Onko jonkin julkkiksen näkeminen livenä yllättänyt sinut?
Onko jokin henkilö ollut aivan eri näköinen livenä kuin olit hänet kuvitellut tv:n tai kuvien perusteella. Esim. pituutta on hankala arvioida kuvista. Myös esim. tupakointi ja vaikkapa silmälasien käyttö voi yllättää
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Joonas Nordman oli naama nutturalla, tyly ja ylimielinen ne kaikki pari kertaa kun kohtasin ohimennen töiden kautta.
Ei jaksa siviilissä olla mukava ja iloinen, kun työkseen joutuu sellaista teeskentelemään. Pikkukaupunkilaisen pienen miehen syndrooma varmaan?
Olin samassa hississä Eeva Elorannan kanssa ja hän on samankokoinen kuin minä (158cm).
Tommi Läntinen kävi samalla kuntosalilla ja hän kohteliaasti tervehti aina kaikkia.
Susanna Rahkamo oli asiakkaanani ja hän oli aina hyväntuulinen ja mukava.
Myös Nuutti Niinistö asioi aina kohteliaasti ja on komea kuin isänsä nuorena.
Olin samassa lähijunassa Mikko Kekäläisen kanssa ja vaihdoimme pari sanaa. Hän vaikuttaa samanlaiselta kuin Puoliseiska-ohjelmassa.
Melkein törmäsin Juha Tapion kanssa Prisman liukuovessa, kun se yllättäen hidasteli. Hän on pitkä mies ja katseli pääni yli jonnekin torille.
Näin Jukka Salinin näyttelijän paskomassa päissään huoltoaseman pisuaariin kello kolmelta yöllä
Kake Randelin on livenä todella pikkuruinen ja laiha, max. 160 cm. Todella kiva ja rennon tavallinen, tapasin töiden merkeissä.
Andy McCoy näytti ihan laitapuolen kulkijalta kun hänet näin 8-9 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kun Helsingissä käydessä tuli M.A. Numminen vastaan. Pelkäsin häntä ja hänen ääntään lapsena. Parikymppisenä tuli sitten kadulla vastaan. Olihan se järkyttävää nähdä lapsuuden painajaishahmo ihan livenä.
Flashback jonnekin 20 vuoden taakse: istuttiin myöhäisteineinä Tampereen Hämeenkadun varrella pe-iltana, kaveri vähän heikossa hapessa. Ilmeensä kuitenkin kirkastui, kun M.A. käveli yllättäen ohitse. "Hei, toi on se kissa! ...Eiku se jänis!!!"
Numminen ei jostain syystä ihan arvostanut.
Olipa Numminen tylsimys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lämmin leipä kauppias Ville en muista nimeä, näyttelijä, joka myy niitä pieniä juustoleipätyylistä juttua. Oli sellanen pieni ja pyöreä.
Ville Virtanen ainakin näytteli kotikadussa Bensiksen autokorjaajaa jossa myytiin Hannes-pullaa
Ville Virtasta nyt tuskin kukaan luulee telkun/kuvien perusteella pieneksi ja pyöreäksi ja tuskin on sitä livenäkään. Eiköhän tuossa puhuta hatsapuri-Haapasalosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kun Helsingissä käydessä tuli M.A. Numminen vastaan. Pelkäsin häntä ja hänen ääntään lapsena. Parikymppisenä tuli sitten kadulla vastaan. Olihan se järkyttävää nähdä lapsuuden painajaishahmo ihan livenä.
Flashback jonnekin 20 vuoden taakse: istuttiin myöhäisteineinä Tampereen Hämeenkadun varrella pe-iltana, kaveri vähän heikossa hapessa. Ilmeensä kuitenkin kirkastui, kun M.A. käveli yllättäen ohitse. "Hei, toi on se kissa! ...Eiku se jänis!!!"
Numminen ei jostain syystä ihan arvostanut.
Olipa Numminen tylsimys.
On ihan kohtuuton vaatimus, että tunnettujen ihmisten pitäisi julkisilla paikoilla liikkuessa olla joka hetki valmiita reagoimaan ilahtuneesti tunnistuksiin.
Olen nähnyt Kauko Röyhkän sellaisessa paikassa, että yllätti.
Arman Alizad oli samalla lennolla ja on lyhyt. Lisäksi hänellä oli lähtöportilla seuranaan muuta porukkaa, joka oli pidempää, joten kiinnitti huomiota.
Näin erään bloggaajan, joka kuvissa näyttää jumalaiselta, mutta livenä sulautui aika lailla massaan tyylistään huolimatta.
Työministeri Arto Satonen ja budjettipäällikkö Mika Niemelä lähtöportilla Brysselin lennolle viime vuonna. Varsinainen pitkä ja pätkä -kaksikko.
Vierailija kirjoitti:
Tanja Karpela oli tosi pikkuinen. Kun mä oon luullut että missit on pitkiä.
On ne pitkiä,mutta ovat myös hoikkia,joten eivät näytä niin pitkiltä.
Hjallis Harkimo oli kohtelias ja hauska. Luulin häntä tylyksi ja tympeäksi.
Susanna penttilä suorastaan ruma livenä. En ymmärrä miten on saanut miehet sekaisin kuvillaan.
Hänellä kuvat ja videot ottaa ammattilaiset. Ei ihme että onnistuu näyttämäön hyvältä.
Hänen tekolettinsä aivan kaameassa kunnossa ja ne tekotissit aivan liian suuret hänen vartaloonsa nähden.
Alexander Stubbin tapasin useasti pääministeriaikoinaan ja olin tosi yllättynyt miten mukava hän on livenä. Ei yhtään sellainen teennäinen ja pompöösi niinkuin olin julkisuuskuvan perusteella luullut.
Eräs 80- ja 90-luvuilla pinnalla ollut tunnettu suomalainen tuli vastaan jossain kaupassa. Oli toki uransa ehtoopuolella jo silloin, mutta näytti vuosikymmeniä vanhemmalta, kuin edes niissä viimeisimmissä tv-rooleissaan - kuitenkin vain joitakin vuosia aiemmin ollut vielä aktiivinen.
Toinen "julkkis" tuli vastaan yksien vaalien aikaan. Pyrki Kokoomuksen riveissä eduskuntaan. Näytti juuri siltä, miltä oli telkkarissa näyttänyt, eikä milliäkään erilaiselta. Kyllä, kävelin pysähtymättä ohi. Kokoomusta tai sen edustajaa en äänestäisi (tai tukisi millään lailla) vaikka henki menisi.
Miss Suomi Rosa-Maria Ryyti. Siis aivan järkyttävän paksut kerrokset meikkiä. Hiukset olivat rasittuneen näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Tanja Karpela oli tosi pikkuinen. Kun mä oon luullut että missit on pitkiä.
Tanja on 174 senttiä pitkä. Itse olen saman mittainen nainen, TKn nähnyt livenä työssään aikoinaan ja hänellä oli myös huikeat korot. Jos hän on mielestäsi pieni nainen niin kuka on pitkä?
Kävelin vuosia sitten Vuokatissa Katinkullassa The 69 eyesin bändiä vastaan.Kaikki ne ukot oli yllättävän lyhyitä,vaikka niillä oli paksupohjaiset kengätkin.Samassa paikassa näin myös Puoli seitsemän-ohjelman Mikko Kekäläisen ja sekin oli lyhyt.