Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäättekö enää että puoliso huomaa teidän olevan tylsä eikä yhtään jännittävä tai salaperäinen

Vierailija
11.03.2023 |

tai muutenkaan kiehtova?

Onko normaalia että pelkää sitä pidemmässäkin suhteessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Olemme molemmat yhtä tylsiä ja tavallisia.

Vierailija
2/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja olemme molemmat tylsiä. Olemme myös onnellisia ja nukahdamme joka ilta käsi kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä kun en ole ikinä ollut jännittävä tai kiehtova tai salaperäinen. En siis edes silloin suhteen alussa. Ei mulla ole mitään käsitystä, miksi mies minuun aikanaan ihastui, nyt tosin eletään kuin sisarukset kun kaikki läheisyys ja seksi on loppunut. Ehkä sitä olis jos olisin salaperäinen. En tiedä.

Vierailija
4/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole sankari kamaripalvelijansa silmissä.

Vierailija
5/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. En ole, eikä ole tarvetta, olla sellainen.

Vierailija
6/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole kovin tylsä, eikä minulla ole huijarisyndroomaa.

Vierailija
7/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme myös mieheni kanssa yhtä tylsiä, tykkäämme istua kotona vierekkäin katsomassa netflixiä, käydä lenkillä tai yhdessä kuntosalilla. Ei tarvitse kummankaan esittää mitään mitä ei ole. Tuulipuvut on erilaiset meillä kuitenkin.

Vierailija
8/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, mieheni aina kehuu minua kovasti ja sanoo että on mielenkiintoista kun mun seuraavia askeleita ei voi ikinä ennustaa.

Alkuun keksin paljon hauskoja juttuja mitä tehtiin kahdestaan, nyt on lapsia ja olen usein vaan väsynyt ja kiireinen. Niin kyllä, välillä mietin ajatteleekohan mieheni että kaikki se kiinnostava ja erilainen on kadonnut ja nyt tilalla on pelkkä äiti, kiukkuinen ja rupsahtanut sellainen. Mieheni on myös muuttunut silmissäni aika tavalliseksi, mutta rakastan häntä silti, joten oletan että hänkin rakastaa minua, kaikesta huolimatta.

Vierailija
9/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni syrjähyppy lienee saanut alkunsa oman vakituisen suhteen tylsyydestä ja jännityksen puutteesta. Eli olet oikeilla jäljillä.

Vierailija
10/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. En ole tylsä.

Vierailija
11/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat tylsiä. Yhteisiä vuosia takana yli 30.

Vierailija
12/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän aina kruunaa ja klaavaa kotiin tullessa, ettei vaimo tylsisty. Kruunalla pussaan ja klaavalla lyön. Elämä on ihanaa vuoristorataa.

Vierailija
13/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja olemme molemmat tylsiä. Olemme myös onnellisia ja nukahdamme joka ilta käsi kädessä.

Miten saar noin nopeasti unta tuossa iässä. Olen varmaan samanikäinen,n ja en todellakaan pystyisi nukahtamaan käsi kädessä.

Vierailija
14/14 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tartte pelätä mitään. Mies otti eron.