Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa missä autossa ei kuulu rengasmelua sisälle juuri lainkaan Suomen maanteillä kesärenkailla kun nopeus on 100-120km/h??

Vierailija
15.08.2024 |

Joku muu vaihtotehto kuin S-sarjan Mersu, Audi A8, Rolls-Royce tai Bentley.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skoda superb. Sellaiset Nokian Tyres Hakka Black 3 alla ja sellaiset äänivaumennysmatot liimattu verhoilun alle. Aika hiljaiset ovat olleet viimeiset 40.000 km. 

Mikä tahansa auto on hiljainen rengasmelultaan korkeaprofiilisilla kitkoilla. Jopa tuo mainittu Samarakin. Muuta meteliä siinä sitten riittääkin.

Vierailija
22/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford Mondeo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan Chevrolet Corsica , hiljaisin auto ikinä missä olen ollut. Ei kuulunut rengasmelua. 

Vierailija
24/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

353 Warre. Ei kuulunut rengasmelu muun melun yli. Mahtava peli

Vierailija
25/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2009 Audi a8, kyllä siinä vakiorengastuksellakin rengasäänet kuulee. Sama pätee kyllä saman ikäluokan s mersussakin.

Vierailija
26/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän kehitysmaan säästöasfaltti on uutenakin niin karkeaa, että kaikissa autoissa on kova meteli. lisäksi tämän kehitysmaan tiet ovat niin kuluneita, että meteli on sitäkin isompi.

ei missään sivistysvaltioissa ole näin surkeita teitä.

Vierailija
27/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämän kehitysmaan säästöasfaltti on uutenakin niin karkeaa, että kaikissa autoissa on kova meteli. lisäksi tämän kehitysmaan tiet ovat niin kuluneita, että meteli on sitäkin isompi.

ei missään sivistysvaltioissa ole näin surkeita teitä.

ja silti niissä sivistysvaltioissa on pienemmät verot kuin suomessa

Vierailija
28/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.     BMW:n 7-sarja kilpailee suoraan Mercedes-Benzin S-sarjan ja Audi A8:n kanssa,

2.    Lexus LS

3.    Tesla Model S

4.    Volvo S90

renkaiksi vielä premium luokan Michelin Primacy 4 tai Continental PremiumContact 6 niin avot 🤌🤌

Ei pidä Volvon suhteen ainakaan paikkaansa. Mulla on Primacyt ja vielä jotkut äänieristelasit. Silti kuuluu, sähkölläkin. Ei tosin niin pahasti kuin jossain kirppukotterossa. 

Kuten sanottu, säästöasfaltit. 

Vierailija
29/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin paljon vaikuttaa millaisilla renkailla ajaa.

Jos on paljon ilmaa eli korkeampi profiili, on yleensä äänettömämpi (ei aina,jos kovin karkea rengas).

Vierailija
30/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö sellainen asfaltti, jossa on enemmän bitumia nastarenkaiden kuluttavaa vaikutusta, vai tällainen, jossa on paljon kiveä seassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän