Hyi olkoon toi jd vance. Kuinka kukaan nainen äänestää tuollaista?
Naisen tehtävä on olla kotona lapsia laittamassa ja hoitamassa. Jos nainen ei jaksa niin isoäidin tehtävä on muuttaa taloon ja auttaa hoidossa. Äijän itsensä ei toki tarvitse uhrata yöuniaan koska lähtee aamulla töihin ja rakastava vaimo huiskuttaa ovelta essu päällä. Yöks! >P
Kommentit (49)
Vance sopisi naamaltaan ja ehkä luonteeltaan vanhoihin italowesterneihin Huuliharppukostaja jne, tai uudempiin Valley of Violence jne. Länkkärin näköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prkl naisia ei elätetä!
T:Palstan vihervasemmistolaiset naiset.
PS Lapsetkaan ei ole niin tärkeitä, tärkeintä on olla työnantajan orja ja noudattaa hänen käskyjään ja aikatauluaan, sitä me naiset haluamme!
Ei tarvotse olla työnantajan orja; voi tehdä mielekästä työtä, pystyä hyvinkin sovittamaan siihen myös perhe ja saada hyvää palkkaa, millä elellä kivasti. Kas, näinkin voi asiansa hoitaa
...ja sitten todellisuuteen:
-90% ei ole tuollaista mahdollisuutta, vaan tylsä sama työ ja pasca palkka, aikatauluihin et voi puuttua ja minuutilleen tultava töihin.
-Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään mielekästä "uraa", vaan heillä on työpaikka.
"Uraa" tekee pörssiyhtiöiden toimarit yms ylempi johto.
Tämähän on sitten aika pitkälti kiinni ihan itsestä, mihin kouluttautuu ja mitä haluaa työltään
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kauheaa vaimolle, kun ei tarvitse tehdä töitä, voi makoilla kotona ja hoitaa lapsia, mikä kohtalo, karmeampi kuin kuolema, right?
-Oikeasti, jos sinä saisit niin rikkaan miehen, että sun ei tarvitsisi mennä töihin niin veikkaampa, että mielelläsi olisit kotona ja harrastelisit kaikkea kivaa, rahaa kun on.
PS Et tunne amerikkalaista kulttuuria, siellä oli 50v sitten tapana, että mies hankkii perheelle elannon ja nainen hoitaa lapset, kummankin vahvuukset tulivat tässä käytetyksi perheelle parhaalla tavalla.
-Mutta ethän sinä tällaisesta ole kuullutkaan, haluat mieluumin olla työnantajan orja, kun lastesi äiti?
Mä voin mielellään tulla sun luo hoitaa kotia ja lapsia, jos maksat mun elämisen, ja ite sijotan omat rahat
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jäisi miehen varaan, en ikinä. Ex-mies sitä ehdotti ja totesin, että pidän ennemmin oman työni. Mitäs sitten kun olet 20v kotona ja tuleekin ero? Ei koulutusta, ei työuraa? Juu, ei kiitos
Jos et tiennyt, niin Jenkeissä maksetaan elatusmaksuja ja jopa joillekin naisille mies maksaa loppuelämän elatusapua.
Ja talot menee puoliksi, JD:N vaimolla on siis pullat paremmin kun sulla, vaikka tekisit sen 50 vuotta töitä ja säästäisit.
-Eli mikä on oikea ongelmasi?
PS Kerrotko, miksi nainen ei saisi valita kotona oloa lasten kanssa, jos kerran mies maksaa?
Mitä väliä sillä talon puolikkaalla on? Veikkaan, että olen parempituloinen jo tässä kohtaa, vaikka työuraa on takana vasta reilu 20v. Kukaan ei tule jakamaan mun taloani.
Mulla ei ole ongelmaa, pidän va
Kaikki omaisuus jaetaan miljoonat ja "talonpuolikaskin" on yli miljoona dollaria, mutta toki sulla menee paremmin, uskotaan uskotaan.
-Ja haluat käydä töissä 70 vuotiaaksi, vaikka sinulla olisi mahdollisuus olla tekemättä töitä, raha ei tässä vaikuta, kun mies on niin rikas, että naisen tuloilla ole mitään väliä, uskotaan uskotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies elättää vaimonsa ja se on palstan naisille ongelma?
-Kerrotteko vielä, miksi olette kyseisen naisen yläpuolella ja tiedätte paremmin kuin hän itse, että kannattaako mennä töihin vai hoitaa mieluumin lapsia kotona?
Hän valitsi kodin ja perheen, arvot kohdillaan toisin kuin palstan naisilla!
No tulihan se palstapersu sieltä. Ettäkö nainen jäisi miehen tulojen varaan ja miehen almuille? Sehän teille kelpaisi.
Tuskin on "almuilla", katsoppa JD:n tulot, ei siellä eletä kädestä suuhun niin kuin teillä kotona.
-Tuolla naisella on asiat paremmin kuin 99% suomalaisnaisilla.
PS En ole persu, mutta hyvä yritys, ad hominem, vaikket tiennyt mitään mistään.
Veikkaan että vaimo vaihtaisi paikkaa kanssani, jos ikinä tajuaisi että ei ole vaan jonkun kyrvänjatke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jäisi miehen varaan, en ikinä. Ex-mies sitä ehdotti ja totesin, että pidän ennemmin oman työni. Mitäs sitten kun olet 20v kotona ja tuleekin ero? Ei koulutusta, ei työuraa? Juu, ei kiitos
Jos et tiennyt, niin Jenkeissä maksetaan elatusmaksuja ja jopa joillekin naisille mies maksaa loppuelämän elatusapua.
Ja talot menee puoliksi, JD:N vaimolla on siis pullat paremmin kun sulla, vaikka tekisit sen 50 vuotta töitä ja säästäisit.
PS Kerrotko, miksi nainen ei saisi valita kotona oloa lasten kanssa, jos kerran mies maksaa?
Mitä väliä sillä talon puolikkaalla on? Veikkaan, että olen parempituloinen jo tässä kohtaa, vaikka työuraa on takana vasta reilu 20v. Kukaan ei tule jakamaan mun taloani.
Kun mies kuolee, saat perinnön ja JD:n tapauksessa se on merkittävä ja riittä loppuelämäksi ja lapsillekin vielä!
Taloakaan ei tarvii myydä.
-Olet vain keteellinen, koska heräät joka aamu onrjana, työnantajan askelmerkkien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä talon puolikkaalla on? Veikkaan, että olen parempituloinen jo tässä kohtaa, vaikka työuraa on takana vasta reilu 20v. Kukaan ei tule jakamaan mun taloa
Ja sinä olet juuri keksinyt jännän termin työnantajan orja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä talon puolikkaalla on? Veikkaan, että olen parempituloinen jo tässä kohtaa, vaikka työuraa on takana vasta reilu 20v. Kukaan ei tule jakamaan mun taloa
"Kun mies kuolee, saat perinnön ja JD:n tapauksessa se on merkittävä ja riittä loppuelämäksi ja lapsillekin vielä!
Taloakaan ei tarvii myydä.
-Olet vain keteellinen, koska heräät joka aamu onrjana, työnantajan askelmerkkien mukaan."
Ainakaan minun ei tarvitse antaa työnantajalleni seksiä aina kun hän haluaa. En ole kotitaloushuora.
No hänhän toimii varsin megamagneettina konservatiivisille jenkeille. Siellä on pikkasen eri kulttuuri kuin täällä meillä, edelleen, varsinkin hyvin menestyvillä. Ja köyhemmillekin ajatus kuulostaa mukavalta kun ei tarvitsisi molempien raataa montaa duunia selvitäkseen vaan palattaisiin ns. vanhaan hyvään aikaan (mielikuvaan kuuluu täystyöllisyys jne. kivat asiat myös)
Mutta joo, itselle hemmo kuulostaa kyllä jollekin menneisyyden jääneelle.
Kyllä taas kun katsoo kirjoituksia, niin näkee, että naiset haluaa kinata kaikesta ja ovat äärimmäisen kateellisia muille naisille, joilla menee paremmin ja joilla on rahaa perheessä ja ulkonäkö ja keho kohdillaan.
-Tässäkin naiset väittää, että ovat mieluumin töissä ulkopuolisella, kun hoitaisivat lapsia ja köllöttelisivät kotona, mikä ei ole totta, kukaan niin hullu ole, että väkisin töihin menisi, jos rahaa riittää varsinkaa koko elämä töissä turhaa, en usko, että monikaan välitsisi 50 vuoden työtä, jos rahalla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä talon puolikkaalla on? Veikkaan, että olen parempituloinen jo tässä kohtaa, vaikka työuraa on takan
Meillä vaimo haluaa itsekin seksiä.
-Eikö ole koskaan pakotettu.
PS Ole sitten yksin, jos mies on noin suuri ongelma, kuole yksin ilman lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas kun katsoo kirjoituksia, niin näkee, että naiset haluaa kinata kaikesta ja ovat äärimmäisen kateellisia muille naisille, joilla menee paremmin ja joilla on rahaa perheessä ja ulkonäkö ja keho kohdillaan.
-Tässäkin naiset väittää, että ovat mieluumin töissä ulkopuolisella, kun hoitaisivat lapsia ja köllöttelisivät kotona, mikä ei ole totta, kukaan niin hullu ole, että väkisin töihin menisi, jos rahaa riittää varsinkaa koko elämä töissä turhaa, en usko, että monikaan välitsisi 50 vuoden työtä, jos rahalla ei ole merkitystä.
Joo, lasten kanssa kotona oleminenhan on sellaista leppoisaa köllöttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein, emätintelineiden paikka on kotona miehen holhouksessa.
Ja silti ette halua penniäkään siitä maksaa. Vai mistä tämä teidän lompakkoloinen termi tulee? Eli ilmainen orja olis siis haussa. Onnea vaan sen metsästykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tule jakamaan tai haluamaan sitä homeista koppiasi.
PS JD:n talo on noin 50 kertaa sinun talo!
Vierailija kirjoitti:
Miksi persu tuuttaa hulluna kommentteja ja peukuttelee omia vastauksiaan?
Huomasin saman. Persu kirjoittaa toinen toisensa perään tunnistettavalla tyylillä kommentteja ja peukuttaa sitten niitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä persuilla joku koulutus, jossa nämä kliseet opetellaan, kun ne on samat aina joka viestissä?
Niin tulee häviämään tuo parivaljakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi persu tuuttaa hulluna kommentteja ja peukuttelee omia vastauksiaan?
Huomasin saman. Persu kirjoittaa toinen toisensa perään tunnistettavalla tyylillä kommentteja ja peukuttaa sitten niitä itse.
Ei ole noin, kun aloin lukea ketjua, tuli kaikkiin yksi peukku, eli aloittaja itse kirjoitti ja peukutti omiaan, ja aloittajahan on vihervasemmsitolainen pelle.
-Syytätte toisia aina kun teette itse jotain hämärää.
PS Olette pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies elättää vaimonsa ja se on palstan naisille ongelma?
-Kerrotteko vielä, miksi olette kyseisen naisen yläpuolella ja tiedätte paremmin kuin hän itse, että kannattaako mennä töihin vai hoitaa mieluumin lapsia kotona?
Hän valitsi kodin ja perheen, arvot kohdillaan toisin kuin palstan naisilla!
No tulihan se palstapersu sieltä. Ettäkö nainen jäisi miehen tulojen varaan ja miehen almuille? Sehän teille kelpaisi.
Tuskin on "almuilla", katsoppa JD:n tulot, ei siellä eletä kädestä suuhun niin kuin teillä kotona.
-Tuolla naisella on asiat paremmin kuin 99% suomalaisnaisilla.
PS En ole persu, mutta hyvä yritys, ad hominem, vaikket tiennyt mitään mistään.
Vancen vaimo on häntä itseään lahjakkaampi ja paremmin koulutettu. Luin Vancen kirjan Hilbilly Blues ja siitä käy ilmi että Vance saa kiittää aika monesta asiasta intialaistaustaista vaimoaan. Vancen vaimo ei todellakaan ole kotirouva vaan on luonut ihan merkittävän uran.
Mulla ei ole ongelmaa, pidän vain sulana hulluutena miehen varaan ripustautumista. Mitäs sitten kun se mies vaikka kuolee? Joudut myymään talon ja mitäs sitten? Voit laitella vaikka mitä jenkkien ihania tapoja tänne, ei muuta asiaa miksikään. Ja toki, jokainen saa tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Minä kerroin mitä mieltä itse olen