Onko jonkin julkkiksen näkeminen livenä yllättänyt sinut?
Onko jokin henkilö ollut aivan eri näköinen livenä kuin olit hänet kuvitellut tv:n tai kuvien perusteella. Esim. pituutta on hankala arvioida kuvista. Myös esim. tupakointi ja vaikkapa silmälasien käyttö voi yllättää
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että Arja Koriseva on pitkä.
Tapio Liinoja on pitkä ja raamikas. Komea mies
No ei ole pitkä. Ihan tavallinen.
No ei tod ole tavallinen. Hyvännåköinen oli, kun näin kiinalaisessa. Siro ja pieni tumma vaimo
Will Rydman on ihan älyttömän pienikokoinen. Joutuu varmaan ostaa puvut lastenosastolta. Myös Hjallis on lyhyempi ja hoikempi livenä. Pieni kokoinen hänkin. Mut Rydman on kun miniatyyri 😱
Sofi Oksanen oli pieni. Varmaan 150 cm
69, tuli vastaan kadulla rokkikukkoilijana vastaan LEVEÄSTI tällä viikolla. Mässytti purkkaa kuin viimeistä viikkoa ja huitoi keskellä katua, ei väistellyt vaan jyräsi muut pois tieltään. Oli vähän kuin vitsi itsestään.
Olen nähnyt Anu Saagimin Tallinnassa. Oli ihan jäätävän pitkä eukko.
Hannele Laurin tapasin vuosia sitten työn merkeissä. Oli todella ystävällinen ja sydämellinen.
En tiedä, miksi olin saanut hänestä lehtien palstoilta täysin päinvastaisen kuvan, jotenkin kylmän ja kovan ja hän olikin yllättävän kiva ja ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford on oikeasti lyhyt.
Eikö se nyt ole ihan selvää jo kuvistakin? Ja mitä sitten?
Vierailija kirjoitti: Jyrki 69, tuli vastaan kadulla rokkikukkoilijana vastaan LEVEÄSTI tällä viikolla. Mässytti purkkaa kuin viimeistä viikkoa ja huitoi keskellä katua, ei väistellyt vaan jyräsi muut pois tieltään. Oli vähän kuin vitsi itsestään.
Ilkka Kanerva oli tosi lyhyt ja jäin katsomaan kaupassa typerän näköisenä (olin aika hönössä). Huomasi minut ja oli tympeän näköinen, koska luultavasti tiesi mitä ajattelin,
Vierailija kirjoitti:
Sofi Oksanen oli pieni. Varmaan 150 cm
Itse näin viimeksi pari viikkoa sitten. Veikkaan kuitenkin 163-5
Vierailija kirjoitti:
Jussi Lampi on oikeasti pitkä.
Tätä olin tulossa sanomaan. Kyllähän kaikki tietää, että mies on pitkä, mutta herranen aika, että se oikeasti on pitkä ja todella kookas. :D Mulla meni valitetavasti tuijottamiseksi, kun en meinannut uskoa silmiäni. Seuraavat kerrat oli sitten helpompia.
Tapio Liinoja, tosi kookas ja ehdottomasti komea ja ystävällinen mies. Tuli onnittelemaan minua raflakeikalla kun kaverini olivat kertoneet hänelle että vietämme syntymäpäiväjuhlaani. Yleensä esiintyy pahantuulisena eri rooleissa.
Anna Hanski oli todella ystävällinen ja herttainen minulle, vieraalle tavikselle. Yllätyin.
Missi Suvi Miinala oli todella kaunis ja säteilevä livenä, tästä on jo monta vuotta.
Näin presidentti Tarja Halosen hänen virkakautensa päätyttyä. Hämmästyin hänen kasvojensa ihon kuulaudesta ja raikkaudesta. Punatukkaisen geenit ehkä vaikuttavat?
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanerva oli tosi lyhyt ja jäin katsomaan kaupassa typerän näköisenä (olin aika hönössä). Huomasi minut ja oli tympeän näköinen, koska luultavasti tiesi mitä ajattelin,
Minä istahdin Kauppatorilla pöydän ääreen kahville ja sitten huomasin, että Ilkka Kanerva istui vieressäni. Hän hymyili minulle ystävällisesti. Olisikin pitänyt virittää jokin pieni keskustelu hänen kanssaan.
Lyly Rajala samalta näytti kuin elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Lampi on oikeasti pitkä.
Huomasin saman. Tuli kesällä kaupassa vastaan ja oli todella pitkä.
Bile-Danista jäi mielikuva, että hän on joku jumalan lahja naisille, olikin sellainen lyhyehkö pyllerö.
Stig yllätti, ensinnäkin koska törmäsin siihen Kalajoella ja toisekseen, koska oli tosi pitkä.