Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, minkälainen naistyyppi sinua kiinnostaa?

Vierailija
15.08.2024 |

Toisessa ketjussa naiset listaa kriteerejä, niin kostoksi tein ketjun miehille.

Kommentit (265)

Vierailija
241/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vaatimusta.

Lapseton

Ei mt-ongelmia.

Melko mahdoton yhtälö, ainakin Suomessa.

Markku31

Suomessa naisten taso on surkeaa. Aasiassa ja Etelä-Amerikassa on huomattavasti parempi tarjonta.

Varmasti on käyty myös kauneusleikkauksessa ja luultavasti miesten tai lainarahoilla.

Vierailija
242/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti, ymmärtäväinen, empaattinen, hauska ja  huolehtivainen, joka ei odota kumppaniltaan aivan mahdottomia ja arvostaa pieniä iloja elämässä. En käytä lainkaan alkoholia, mutta en tuomitse sitä toisilta, kunhan pysyy hanskassa. Tärkeintä kuitenkin olisi, että kumppani hyväksyy tipattomuuteni. 

Itse tykkään hemmotella vastakkaista sukupuolta ruusuilla, ruuanlaitolla sekä hieromalla jalkoja, hartioita, niskaa ja selkää. Joten se olisi iso juttu, että nainen osaa antaa arvoa kaikelle tälle, mitä olen miehenä valmis hänelle tarjoamaan. 

Outoa, että Suomessa tipattomuus on ongelma, se on etu. Suomessa on paljon myynnissä hyviä alkoholittomia juomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras pituus naiselle on 135-150 cm, mutta myös 151-160 cm käy. Yli 165 cm naiset eivät ole minua varten.

Tää on jännä. 150.5cm pitkä ei kelpaa..

Tarkkuus on annettu kokonaislukuna edellä. 150,5 pyöristyy 151:ksi. Suomessa käytetään desimaalin merkkinä pilkkua. olet varmaankin käyttänyt sitä peruskoulussakin useamman vuoden mutta et vieläkään ole oppinut, voivoi.

Tarkkuus tulee antaa lukuja kerrottaessa, ei jälkeenpäin. Piste on kansainvälinen tapa merkitä.

PS. Virke aloitetaan isolla kirjaimella.

Vierailija
244/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein aina ymmärrä tuota kynnysmatto sanaa. Vaimo tekee enimmäkseen kotityöt, koska haluaa tehdä ja muutenkin tarkka niissä niin ei hyväksy kumminkaan minun turaamista. Minä teen ulkotyöt. Muutenkin meillä ihan erilaiset ammatit. Minusta ei olisi sairaanhoitajaksi ja vaimosta ei metsuriksi.

Muitakin eroja meillä on fyysisiä ja psyykkisiä, mutta niitä tuskin tarvitsee luetella.

Sinun ulkotöitä ei ole tuntikausia joka ikinen päivä. Teet niitä kun huvittaa, voit olla tekemättäkin eikä kukaan huomaa viikkoihin, vaikka et olisi tehnyt mitään. Sen huomaa  nopeasti ,kun ruokaa ei ole ostettu, ei tehty, ei ole puhtaita vaatteita eikä siivottu. Sinä harrastelet ja käytät toista hyväksi.

Vierailija
245/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään mielikuvituksellisesti ja omaperäisesti ilmaiseva nainen: merkki älykkyydestä ja yksilöllisyydestä. Nainen, jolla on hyvä maku musiikin, elokuvien ja/tai kirjallisuuden suhteen. Leikkimielinen, romanttinen, intohimoinen, analyyttinen ja korostuneen ristiriitainen. Arvoituksellinen eli monikerroksinen ja luova. Lapseton.

Vierailija
246/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei ole itsekeskeinen. Toisin sanoen, elän yksin.

Vierailija
247/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso tissi ehkä

Vierailija
248/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen on tullut paljon aasialaisia ja etelä-amerikkalaisia "naisia". Kannattaa pitää mielessä.

Vierailija
249/265 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka treenaa lihaskuntoa 3 krt viikossa. Naiselta toivon alle 27 % rasvoja, mielellään ei ryhmään piiloutuva kollektivisti, vihervassari eikä feministi. Tämä valitettavasti rajaa pois jo 90 % naisista, joten turha listata enempää. Tämän lisäksi naisia kiinnostaa vain geneettisesti 20 % parhaimmat miehet, niin mitäs hyötyä tässä on vaatia mitään? Onneksi en ole köyhä ja olen aina tehnyt töitä. Kyllä sitä tarvittaessa saa seuraa itä-eurooppalaisista ja latinalaisista naisista... ;)

Nainen jolla on 27% läskiä kehossaan on rumapainoinen, lähellä hirviöpainoista.

Kaunispainoinen nainen, BMI alle 18,5 sisältä läskiä enintään 12%.

Vierailija
250/265 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on teininainen sekä hoikka ynnä omaa pilaamattoman ihon sekä feminiinin luonteen.  / M1957

Vierailija
251/265 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset naiset. Etenkin vietnamilaiset ovat omaa tyyppiäni.

Kukaan ei halua olla fetissi. Onko tullut mieleen, että naiset ovat ihmisiä? Jopa vietnamilaiset.

Vierailija
252/265 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset naiset. Etenkin vietnamilaiset ovat omaa tyyppiäni.

Kukaan ei halua olla fetissi. Onko tullut mieleen, että naiset ovat ihmisiä? Jopa vietnamilaiset.

Yellow fever on sairaus.

Vierailija
253/265 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 175cm, 73kg kurvikas blondi pitkillä hiuksilla miellyttää visuaalisesti silmääni. Ja koska hän on vielä fantastinen makuuhuoneessa ja tekee miehelleen loistavaa ruokaa, niin SE on löytynyt.

Vierailija
254/265 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihan nainen olen :) 

kyllä alle 30v mies on ihan eri tasolla kun yli 30 :) siinä 33v ylöspäin alkaa huomaan että kypsyy mutta kaikkihan riippuu elämänkokemuksesta myös 

Mutta tämä oli ihan hyvä kommentti sinulta että minun teksti kuulosti miesmäiseltä en puhu paskaa siis siitä millanen luonne on :) 

Vierailija
255/265 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla töissä. Työtöntä naista en huoli. Sorry. Samoin, jos nainen tienaa vähemmän kuin itse.

Etkös olekaan laatikkoleukalentäjäkirurgiprovider?

Vierailija
256/265 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään luonnollisista naisista. Sellainen jolla on kivat kasvot ja joka nauraa usein. Lämmin sydän, äidillinen, huumorintajuinen, leikkisä luonne. 

Tämmöinen timantti on lapseni äiti ja kultani. On myös ihanan naisellinen muodoiltaan, lyhyt ja kurvikas, ei tarvitse pakkelia eikä mitään koristeita, on perinjuurin nainen sisältä ja ulkoa, ei esitä muuta kuin on. Luo ympärilleen turvallisen ja hyvän olon, jos olen hermostunut ja negatiivinen, saa minut  rauhottumaan, ihan kuin päälleni laskeutuisi rauha. 

Vierailija
257/265 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen on tullut paljon aasialaisia ja etelä-amerikkalaisia "naisia". Kannattaa pitää mielessä.

😅😅 😅 

Vierailija
258/265 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas miesten kerma kokoontunut listaamaan oikein syvällisiä ominaisuuksia.

Ja katkerat naiset kokoontuu haukkumaan miehiä kun itse ei mahdu miesten kriteereihin

Vierailija
259/265 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Uuno Turhapuro sukupolvea. Naisen tulee olla kaunis ja rikas, jotta voin lorvia loppuikäni muijan rahoilla.

Vierailija
260/265 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea sanoa yhtä tyyliä kun naisten tyyli vaihtuu sen mukaan mikä tyyli on sillä hetkellä muotia ja trendiä. Nyt meneillään oleva että ei huolehdi itsestä, vihaa miehiä, miesten taloudellinen hyväksikäyttäminen, työn välttely, mieletetveys ongelmien kerääminen, feminismin ja vihervasemmiston kannattaminen ei sytytä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi