Palsta täynnä pahoinvoivia ihmisiä
Tsemppiä teille kaikille! Ei kannata purkaa pahaa oloa muihin.
Kommentit (110)
Juu. Toivotaan hyvää vointia ja iloakin elämään kaikille. Aurinko kurkkaa välillä pilvestä. Eilen illalla näkyi rusakko pitkästä aikaa ulkona. :)
Vierailija kirjoitti:
En asu Suomessa ja kun seuraan asioiden tilaa täältä ulkopuolelta näen varmasti eri vinkkelistä kuin te siellä.
Sitä kun elää kaiken sen keskellä siitä tulee normaalia, niinhän siinä käy. Kuitenkin se vaikuttaa ihmiseen, ei voi olla vaikuttamatta. Oma paha olo kuvitellaan helposti saatavan lievitettyä kun aiheutetaan toiselle vielä pahempi olo. Se ikäänkuin lääkitsee sitä omaa kurjaa elämää. Niin hullua kuin se onkin.
Kun katselee tuota kaikkea ulkopuolisin silmin, ei mitenkään voi ymmärtää miten ihmiset kuitenkin alistuu ja usein kääntyvät jopa sortajan puolelle. Eräänlainen Tukholma syndrooma. Välttämätön omalle selviytymiselle.
Aika traagista kun palstalla kaikki käy kaikkien kimppuun. Kaikki vihaavat toisiaan vaikka eivät eläissään ole toisiaan nähneet. Suorastaan pelottava ilmiö kun ajattelee etä se leviäisi koko kansaan!
Samanlaisia ajatuksia. Tosi surullista ja näyttää tosiaan vielä kaameammalta, nyt kun itsekin olen ulkomailla 1,5 vuotta asunut.
ap
On täällä pahoinvoivia kiusapoistajiakin. S24 on uudistunut siltä osin että kiusapoistajat menettivät kykynsä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Toivotaan hyvää vointia ja iloakin elämään kaikille. Aurinko kurkkaa välillä pilvestä. Eilen illalla näkyi rusakko pitkästä aikaa ulkona. :)
Ja tähtitaivas, uskomattoman upea!
Läskin persetta pidetty kotona herkästi. Että sais ees joskus.
Täältä poistetaan hyvän mielen ketjut ja kommentit. Halutaan pitää jengi kiinni negoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi pahoin. Nautin lomapäivästä.
Mukava kuulla! Lähinnä nyt näihin toisia haukkuviin ihmisiin viittasin.
Joo, keljumaisia sellaiset. Niille ei tarvitse vastata tai reagoida niihin.
Koko Suomi on täynnä pahoinvoivia ihmisiä. Riippuu kans minkäväristen lasien kautta lukee tätä palstaa. Yrjöttävimpiä aloituksia ei ole pakko avata.
Minä puran muihin, niinhin jotka pahanolon aiheuttivat ja jatkan niin kauan että tilit on tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi pahoin. Nautin lomapäivästä.
Ei kukaan ole enää lomalla
Otin 2 päivää lomaa. Mulla oli viikon kesäloma kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on lomapäiviä ihan pitkin vuotta
Työttömät ei tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistetaan hyvän mielen ketjut ja kommentit. Halutaan pitää jengi kiinni negoissa.
Hyvän mielen? Ne joissa haukutaan lhavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän mielen? Ne joissa haukutaan lhavia?
Joskus mietin, mikä sitä aloittajaa oikein riivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä puran muihin, niinhin jotka pahanolon aiheuttivat ja jatkan niin kauan että tilit on tasan.
Silmä silmästä, niin kauan, että koko maailma on sokea. Miten mä olen sulle aiheuttanut tällä ketjulla pahaa oloa esimerkiksi? Ei ollut sinulle henkilökohtaisesti osoitettu. Tää on anonyymi keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Mussunmussun ja lässynlässyn.
Avaisitko vähän lisää? Mitä haet tällä takaa?
Mistä apn tarve tulla tälle kommenttipalstalle oikein kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Mussunmussun ja lässynlässyn.
Lässynlässyn? Tsemppiä sulle! Ja rakkautta
Osallistua mihin? Haukkumiseen? En. Tervetuloa mukaan keskusteluun!