Onko jonkin julkkiksen näkeminen livenä yllättänyt sinut?
Onko jokin henkilö ollut aivan eri näköinen livenä kuin olit hänet kuvitellut tv:n tai kuvien perusteella. Esim. pituutta on hankala arvioida kuvista. Myös esim. tupakointi ja vaikkapa silmälasien käyttö voi yllättää
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin töröhuuli-Belörfin kerran Kampin K-supermarketissa sen Nikon kanssa ja ihan weeteekääpiöitä ne oli.
Se Niko on kyllä ihan normaali. Ehkä moni näyttää lyhyellä, kun on laiha.
Ei vaan laiha näyttää pidemmältä!
Vierailija kirjoitti:
Joku missi oli paljon kauniimpi kuin töllössä.
Ainakin Carmen Mäkinen oli
Ilmeisesti avlaisten lähipiirissä ollaan pulskempia, kun julkkikset näyttää pieniltä, kun ovat normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku missi oli paljon kauniimpi kuin töllössä.
Monesti muuten ovat.
Jokseenkin poikkeuksetta missikisailijat ovat todellisessa elämässä hyvin kauniita, vaikka töllöstä katsoessa ihmettelee, että eikö tuon ihmeempiä kandidaatteja taaskaan löydetty.
Luulen että heissä on jotain muutakin hehkua ja ovat laittautuneita kuin pelkät kasvonpiirteet. Eivät ole siis välttis mitään valokuvamalleja mut livenä kauniita
Vierailija kirjoitti:
Susanna penttilä suorastaan ruma livenä. En ymmärrä miten on saanut miehet sekaisin kuvillaan.
Hänellä kuvat ja videot ottaa ammattilaiset. Ei ihme että onnistuu näyttämäön hyvältä.
Hänen tekolettinsä aivan kaameassa kunnossa ja ne tekotissit aivan liian suuret hänen vartaloonsa nähden.
Ihan sivusta, en ole ikinä pitänyt Susanna Penttilää millään muotoa kauniina tai seksikkäänä. Aika hirveän näköinen on ollut aina.
Mies olen, mikäli jäi epäselväksi (Susanna Penttilästä en tiedä)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti avlaisten lähipiirissä ollaan pulskempia, kun julkkikset näyttää pieniltä, kun ovat normaalipainoisia.
Julkkiksia ei yleensä näe muualla, kuin photoshopatuissa kuvissa ja vahvasti meikattuna...
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanerva oli tosi lyhyt ja jäin katsomaan kaupassa typerän näköisenä (olin aika hönössä). Huomasi minut ja oli tympeän näköinen, koska luultavasti tiesi mitä ajattelin,
Ike katsonut jotakuta tympeästi? Miten ihmeessä? Ootko varma, ettet hönöpäissäs ollu oksentanut rinnoilles ja siitä sen ilme? Ike oli kova poika juttelemaan mukavia ihan ventovieraiden ihmisten kanssa. Kävi usein Turussa torikaffella ja jutusteli porukoitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tanja Karpela oli tosi pikkuinen. Kun mä oon luullut että missit on pitkiä.
174 cm pikkuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna penttilä suorastaan ruma livenä. En ymmärrä miten on saanut miehet sekaisin kuvillaan.
Hänellä kuvat ja videot ottaa ammattilaiset. Ei ihme että onnistuu näyttämäön hyvältä.
Hänen tekolettinsä aivan kaameassa kunnossa ja ne tekotissit aivan liian suuret hänen vartaloonsa nähden.
Ihan sivusta, en ole ikinä pitänyt Susanna Penttilää millään muotoa kauniina tai seksikkäänä. Aika hirveän näköinen on ollut aina.
Mies olen, mikäli jäi epäselväksi (Susanna Penttilästä en tiedä)
Näin Penttilän Seurasaaren juhannuksessa. Ihmettelin, miten se voi oikein olla tuon muotoinen. Pieni ja siro, kapeä vyötärö ja jättimäiset rinnat. Silmiinpistävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanja Karpela oli tosi pikkuinen. Kun mä oon luullut että missit on pitkiä.
174 cm pikkuinen?
Todella pienikokoinen, kapea vyötärö ja isot rinnat. Käyrä nenä tekee persoonallisen näköiseksi.
Jeesuksen näkeminen yllättää minut joka kerta!
Jouni Hynynen. Oli pieni ja hintelä ukko.
On kyllä hämmästyttänyt kusen päähän nousu useimmilla höpöhöpöjulkkiksilla!
Joku entisistä misseistä oli menneinä vuosina Ylämaan jalokivimessuilla juontajana (tai jonain messuemäntänä). Hämmästyin siitä, kuinka tolkuttoman paljon hänellä oli meikkiä. Vieläkin pyörryttää se näky.
Ellinoora oli tosi räjähtäneen näköinen livenä. Eka ajatukseni oli, että "huh kauhea Ellinoora-kopio", mutta se olikin itse stara.
Ehkä sillä oli vaan huono päivä. Tykkään Ellinoorasta ja oon käynyt keikallakin
Aika ylimielisen oloisia monet heistä, vaik ovat jotain halpissarjojen/elokuvien hahmoja.
Näin Aleksi Valavuoren kesällä ja tuli mieleen joku sketsihahmo. 160cm ukko hikipanta päässä kesäjuhlissa 😅
Lapsena katsoin Miss Suomi -kisoja ja ihmettelin, että miten tuo Kirsi-Mari Ketola voi jonkun mielestä olla nätti.
Kun olin aikuinen, samainen henkilö tuli asiakkaaksi työpaikalleni. Katsoin, että onhan hän sittenkin kaunis ja oli vielä ystävällinenkin.
Tässä minun kummalliset/mieleenpainuneet kohtaamiseni (ei missään järjestyksessä). Olen jo 60v, joten ehkä jotkut minun "julkkikseni" ovat tuntemattomia monelle.
1. Tapani Kansa: Pirkan hiihdot, olin siellä toimitsijana ja hän maaliin tullessaan oli kuin maailman omistaja. Ei huolinut ojentamaani "mitalia", koska hänellä on jo noita turhakkeita kasapäin. Ja tietysti piti huomiota herättävää älämölöä saapuessaan illalla maaliin. Ylimielinen.
2. Tarja Smura: missi v. 1993. Näin hänet Stockmannilla muutama vuosi missivuotensa jälkeen ja hän oli upea ilmestys. En pitänyt häntä minään erityisen kauniina silloin missiaikanaan, mutta kohdatessani oli tosi upea ilmestys ja erottui loistollaan/ karismallaan.
3. Anna-Liisa Tilus, juontaja telkussa ja monissa tapahtumissa. Pidin häntä teennäisen herttaisena, mutta tapasin hänet eräässä tapahtumassa, jossa oli juontamassa tilaisuutta. Hän jutteli minulle ohimennen ja jäi todella sellainen kuva, että on hyvä tyyppi.
4. Satu Hassi jälleen eräs, jonka tapasin yhdessä tilaisuudessa, jonne saapui polkupyörällä. Harmi vaan hänelle, että näin, kun hän tuli lähelle autolla ja saapui tilaisuuteen pyörällään. Feikkien feikki.
5. Arja Koriseva. Tämä ei ole oma kokemus, vaan äitini, mutta kerron silti. Arja jakoi keikan jälkeen nimmareitaan. Oli joku lapsi pyytämässä nimikirjoituksia (n. 10 v), jolle Arja oli ilkeästi sanonut, että mene siitä pois. Katsoi siis ylimalkaisesti tätä lasta ja kirjoitteli niitä nimmareitaan aikuisille. Tätä on jotenkin vaikea uskoa, mutta näin äitini on kertonut ja sanoi, ettei enää pidä hänestä lainkaan.
Olen nähnyt muitakin julkkiksia, mutta en ole järkyttynyt heistä. No ehkä vielä hiukan "järkyttynyt" positiivisesti Hissusta eli Kari Hietalahdesta, että hän on livenä oikeasti pitkä raamikas mies.
Se Niko on kyllä ihan normaali. Ehkä moni näyttää lyhyellä, kun on laiha.