Hyi olkoon toi jd vance. Kuinka kukaan nainen äänestää tuollaista?
Naisen tehtävä on olla kotona lapsia laittamassa ja hoitamassa. Jos nainen ei jaksa niin isoäidin tehtävä on muuttaa taloon ja auttaa hoidossa. Äijän itsensä ei toki tarvitse uhrata yöuniaan koska lähtee aamulla töihin ja rakastava vaimo huiskuttaa ovelta essu päällä. Yöks! >P
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kammottava kuvatus tosiaan. Ne silmät ovat ihan kuolleet.
Et oo ennen nähnyt älykkäitä?
Kyllä minä ainakin voisin tehdä hyväntekeväisyyttä ja harrastella/opiskella omia juttuja ja pitää miehestä huolta menemättä itse töihin. Mutta siihen tarvitaan tosiaan rahaa että näin voi tehdä. Ja tuskin kotihommat sun muut rasittaisi kun olisi muut jotka ne tekisi. Täällä Suomessa vaan tuo ei toimi, koska harva mies pystyy asian tarjoamaan.
Säälittää vaan ne perheet, joille tämä myydään toimivana mallina mutta tienaustaso ei vaan riitä. Naiset käyvät töissä ja lisäksi hoitavat lapset sekä kodin, kun malli annetaan poliitikoilta. Täällä Suomessa olen siis uranainen eikä tuommoinen ökyelämä ole mahdollinen.
No eihän tuollaista pitäisi äänestää kenenkään🤑
Se on melkoisen varmasti seuraava USA:n presidentti.
Vierailija kirjoitti:
järkky tyyppi, mutta hyvä rajaukset silmissä. en äänestäisi.
Kauheeta woketusta, meikkiä miehellä😱
Vierailija kirjoitti:
Se on melkoisen varmasti seuraava USA:n presidentti.
Trumppis just sano että ei. Hommaa Muskatin siihen työhön. Toisaalta on niin höperö ukko ettei sen puheista niin tartte välittää.
Jos ne on kasvatettu oikein, ei ole ongelmia, mutta kun lapsenvahdit ja päiväkodit kasvattaa teidän lapset, niin sitten niillä on kaikilla ADHD.