotiin kahvilaan Tapio. Liinoja totes, että kuin olis tavannut kadoksissa olleen kaksoisveljensä. Vaihtelivat kuulumisia ja löytyhän sieltä menneisyydestä parikin yhteistä tuttua.

Tiinalta vaan terkkuja kaikille tutuille. Hyvinkin sydämellinen ja yllättäviä kohtaamisia. :D

Vierailija
109/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missi Suvi Miinala oli todella kaunis ja säteilevä livenä, tästä on jo monta vuotta.

Suvi on Kemistä, kuten itsekin. Kyllä muuten itsetunto romahti aika lailla, kun Suvi oli samaan aikaan jossain Kemin yökerhossa kuin itse. Älyttömän kaunis. Omasta mielestä itse olin aika kaunis yökerhossa siihen asti, kunnes näin Suvin ja menin sen jälkeen vessan peilin eteen, niin mikä pottunokka pallinaama peilistä tuijotti. 

Täydellinen itsetunnon romahdus :)

Vierailija
110/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ravintola Iltakoulun tiskillä tilaamassa J. Lammen vieressä. Tunsin itseni puutarhatontuksi Hagridin rinnalla. 

Sama kokemus, joskin eri baari. Olin tiskillä, viereen tuli joku tilaamaan omaa juomaansa ja käännyin vaistomaisesti katsomaan kuullessani tutun äänen. Sitten jouduinkin hilaamaan katsettani liioittelematta puoli metriä ylöspäin pää takakenossa. 😅

Vierailija
111/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyri Häkämies on oikeasti vinossa kulkeva nariseva ukko, jonka toinen silmä karsastaa.

Vierailija
112/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Koivuniemi oli oikeasti tosi pieni ja hoikka. Jotenkin olin ajatellut että hän on jotenkin roteva ja isoluinen. Mutta olikin hyvin siro. 

Vierailija
113/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kun Helsingissä käydessä tuli M.A. Numminen vastaan. Pelkäsin häntä ja hänen ääntään lapsena. Parikymppisenä tuli sitten kadulla vastaan. Olihan se järkyttävää nähdä lapsuuden painajaishahmo ihan livenä.

Flashback jonnekin 20 vuoden taakse: istuttiin myöhäisteineinä Tampereen Hämeenkadun varrella pe-iltana, kaveri vähän heikossa hapessa. Ilmeensä kuitenkin kirkastui, kun M.A. käveli yllättäen ohitse. "Hei, toi on se kissa! ...Eiku se jänis!!!"

Numminen ei jostain syystä ihan arvostanut.

Vierailija
114/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Miljoona tuli läheisessä puistossa vastaan. Ajattelin, että iso mies ja tuollalailla pukeutuu.

Vierailija
115/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lämmin leipä kauppias Ville en muista nimeä, näyttelijä, joka myy niitä pieniä juustoleipätyylistä juttua. Oli sellanen pieni ja pyöreä.

Ville Virtanen ainakin näytteli kotikadussa Bensiksen autokorjaajaa jossa myytiin Hannes-pullaa

Vierailija
116/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin presidentti Erdoganin näin vilaukselta, kun oli valtiovierailulla Helsingissä. Yllätyin siitä, miten pitkä hujoppi hän on. Mielikuvissani etelän maissa ihmiset olisivat tavallistakin lyhyempiä, mutta tuo oli kuin koripalloilija.

Vierailija
117/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko ja Orpo on lyhyitä pätkiä 

Vierailija
118/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nimeä mutta se yks kuuluisa runoilija tuli vastaan ravintolan pihalla ja  pyöritteli täyttä vatsaansa, luulin boheemiksi mutta oli ihan duunariporukassa kyllä.

Vierailija
119/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Chafak, eri näkönen livenä

Vierailija
120/175 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lämmin leipä kauppias Ville en muista nimeä, näyttelijä, joka myy niitä pieniä juustoleipätyylistä juttua. Oli sellanen pieni ja pyöreä.

Olisikohan Ville Haapasalo, jota tarkoitat! Olet tainnut nähdä kaksoisolennon! Haapasalo on kyllä pitkä 185 cm. (wikipedian mukaan)!

Aika tukevassa kunnossa kylläkin! Nähnyt joskus kaupungilla vaimonsa kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi