Mies, minkälainen naistyyppi sinua kiinnostaa?
Toisessa ketjussa naiset listaa kriteerejä, niin kostoksi tein ketjun miehille.
Kommentit (200)
Tykkään isomman kokoisista naisista, harmi vain etteivät sellaiset naiset usein uskalla lähestyä huomattavasti hoikempaa miestä. Tulkaa vain rohkeasti juttelemaan, ei me miehet purra.
Kiltti ja hyväsydäminen. Hymyilevä ja naurava. Itse ajatteleva. Luonnosta pitävä. Kevyesti meikkaava. Söpö.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään isomman kokoisista naisista, harmi vain etteivät sellaiset naiset usein uskalla lähestyä huomattavasti hoikempaa miestä. Tulkaa vain rohkeasti juttelemaan, ei me miehet purra.
Olisiko kiva päästä semmosen naisen halaukseen - opettelet pää rintojen välissä hengittämään ja kädet tapaa vaan pehmeyttä minne meneekään.
Rento, pitkä (>175) ja laiha. Iällä ei väliä. Itsenäinen, en kestä mitään 24/7 nyhjäämistä kumppanin kanssa.
Eteläkorealainen gamergirl. ~Mies26
Hutsahtava hieman suttuinen nainen
Oletko itse 165 cm pitkä, kun et halua pidempää naista? Vai onko pidempi nainen sinulle "uhka"? Tykkäätkö kenties pikkutyttömäisistä naisista?
Aito ja rehti. Maalatut ei kiinnosta.
Mielellään itäaasialainen, hiljainen, mustatukkainen, hymyilevä, pienikokoinen. Karseaa jos reidet on paksummat kuin minulla.
m33
Vierailija kirjoitti:
Fiksu, söpö ja kiltti.
Samaa mieltä.
"Söpö" - ei siis tarvitse olla kaunotar, söpöys on olemuksessa.
"Kiltti" - ei tarvitse eikä pidä kumminkaan olla alistuva vaan hyväntahtoinen.
Noihin kyllä yhdistyy vielä tietty perusiloisuus.
"Fiksu" - jalat maassa, ei turhan herkkäuskoinen - avoin uudelle tiedolle ja uusille asioille. Koulutustausta ei tähän liity.
Lisäksi olisi kyllä hyväksi että libido olisi samalla tasolla kuin omani.
Omaan silmään miellyttävän näköinen, iloinen, mukava ja lämmin sydäminen. Uskollinen ja huumorintajuinen. Mieluiten vähän itseä lyhyempi ja suht normaali painoinen. Siinä olisi paketti joka sytyttäisi.
Tosi isot tissit, normaalipainoinen(ei laiheliini eikä possu), reipas, pituutta alle 170cm, arvostaa tavallisia miehiä. Koulutus plussaa, ei pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Oma itsensä eikä.mt ongelmia. Sinut itsensä kanssa. Osaa keskustella ja olla läsnä. Ei komentelija eikä uhriutuja. Maalaisjärjellä varustettu nainen.
Oiiiììiih
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuule osaavat olla ilkeitä, jos liian ruma tai lihava nainen yrittää lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Eteläkorealainen gamergirl. ~Mies26
Korealaiset naiset ovat kauniita ja hoikkia.
Voi olla vähän hölmö, homssuinen ja vanhempikin täti, kunhan on sopivat muodot ja söpö hymy.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin että jos on ihana mies mutta sillä on pieni muna, niin sitten ei kelpaa mulle vaikka muut jutut oiskin kunnossa. Ja jos ei seiso, sekin on ongelma. Aika monta juttua pitää osua kohilleen, ainakin mulla.
T. N33
Väärään avaukseen pistit. Tässä kysyttiin miehiltä. Lisään vielä aiempaan.. pitää olla vahva luetun ymmärtäminen ja näkö hyvä, toisin kun tässä tapauksessa.
16-18v., hyvä perse, on kiinteät rinnat, naisellinen ja on pitkät hiukset.