Oliko mikropitsat 90luvulla parempia vai onko aika vaan kullanut muistot?
Kyllähän sen söi muttei muttei ollut niin hyvää kuin muistin.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli myös jalostajan pitsoja. Seikoitat atrioisten pitsat niihin.
Mitä! Eikö Jalostajalla enää ole? Jommatkummat oli parempia, vaan en muista kummat.
Jalostajan pitsat loppui 90 luvun lopulla. Enää on jäljellä Atrian ja Saarioisten pitsat.
Mulla tuollainen halpa ruoka käy pierettämään. Vatsa on laatutietoinen.
Olivat 90-luvulla niin kammottavia, ettei ole sen jälkeen tullut mieleenkään niitä maistella.
Aikanaan ysäriltä muistan vitsin.
Mies aukaisee roiskeläpän
Toinen toteaa, että otit sitten salaatin
Mies sanoo, että onhan tässä lihaakin.
Toinen kysyy missä?
Aika kullannut muistot, veikkaan. On niin jokapäiväistä nykyään. Menee samaan kategoriaan kun vaikka carrolssin ja mäkkärin hampurilaiset.
Lapsena 80 ja 90 -luvulla oli meillä harvinaista ja juhlaa päästä pikaruokapaikkaan syömään. Maistui tosi hyvältä. Lättypitsojakin syötiin harvoin, mutta olivat silloin tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että siinä 2000-luvulla pizzojen maku muuttui tehdasmaisemmaksi ja täytteet nykyisin mössöä.
Muuttui? Aina ne on olleet ihan samalla tavalla tehtyjä. Olin atrialla 80 luvulla ja olen edelleenkin ja ihan täysin samoilla koneilla tehdään niitä herkku pitsoja kuin ennenkin. Oikeasti ainoa suuri ero on kinkussa joka nykyään on pitsakinkkua, eli kinkkumakkaraa joka on mielestäni enemmänkin lähempänä koiranruokaa kuin kinkkua.
Ehkä makuun on sitten vain tottunut. Joskus löysin joistain mikropizzoista luunpalasia ja hiuksia. Sen jälkeen en enää itse ole niin paljon pitänyt niistä. Mutta en sano kenenkään muun puolesta mitään eikä tämä ole yleinen mielipide.
Muistan kun nuorena matkustin toiseen kaupunkiin ammatinvalintakokeisiin ja söin kaupan pihassa kylmän roiskeläpän jonka huuhdoin alas kokiksella. Sitten sätkä päälle.
Nykyää ei varmaan menisi enää alas :D