Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkin julkkiksen näkeminen livenä yllättänyt sinut?

Vierailija
16.08.2024 |

Onko jokin henkilö ollut aivan eri näköinen livenä kuin olit hänet kuvitellut tv:n tai kuvien perusteella. Esim. pituutta on hankala arvioida kuvista. Myös esim. tupakointi ja vaikkapa silmälasien käyttö voi yllättää

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henny Harjusola oli isompi livenä. Tunnistin jo kaukaa häneksi. Aika persoonallinen tämä hänen tyylinsä. 

Vierailija
62/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku missi oli paljon kauniimpi kuin töllössä.

Mä olen nähnyt näitä myös. Usein ennen joskus niitä kisoja tai kuvia niistä katsellessani ajattelin, että ei nuo ole edes hyvän näköisiä, että joka puolella näkee nätempiä nuoria naisia. Mutta ainakin ne jotka olen nähnyt livenä, on olleet uskomattoman kauniita, ihan eri näköisiä kuin kuvissa. Tuntuu itseen verrattuna melkein, kuin olisi eri lajia, niin jotenkin jalon näköisiä on meikäläiseen pallinaamaiseen persjalkaiseen nähden. 

Jotkut missit on myös paljon lyhyempiä, kuin ovat ilmoittaneet ihan selvästi. Esim. Lola Odusoga ilmoittaa olevansa 174 cm, mutta ei hän minua 165-senttistä juuri pidemmältä vaikuttanut kun Turussa kassajonossa peräkkäin seistiin. Viivi Pumpanen näytti jopa minua lyhyemmältä tai korkeintaan samanpituiselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen on (oli) livenä paljon kauniimpi kuin luulin. Joidenkin kasvojen luusto on sellainen, että kuvissa näyttää rumemmalta kuin onkaan.

Vierailija
64/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanja Karpela oli tosi pikkuinen.  Kun mä oon luullut että missit on pitkiä.  

Niin on ja se selittää, miksi ei pärjännyt ison maailman kisoissa, vaikka oli tosi kaunis. Universumeissa pärjätäkseen kun silloin piti olla mallimittainen.

Karseen näköinen ollut jo 20 vuotta. Miesnyrhitty millimetrihiuskuontalo.

Koiria. Yrittäjä heti. Yritys miehensä kanssa.

Epärehellinen, koska nostanut sen valtavan vaikuttavan poliittisen eduskuntauransa jälkeen toistakymmentä vuotta sopeutumisrahaa. Hyvä omatunto vai ei sitä olemassa lainkaan. 

Dille.

Vierailija
65/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira Samulin, joka oli tavatessamme 15 vuotta sitten, ylimielinen, jopa käskyttävä ja töykeä.

Siihen loppui mun ihastelu supermummosta.

Vierailija
66/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan julkkiksia aika huonosti ja harvojen kanssa tulee otettua kontaktia. Antti Kurhinen oli aika tavis. Amadeus Lundberg ehkä vähän tylsempi kuin odotin. Ville Niinistö oli kohtelias, mutta näyttää kuvissa jotenkin erilaiselta kuin livenä. Paula Koivuniemeä en meinannut tunnistaa kun tuli Marion Rungin keikalla juttelemaan. Varsinkin naisjulkkisten ihoa silotellaan lehtikuviin aivan liian paljon, tai käytetään vanhoja kuvia.

Vierailija
67/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommi Korpela oli pidempi kuin oletin. 

Riku Rantala taas paljon lyhyempi mitä telkkarin perusteella oletin.

Kuinka hlvetin lyhyt se sitten oikein on, kun telkkarin perusteella mä olen olettanut sen olevan todella lyhyt?

Vierailija
68/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Lampi on oikeasti pitkä.

Ja säälittävät linkkupolvet, kuten joillakin pitkillä. Kukkohovi A myös. Niitä osataan kuvatessa "peitellä" ja kävellään ns. pakosti 

Vierailija
69/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hlvetin lyhyt se sitten oikein on, kun telkkarin perusteella mä olen olettanut sen olevan todella lyhyt?

Ei varmasti ole kuin ihan max 170cm ja sitten kun on vielä aika pyylevä etenkin keskivartalolta niin näyttää vieläkin lyhyemmältä ja sellaiselta ketjussa jo mainitultakin äijänkäppyrältä. Voi olla hyvin vielä lyhyempikin ja esim 165cm.

Mallia puutarhatonttu.

Vierailija
70/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että Arja Koriseva on pitkä. 

Tapio Liinoja on pitkä ja raamikas. Komea mies 

Vierailija
71/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muutamakin.

Vantaan Tikkurilassa oli ennen Sesto, siellä näin kerran ostoksilla ollessani Maaritin. Ja onpas hän lyhyt, mutta naama kyllä meikattu kuin aina.

Ja toinen oli sitten samaten Tikkurilassa mutta asemalla. Raija Pelli, taisi olla tv-meikit naamalla. Aivan siis todella järkky meikki... mutta tv kai sen vaatii.

Juu, ja ratikassa istuessa näin kerran vastaan tulevan ratikan kyydissä Jari Tervon... se pällisteli mun rumaa naamaa, "voiks noin rumaa ollakaan", mut ei se mitään, mä pällistelin takas sen rumaa naamaa.

Vierailija
72/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aira Samulin, joka oli tavatessamme 15 vuotta sitten, ylimielinen, jopa käskyttävä ja töykeä.

Myös minulla samanlainen kokemus hänestä - olin yllättynyt (ikävästi 😔)!! 

Vierailija
73/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole kuin ihan max 170cm ja sitten kun on vielä aika pyylevä etenkin keskivartalolta niin näyttää vieläkin lyhyemmältä ja sellaiselta ketjussa jo mainitultakin äijänkäppyrältä. Voi olla hyvin vielä lyhyempikin ja esim 165cm.

Mallia puutarhatonttu.

Siitä huolimatta valittu Suomen seksikkäimmäksi mieheksi

Vierailija
74/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

561 A.W  Yrjänä, aivan mahtava herrasmies, törmäsin rokkibaarissa vessajonossa. Naisten puoli oli aivan tukossa mutta hän sanoi että käy tossa miesten puolella, hän katsoo ettei käy mitään

Vierailija
75/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että Arja Koriseva on pitkä. 

Tapio Liinoja on pitkä ja raamikas. Komea mies 

No ei ole pitkä. Ihan tavallinen.

Vierailija
76/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

George W. Bush.   Näin Oslossa  2003 touko- kesäkuun vaihteessa, tarkkaa päivämäärää en muista.  Itse asuin ja asun Bergenissä, satui olemaan Oslossa juuri sillloin.

Vierailija
77/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Airam omaelämäkerrasta tuli just sellainen mielikuva. Erittäin itseriittoinen, kuningatar-kompleksi = kukaan muu nainen ei ole mitään hänen rinnallaan. Ihme, että antoi julkaista ne jutut 

Vierailija
78/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Penttilä oli pikkuriikkinen ja siro kuin mikä.

Suvi Pitkänen oli ihan järkyttävä Aku Ankka -suineen ja ilmapallorintoineen.

Vierailija
79/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Ukkola oli itseään täynnä oleva pierupussi.

Olin kuvitellut, että on edes jollain tavalla erilainen kuin kirjoitiksensa, mutta ei ollut.

Vierailija
80/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Niinimaa on rahoillaan leuhkiva törppö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi