Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkin julkkiksen näkeminen livenä yllättänyt sinut?

Vierailija
16.08.2024 |

Onko jokin henkilö ollut aivan eri näköinen livenä kuin olit hänet kuvitellut tv:n tai kuvien perusteella. Esim. pituutta on hankala arvioida kuvista. Myös esim. tupakointi ja vaikkapa silmälasien käyttö voi yllättää

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin kuningasperheessä on kaikki tosi pieniä. Hämmästyin oikein, kuinka pieni kunkkukin on. Työskentelin hotellissa, jossa Kalle, Silvia ja Vickan asuivat, kun kävivät Suomessa. Aikaa tästä on jo yli 20 vuotta.

Kalastajatorppa? Mä olin siellä myös kun olivat kylässä. Mä olen kävellyt Tukholmassa kadulla vastaan Maddea ja Carl Philipiä. Ei Madde mikän lyhyt ole, Calrp Philip nyt ehkä mieheksi on sieltä lyhyemmästä päästä. 

Vierailija
42/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku missi oli paljon kauniimpi kuin töllössä.

Joo. Tämä on ainoa kerta kun tyrmistyin julkkiksen näkemisestä. Joskus teininä kun asuin vielä vanhempien luona seurasin näiden kanssa missikisoja.

Näyttiväthän ne hyviltä telkussa mutta kun sitten kerran sen vuoden Ms Suomi oli jonkun ostarin avajaisissa ja näin sen läheltä niin leuka loksahti.

Tavisten rinnalla se oli tyrmistyttävän hyvännäköinen ja oli vaikea tajuta että se oli vain pari vuotta minua vanhempi ja about yhtä pitkäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kape Aihinen tarvitsee aina maskissa paljon hiuslakkaa ja kohentelee itse tukkaansa.

On myös pikkuinen mies ja suu käy koko ajan. 

Vierailija
44/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin kuningasperheessä on kaikki tosi pieniä. Hämmästyin oikein, kuinka pieni kunkkukin on. Työskentelin hotellissa, jossa Kalle, Silvia ja Vickan asuivat, kun kävivät Suomessa. Aikaa tästä on jo yli 20 vuotta.

Kalastajatorppa? Mä olin siellä myös kun olivat kylässä. Mä olen kävellyt Tukholmassa kadulla vastaan Maddea ja Carl Philipiä. Ei Madde mikän lyhyt ole, Calrp Philip nyt ehkä mieheksi on sieltä lyhyemmästä päästä. 

Palace.

Vierailija
45/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kun Helsingissä käydessä tuli M.A. Numminen vastaan. Pelkäsin häntä ja hänen ääntään lapsena. Parikymppisenä tuli sitten kadulla vastaan. Olihan se järkyttävää nähdä lapsuuden painajaishahmo ihan livenä.

Vierailija
46/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ysärillä katsoin että etuviistossa edessäni seisoo väljässä jakkupuvussaan lähemmäs isoäiti-ikäinen nainen, jolla on sellainen hyvin kuohkea rullakampaus. 

Se oli Frederik.

Vierailija
47/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi lampi on kyllä pitkä! Joskus Tampereella Hämeenkadulla käveli ja erottui heti kun oli päätä pidempi mitä muut kadulla kävelijät.

Myös Uniklubin laulaja Jussi Selo oli tosi charmikas ja karismaattinen livenä. En olisi kuvista tunnistanut samaksi.

Näin myös Happoradion pojat joskus livenä nuorempina ja yllätyin positiivisesti.

Vierailija
48/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ressu Redford on oikeasti lyhyt.

Kerran Oulussa tuli viereen baaritiskillä, hyvä etä yletti ottaa kupin tiskiltä, oli tosi lyhyt.

Vierailija
49/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku kuuluu etäisesti tuttavapiiriini. Tutun tuttu ja näin samoilla seuduilla asunneena oltiin usein samoissa tilaisuuksissa/bileissä. Nykyään erittäin harvoin.

On just niin ystävällinen ja sydämellinen kuin julkisuuskuvansa. On täysin oma itsensä eikä esitä mitään. 

Tämä minun vastaus ei nyt oikein vastaa otsikkoa, sillä kun Antti ei oikein yllätä mitenkään. Tai no, ehkä yllättää juuri sillä, että ei esitä mitään...

Vierailija
50/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ysärillä katsoin että etuviistossa edessäni seisoo väljässä jakkupuvussaan lähemmäs isoäiti-ikäinen nainen, jolla on sellainen hyvin kuohkea rullakampaus. 

Se oli Frederik.

Ai kauhee 🤣

Vierailija
51/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aholla oli lahkeessa miehekäs pullotus.

Danny, vuonna 1978 Roballa, vasemmassa lahkeessa😘

Vierailija
52/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikoinaan Englannin kuningataräidin 3 kertaa Lontoossa, vuosina 1999 - 2001 ja hän oli tosi lyhyt, ehkä noin 156 cm pituinen, mutta sitäkin ystävällisempi !!! Samoin minulla oli ilo ja kunnia tavata edesmennyt Kuningatar Elisabet II neljä kertaa, viimeeksi Tallinnassa 2006, myös hän oli livenä yllättävän pienikokoinen (lyhyt). Olin saanut hänestä käsityksen mediasta että on "hapannaama" ei todellakaan ollut, vaan hymyilevä ja puhelias, sekä hämmästynyt kun kysyi tulinko Suomesta Tallinnaan vain hänen valtiovierailunsa takia. Kun vastasin "Yes Ma'am, I did" hän vastasi minulle, "Oh, that's very kind of you" valloittavan hymyn kera !!! Lämmin muisto edelleen molemmista edesmenneistä kuningattarista👑!!! 

Vierailija
53/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja Karpela oli tosi pikkuinen.  Kun mä oon luullut että missit on pitkiä.  

Niin on ja se selittää, miksi ei pärjännyt ison maailman kisoissa, vaikka oli tosi kaunis. Universumeissa pärjätäkseen kun silloin piti olla mallimittainen.

Vierailija
54/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seela Sella, Lena Meriläinen ja Anitta Niemi ovat tosi lyhyitä.

Eva Wahlström ei ole 168 cm niin kuin jossain on väitetty, vaan viitisen senttiä lyhyempi.

Samu Haberin näin läheltä joskus Sunrise Avenuen breikkiaikoina ja yllätyin, kun hän olikin niin pitkä, yli 190 cm. Tanakka ruumiinrakenne oli kai hämännyt kuvissa. Sittemmin tuo pituus on kyllä tullut ilmi haastatteluissa yms., mutta silloin yllätti.

Jouni Hynysen olen nähnyt hyvin punakkana ja huterasti kävelevänä keskellä viikkoa.

Elena Leeve oli bussissa lapsensa (?) kanssa. He pelasivat puhelimella ja keskustelivat huutaen. Kenellekään bussissa olleelle eivät pelin käänteet jääneet epäselviksi... Se äänekkyys hieman hätkäytti.

Leeven ex-puolison Jussi Nikkilän olen myös tavannut bussissa muutaman kerran. Ei mikään pitkä ja jotenkin hentoinen mies.

Vierailija
55/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson on lyhyt (voi osin johtua huonosta ryhdistäkin), vaikka hänellä on pitkän ihmisen kasvot. Sebastian Tynkkynen, Timo Soini ja Jussi Halla-aho ovat pitkiä - jopa Jyrki Katainen on pitempi kuin miltä kuvissa näyttää (180 cm). 

Vierailija
56/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepin Sara oli livenä ihan eri näköinen kuin kuvissa.

Ja aikanaan se Asko Kallonen, joka oli Idols-tuomarina, oli yllättävän lyhyt livenä.

Vierailija
57/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Lontoossa asuessa kerran Tom Hardyn. Olin kuvitellut että hän on iso ja pitkä, kun on lihaksikas ja yleensä sellaisissa karskin voimamiehen rooleissa. Hän olikin vain minun mittaiseni, ja minä olen 170 cm. 

Vierailija
58/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus Ville Valoa ohimennen säännöllisen epäsäännöllisesti. Olin pitänyt häntä musiikkivideoiden perusteella todella seksikkäänä ja kiehtovana, mutta hän näytti lähinnä luisevalta, kulahtaneelta narkilta. Pitkä, laiha, posket loutulla kuin heroinistilla, äärimmäisen kalpea ja väritön, huono ryhti ja pälyilevä ilme (ehkä koska haluaa välttää tunnistamista ja lähestymisiä, en tiedä).

Vierailija
59/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Lenitan livenä ja yllätti kuinka pitkä ja hoikka hän oli. Käänsi päitä mustassa tukassaan ja liehuvassa puvussaan, ei voi olla huomaamatta. Tästä noin 10 vuotta aikaa.

Vierailija
60/175 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut täällä jo, mutta näin turkulaisena täytyy sanoa, että Ressu todella on tosi lyhyt! Mutta ei näytä muuten mitenkään papparaiselta, vaan tosi freesiltä! Urheilullinen elämäntapa kyllä näkyy kropassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä