Mies uhkailee erolla, nyt lähden?
Viime kerran jälkeen päätin, että ensi kerralla erolla uhkaillessa lähden ja pidämme siitä sitten kiinni. Ja tänään se sitten kävi, tuli riita, ja yritimme keskustella asiallisesti minä-viesteillä. Sieltä silti pamahti, että hän ei halua olla kanssani.
Pidän tuota erittäin loukkaavana, sillä hän ei eronnut edes aiemmassa liitossaan, vaikka hänen exä petti häntä eikä ole koskaan uhkaillut erolla. En ole koskaan esim. pettänyt, mutta oma menneisyyteni on raskas ja tiedän että kanssani on joskus vaikea elää, koska näen itseni huonona ja arvottomana. Sitten esimerkiksi tämä erolla uhkailu saa minut tuntemaan itseni surkeaksi ja vertailemaan exäänsä. Mitä niin hyvää hänessä oli, että hänestä ei haluttu erota vaikka oli roppakaupalla ongelmia ja pettämistä, mutta minulle sanotaan heti noin? Jos saatte yhtään kiinni ajatuksestani. Tämä ei tosiaan ollut ainoa asia, joka tätä tunnetta on aiheuttanut. Koen, että olen hänelle vain korvike kun exän kanssa asiat eivät toimineetkaan.
En todellakaan ole itse täydellinen, olen varmasti aiheuttanut riitoja sillä en aina osaa kommunikoida tunteistani hyvin kun olen välillä niin solmussa ja kipeä.
Meillä on 4v lapsi ja ollaan oltu 6v yhdessä, ja rakastamme kyllä toisiamme valtavan paljon. En vaan itse enää jaksa myöskään.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Teit sitten hätäpäissään kersan että saat ukon nalkkiin ja nyt kävi taas näin. Hittojako niitä äpääriä pitää tähän maailmaan puskea heti ensimmäisenä?
Ja avioero on pidempi prosessi kuin mikään päivän kahden homma. Menee vielä vähintään puolivuotta siitä hetkestä kun miehesi vie lapun maistraattiin. Sulla mikään hätä vielä ole.
Tuskin nuo on edes kihloissa kun vasta 6 vuotta olleet yhdessä ja vasta yksi lapsikin tehtynä. Nuo tyypit tekevät aina ensin lapsikiintiön täyteen ja vasta sen jälkeen menevät kihloihin ja muuttavat samaan asuntoon. White trash.
Tuliko parempi mieli, kun saitte käyttää mielikuvitustanne? Säälittävää.
Ja mikäköhän
Menette jo vuoden yhdessäolon jälkeen naimisiin? Jos ennen raskautta ja lapsi 4v ja yhdessä 6v? Aika pian...
Vierailija kirjoitti:
Teillä on vissiin kommunikointiongelmia ja kirjoituksesi perusteella mies ei ole ainoa, jolla on vaikeuksia ilmaista itseään. Istukaa alas, vetäkää henkeä ja keskustelkaa rauhassa. Äkkipikaistuksissaan ei kannata erota.
Minunkin exäni riidan tullen kiristi erolla, että olisi saanut tahtonsa läpi. Lopulta totesin, että erotaan vaan ja pyysin häntä pakkaamaan tavaransa. Seuraavana päivänä hän ei muka ollutkaan tosissaan. Vaan kun minä vihdoin olin.
Musta tuntuu vaan, että tällä kertaa mies olikin tosissaan, vaikka on nyt onneton ja maansa myynyt. On aina ennen vakuuttanut, ettei tarkoita ja ettei koskaan halua erota. Tiedän että saisin tilanteen ratkaistua keskustelemalla. En vaan tiedä enää itse, miten henkisesti kestän näitä iskuja.
t. Ap
Teepä niin, että pakkaat kamas, lähdet pois ja annat kumppanisi jäädä lasta huoltamaan lähivanhemmaksi. Veikkaan, että äijä alkaa ruinaamaan takaisin parin kuukauden kuluttua.
Kukaan ei uhkaile erolla, jos rakastaa. Se on riitelyssä vähän sama kuin kännissä tai lapsen suusta. Silloin kuulee totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on vissiin kommunikointiongelmia ja kirjoituksesi perusteella mies ei ole ainoa, jolla on vaikeuksia ilmaista itseään. Istukaa alas, vetäkää henkeä ja keskustelkaa rauhassa. Äkkipikaistuksissaan ei kannata erota.
Minunkin exäni riidan tullen kiristi erolla, että olisi saanut tahtonsa läpi. Lopulta totesin, että erotaan vaan ja pyysin häntä pakkaamaan tavaransa. Seuraavana päivänä hän ei muka ollutkaan tosissaan. Vaan kun minä vihdoin olin.
Musta tuntuu vaan, että tällä kertaa mies olikin tosissaan, vaikka on nyt onneton ja maansa myynyt. On aina ennen vakuuttanut, ettei tarkoita ja ettei koskaan halua erota. Tiedän että saisin tilanteen ratkaistua keskustelemalla. En vaan tiedä enää itse, miten henkisesti kestän näitä iskuja.
t. Ap
Miksi haluat väkisin roikkua toisessa jos hän ei halua? Arvostko itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Teit sitten hätäpäissään kersan että saat ukon nalkkiin ja nyt kävi taas näin. Hittojako niitä äpääriä pitää tähän maailmaan puskea heti ensimmäisenä?
Ja avioero on pidempi prosessi kuin mikään päivän kahden homma. Menee vielä vähintään puolivuotta siitä hetkestä kun miehesi vie lapun maistraattiin. Sulla mikään hätä vielä ole.
Tuskin nuo on edes kihloissa kun vasta 6 vuotta olleet yhdessä ja vasta yksi lapsikin tehtynä. Nuo tyypit tekevät aina ensin lapsikiintiön täyteen ja vasta sen jälkeen menevät kihloihin ja muuttavat samaan asuntoon. White trash.
Tuliko parempi mieli, kun saitte käyttää mielikuvitustanne? Säälittävää.
Ja mikäköhän
No jos naimisissa niin mikä ongelma sinulla siinä sitten on? Saat puolet miehesi omaisuudesta ja otat taas uuden miehen isäksi lapselle. Se raha nostaa sinun arvoasi sen verran, että kyllä joku sinut huolii. Ja kun pelaat korttisi oikein saat tämän seuraavankin miehen omaisuudesta puolet. Mitä ihmeen ongelmia tuossa on kun on päivän selvää ettei tuossa koko hommassa ole rakkaudella mitään tekemistä ollutkaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Teepä niin, että pakkaat kamas, lähdet pois ja annat kumppanisi jäädä lasta huoltamaan lähivanhemmaksi. Veikkaan, että äijä alkaa ruinaamaan takaisin parin kuukauden kuluttua.
En mä halua lapsen takia tehdä mitään tämmöistä. Lisäksi mies voi huomata senkin, kuinka paljon parempi on yksin. Ei voi vatkata edestakaisin, joko ollaan yhdessä tai ei olla ja tämä uhkailu suutuspäissään/onnettomana alkaa myös riittää.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ApMiksi haluat väkisin roikkua toisessa jos hän
Hän tarvitsee itselleen huoltajan. Siksi roikkuu.
- winner-
Sano hänelle, että eihän täällä kukaan pakota asumaan, niin mikäpä se siinä. Erotaan sitten. Panette hakemuksen vireille. Äijä voi suksia kuuseen, tai sinä voit lähteä veks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ApMiksi haluat väkisin roikkua toisessa jos hän
No en juurikaan itseäni, lisäksi rakastan häntä täydestä sydämestäni. Ja lapsi. Uskoisin, että moni jää sen takia suhteeseen. Meilläkin on todella paljon hyvää tietenkin myöskin, asiat ei ole niin mustavalkoisia.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua lapsen takia tehdä mitään tämmöistä. Lisäksi mies voi huomata senkin, kuinka paljon parempi on yksin. Ei voi vatkata edestakaisin, joko ollaan yhdessä tai ei olla ja tämä uhkailu suutuspäissään/onnettomana alkaa myös riittää.
t. Ap
Jos on parempi olla yksin, niin miksi haluat olla yhdessä? Tai haluat ettei mis eroa, jos ei halua olla kanssasi. Kuulostaa ihan sairaalta. Sinun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko parempi mieli, kun saitte käyttää mielikuvitustanne? Sääli
Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Ap
Kaikella lämmöllä, ala rakastamaan myös itseäsi ja mieti mitä sinä itse haluat ja millaisen mallin haluat omalle lapselle näyttää millaista rakkaus on.
Jaa, joku myös esiintyy ap:na. Eikä osaa lainata viestejä.
t. Ap
*Se oli rakkautta ensi silmäyksellä..
T.Ap.*
Tarkoitat Raskautta ensi nylpytyksellä?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
*Se oli rakkautta ensi silmäyksellä..
T.Ap.*
Tarkoitat Raskautta ensi nylpytyksellä?
-winner-
Tuo on muuten just se hiton iso virhe, että alkuhuumassa, heti ensimmäisenä vuotena tehdään muksu. Kyllä se 2 vuotta ensin saman katon alla asumista kannattaa odotella ja elää yhdessä ennenkuin mitään lapsia edes harkitsee tehtäväksi.
Kirjoitit ap: Me rakastamme kyllä toisiamme valtavasti. Vatut te rakastatatte, jos rakastaa ei uhkaile erolla ect!
Antaisit pillua miehellesi väillä niin rauhoittuisi.
Pahinta tässä koko tarinassa on se, että ap tuntee olevansa miehensä exän korvike. Se tunne on jäätävä. Olen itse kokenut saman, enkä toivo sitä edes pahimmalle vihamiehelleni.
Eli ap:ta harmittaa se, että mies ei edelliselle naiselleen ikinä puhunut eikä uhkaillut erolla, vaikka nainen käyttäytyi huonommin kuin ap.
Veikkaan, että heidän ero tapahtui sen naisen aloitteesta, eikö?
Joo, ei noille joka ketjuun änkeäville naisvihaa puhkuville inceleille mitään kannata vastata. Yhdestä sisään ja toisesta ulos 💨