Mies, minkälainen naistyyppi sinua kiinnostaa?
Toisessa ketjussa naiset listaa kriteerejä, niin kostoksi tein ketjun miehille.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Luonnetta kysyttiin, ei ulkonäköä.
Ei määritelty mitä kysytään. Kukin saa tulkita kysymystä kuten haluaa. Jos ulkonäkö on tärkein, niin sitten listaa siihen liittyviä ominaisuuksia.
On kiinnostunut myös minusta. Jätän tapaamisen yhteen kertaan jos nainen ei kysy minusta tai elämästäni mitään! Puhuu vain itsestään ja sekin niin että itse pidän keskustelua yllä. Sitten suututaan kun en olekaan oikeasti kiinnostunut vaikka itse ei tehnyt elettäkään tutustuakseen minuun persoonana.
Ei mt-ongelmia
Lempeä ja huumorintajuinen, joka pikku asiasta huutavien kanssa en ala millekkään vaan asioista pitää voida puhua
Jonkun verran järkeä päässä, ei jaksa mitää tolloja joiden kanssa ei voi keskustella mistään
Tiukka pylly, ei saa olla mikään ällöttävä Kardashian perse eikä muukaan läskiperse
Kivat tissit joiden koolla ei ole niin väliä, mutta ei saa olla isot oksettavat nännipihat
Pitkät hyvin hoidetut hiukset jotka yltää ihan minimissään kunnolla harteille, mutta mielellään lapaluihin asti
M43
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela, kun en ole kiinnostunut suominaisista. Japanilaiset naiset ovat minulla listan huipulla. Riittää ihan hyvin, kun käy kerran pari Japanissa lomamatkalla. M28
Olen onnellinen teidän nuorten miesten puolesta, kun maailma on teille avoin. Itse en osaa edes englantia kunnolla, saati japania. Arigato ja sayanara. :-D Japanilaiset naiset ovat kyllä seksikkäitä ja söpöjä. M47
Sellainen nainen, joka osaa tehdä hyvää ruokaa ja nauttii kodinhoidosta. Osaa hymyillä useita kertoja päivässä, myös pienille asioille. Kiero huumorintaju. Ateisti tai buddhalainen. M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela, kun en ole kiinnostunut suominaisista. Japanilaiset naiset ovat minulla listan huipulla. Riittää ihan hyvin, kun käy kerran pari Japanissa lomamatkalla. M28
Olen onnellinen teidän nuorten miesten puolesta, kun maailma on teille avoin. Itse en osaa edes englantia kunnolla, saati japania. Arigato ja sayanara. :-D Japanilaiset naiset ovat kyllä seksikkäitä ja söpöjä. M47
Minulla on japanilainen vaimo, enkä hänet tavatessani osannut sanoa edes arigato tai sayanara. Aina on toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alapeukuttaa kaikkia miesten kommentteja! 😂
Koska nämä kriteerit on niin älyvapaita ja spesifejä "pitää olla 135-senttinen latino, muu ei kelpaa".
Mutta jos suomityttö asettaa tarkat rajat, niin se on eri asia?
Hoikka, pieni ja siro petiittinainen, jolla pienet rinnat. Nainen ei voi olla liian pieni.
En varmaan koskaan voisi lakkaa halailemasta söpöä petiittinaista.
Tasainen temperamentti, peruspositiivinen.
Tunnekiihdyttelyä en siedä nykyään enää yhtään.
Ainoa kriteerin on, että on nainen.
Syntynyt naisena
Elää naisena
On nainen.
Eikä mikään aseksuaalisukupuoletontänäänmieshuomennaransuviikonloppuosisinkollikissa- tyyppi.
Vaan nainen.
M28
Vierailija kirjoitti:
gootti-punk-metal
Ennen oli gootteja ja emoja, kun olin nuori. Ja sitten ne vain hävisi. :/ Emo- ja goottitytöt oli ihan hullun söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kriteerin on, että on nainen.
Syntynyt naisena
Elää naisena
On nainen.
Eikä mikään aseksuaalisukupuoletontänäänmieshuomennaransuviikonloppuosisinkollikissa- tyyppi.
Vaan nainen.
M28
Varo, vasemmistolaisten mielestä tuo on transphobiaa tai jotakin...
Oma itsensä eikä.mt ongelmia. Sinut itsensä kanssa. Osaa keskustella ja olla läsnä. Ei komentelija eikä uhriutuja. Maalaisjärjellä varustettu nainen.
Iällä ei väliä.
Kehon muodolla ei väliä.
Kunhan on varakas.
Jos ei osaa toivoa muuta kuin paria ulkonäköasiaa niin kannattaisi ihan ylipäätään lisätä aikaa ihmisten kanssa olemiseen. Niin miesten kuin naistenkin, nuorten ja vanhojen, kenen tahansa kanssa olemiseen. Jos ainoat toiveet on tyyliin *oispa sillä tissit ja pers e* niin ei ehkä ylipäätään oikein osaa olla ihmisten kanssa niin että hahmottaisi miten erilaisia ihmisiä on ja minkä tyyppisen ihmisen kanssa saattaisi natsata.
Nätti naama,hyvä kroppa, tiukka p*llu ,mykkä ja äiti kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Nätti naama,hyvä kroppa, tiukka p*llu ,mykkä ja äiti kuollut.
Ja yhtä loppuun kalutut vitsit kuin sulla?
Samanlainen laiska kotikissa kuin itsekin olen.
Nuori ja söpö.