Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, minkälainen naistyyppi sinua kiinnostaa?

Vierailija
15.08.2024 |

Toisessa ketjussa naiset listaa kriteerejä, niin kostoksi tein ketjun miehille.

Kommentit (200)

Vierailija
81/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan rehellinen ja suora olematta W.T-räyhääjä. Oikeudenmukainen, uskoo tasa-arvoon ja haluaa sitä myös parisuhteessa, ei siis piiloudu miehen selän taakse. Tykkää pohtia asioita ja keskustella mieluummin kahdestaan syvällisemmin, kuin heittää kevyttä small talkkia aiheesta kuin aiheesta isommassa porukassa. Uskaltaa olla oma itsensä, ei murehdi jatkuvasti mitä muut ajattelevat, tai miltä me näytämme muiden silmissä.

Kiinnostunut luonnosta, ei ainakaan vihaa kaikkea liikuntaa, eikä pidä mukavuuksia tärkeimpänä asiana yhteisissä reissuissa.

Omaa mielikuvitusta. Aina ei tarvitse ostaa valmiita palveluja ja elämyksiä.

Ulkonäön osalta en osaa nimetä yhtä naistyyppiä jota "pitäisi" edustaa. En halua perinteistä mies-nainen-kokoasetelmaa. Siis "nainen on turvassa isomman miehen kainalossa", "haluan katsoa miestä yläspäin", tms. Ei siis haittaisi jos nainen olisi ns. amatsoni, mutta ei ole mikään pakko olla. Minulle on sanottu naisten toimesta, että tykkään naisista joilla on vähän miesmäiset kasvot, eli voimakkaat piirteet. Kropassa kiinnitän eniten huomiota peppuun ja reisiin, eikä haittaa jos naisella on myös esimerkiksi vahvat hartiat.

En ole tavannut montaa naista jotka sopisivat tähän kuvaukseen, ja ne pari jotka olen tavannut, ovat kiinnostuneet ihan eri tyyppisistä miehistä kuin minä. Ulkonäöllisesti ja myös luonteen/taitojen osalta. Se olen huomannut, että uros-naaras-vertailu on naisille todella tärkeää. Uros on naarasta isompi, uros on taitavampi kotipesän rakentamisessa ja naarasta aktiivisempi.

Olen siis luovuttanut parisuhteen osalta jo aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin että jos on ihana mies mutta sillä on pieni muna, niin sitten ei kelpaa mulle vaikka muut jutut oiskin kunnossa. Ja jos ei seiso, sekin on ongelma. Aika monta juttua pitää osua kohilleen, ainakin mulla. 

T. N33

Tajusin että vaikka olisi kuinka hyvännäköinen nainen tahansa mutta sillä on huono pimppi niin sitten ei kelpaa mulle vaikka muut jutut oiskin kunnossa.

Samoin jos ei orgasmoi niin sekin on ongelma.

Ja kovin monta juttua pitää olla kohdallaan ennenkuin noita asioita edes tutkitaan. Aika harvoin on.

T. m

Vierailija
84/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kemiaa, ei sitä voi järjellä selittää. 

Vierailija
85/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minua hieman nuorempi

- Perusnätti, ei tarvitse todellakaan olla mitään instamallin naamaa tai kroppaa

- Pituus 160-180cm, eli minua lyhyempi mutta ei aivan pätkä kuitenkaan. En halua lyhyitä lapsia. 

- Töissä ja mielellään korkeakoulutettu. Pitää tienata niin hyvin, että mukava elämä on mahdollista.

- Harrastaa liikuntaa ja ylipäätään omaa harrastuksia eikä vaan rötvätä kotona. Ja ymmärtää myös minun harrastuksia.

- Päihteetön. Tietenkin voi ottaa silloin tällöin, mutta mitään jokaviikkoistakaan ryyppäämistä en katsele.

Ja tärkeimpänä tietenkin. Luonne kultaa ja arvostaa perinteisiä perhekeskeisiä arvoja.

Vierailija
86/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiinnostunut myös minusta. Jätän tapaamisen yhteen kertaan jos nainen ei kysy minusta tai elämästäni mitään! Puhuu vain itsestään ja sekin niin että itse pidän keskustelua yllä. Sitten suututaan kun en olekaan oikeasti kiinnostunut vaikka itse ei tehnyt elettäkään tutustuakseen minuun persoonana.

Sinulle kenties kävisi fiksu introverttinainen. Paitsi jos taukoamatta haluat vaan veivata tunteita. Introt on kiinnostuneet enemmän asioista kuin ihmisistä yleensä. Vai lopahtaako mielenkiintosi siihen, että toinen on kiinnostunut sinusta persoonana, on hyvä kuuntelemaan, mutta ei paljoa puhu itsestään? Sellaisen helmen löydät paljon pienemmällä todennäköisyydellä. Mutta jos löydät, niin suhde voi olla pitkä ja onnellinen.

Vierailija
87/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei erityisesti kiinnosta mikään vartalotyyppi, kunhan ei ole liian ylipainoinen. Pituudella ei ole periaatteessa väliä, mutta usein olen ihastunut suunnilleen itseni (180 cm) pituisiin naisiin. Tykkään naisista, joille raha ja status eivät ole tärkeitä ja jotka pitävät ulkoilusta ja luonnossa liikkumisesta. En tykkää naisessa negatiivisuudesta enkä valittamisesta.

Vierailija
88/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään isomman kokoisista naisista, harmi vain etteivät sellaiset naiset usein uskalla lähestyä huomattavasti hoikempaa miestä. Tulkaa vain rohkeasti juttelemaan, ei me miehet purra.

Miehet kuule osaavat olla ilkeitä, jos liian ruma tai lihava nainen yrittää lähestyä. 

Ikävää jos tuollaista sattuu. Itseäni on lähestytty usein ja otan sen aina mitä suurimpana kehuna ja käyttäydyn kohteliaasti kiittäen, mutta olen varattu niin joutuu kuitenkin kieltäytyä seurasta.

-eri

Vierailija
89/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi yhtäkään miestä joka kokee että hänellä on varaa tehdä listoja xD

Vierailija
90/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, kukaan mies ei kelpuuta sinua. Saat olla ihan yksin hautaan asti. Listoja tekevät miehet menevät naimisiin ja saavat lapsia ja lapsenlapsia. Ja sinä et saa miestä. Ja vaikka saisit, niin kukaan ei kelpuuta sinua.

Vierailija
91/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown puolalaisia lehtipuuhiiliä K-raudan pallogrillissä polttava, tatuoitu, neonhiuksinen, pötkömallinen, salipersenainen. Ei-akateeminen, juuri ja juuri jonkun AMK:n hyväksyn jos on suorittavan portaan hommissa, esimerkiksi pienellä sahalla tai maansiirtofirmalla työhön osallistuvana työnjohtajana tai joku rivihoitsu. Jos vielä Coopin tai X-tra grillituotteet on Tokmannin, Lidlin, Puuilon tai Kärkkäisen muovipussissa, niin polvistun heti kesken grillauksen kosimaan tuollaista naista. 

Vierailija
92/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin että jos on ihana mies mutta sillä on pieni muna, niin sitten ei kelpaa mulle vaikka muut jutut oiskin kunnossa. Ja jos ei seiso, sekin on ongelma. Aika monta juttua pitää osua kohilleen, ainakin mulla. 

T. N33

Ihan kiva, mutta miksi avauduit aiheesta tässä (väärässä) ketjussa?

Vierailija
93/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa nalkuttaa 

Vierailija
94/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvaprosentti naisella 9-11 % luokkaa.

Haluat lisääntymiskyvyttömän naisen? Kiva 

Mitä selität, katkera läski? Kyllä tuolla rasvaprosentilla moni tekee lapsia. Yli 30 bmi on todennäköisemmin maho. 

Vierailija
95/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla naisellinen joten pitkähköt hiukset ja pientä kurvia. Hyvän mallinen runko ja symmetriset kasvot. Ruotsalaisen tai norjalaisen oloinen vaalea. Fiksu ja itsellinen, yliopistokoulutettu. Laadukkaat vaatteet ja yksittäisiä kalliita koruja. Etsin omaani.

Vierailija
96/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään transnaisista. Eli naisellisista miehistä.

Vierailija
97/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit, tiukka pylly

Siis ulkoa päin tiukka pylly?

Vierailija
98/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitää olla yläluokkainen perhetausta. Jos molemmat vanhemmat eivät ole korkeakoulutettuja ja perhe varakas, siirryn suosiolla seuraavaan.

Vierailija
99/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, kukaan mies ei kelpuuta sinua. Saat olla ihan yksin hautaan asti. Listoja tekevät miehet menevät naimisiin ja saavat lapsia ja lapsenlapsia. Ja sinä et saa miestä. Ja vaikka saisit, niin kukaan ei kelpuuta sinua.

Voivoi osuiko pikku inceliä arkaan paikkaan:((. itse saan huomiota miehiltä ihab oikeassa elämässä :) ei tarvitse odotella että kukaan "kelpuuttaa"  

Vierailija
100/200 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoi osuiko pikku inceliä arkaan paikkaan:((. itse saan huomiota miehiltä ihab oikeassa elämässä :) ei tarvitse odotella että kukaan "kelpuuttaa"  

Kun argumentit on loppunut, niin pelataan inceli-kortti. Minä voitin. Menes nyt siitä tyttö nukkumaan. Huomenna on koulupäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi