90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (882)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noi adoptioon annetut lapset onkin joku TLC.n salajuoni jolla saadaan lisää draamaa ja klikkauksia.🤔 Tytär ainakin näyttää kuvassa siltä kuin tekoäly olisi nuorentanut Kimin kuvaa.😆
Tai sitten ei. Mistäs me voitais tietää mikä on totta ja mikä fake news??
Tai sitten vanha kuva jossa Kim sisarensa kanssa.
Nyt juuri TLC kelaa ties monennenko kerran Deniellen ja Mohammedin ensitapaamista. Danielle muistaakseni haisi Mohammedin nenään ja Danielle alkoi epärelliseksi.
En ymmärrä noita uusinta-aikoja sitten yhtään! Kun jakso alkaa klo 21 ja loppuu noin 23 niin ainoa uusinta alkaa muutaman tunnin kuluttua. Sama juttu näköjään sen 90 days UK.n kanssa, uusinta tulee yöllä. Mitä järkeä?!? Muutenkin näitten esitysajat heittelee miten sattuu. Luulisi kanavan ymmärtävän että tämä karsii katsojia, mutta ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noi adoptioon annetut lapset onkin joku TLC.n salajuoni jolla saadaan lisää draamaa ja klikkauksia.🤔 Tytär ainakin näyttää kuvassa siltä kuin tekoäly olisi nuorentanut Kimin kuvaa.😆
Kuvan on Kim julkaissut 5kk sitten ja silloin kirjoitti kuvatekstiksi "siskontyttö". Kovin kyllä ihmeteltiin silloin yhdennäköisyyttä. Kannattaa käydä kuuntelemassa Kimin itsensä antama lausunto/ haastattelu aiheesta lapset annettu adoptioon. Eli ei ole TLC:n tai minkään muun tahon keksimä juonikuvio. Surullinen tosiasia, että kaksi lasta sai yhteyden biologiseen äitiinsä vasta kolmekymppisenä.
Kim itse sanoo olevansa helpottunut kun totuus on nyt tullut julki eikä tarvitse enää salailla.
Enpä silti anna kovin kummoista arvosanaa naiselle joka oli "adoptoimassa" Nigeriasta lasta kun omat oli annettu pois.
Nyt sai vähän omaa telkkari aikaa kisojen väliin ja katsoin illalla pari vanhaa jälkkäriä. Lauantaisin tulee uusintana nyt B90 kausi 6 jälkkärit. Siinä on Jasmine vielä Panamassa. Jäi mietityttämään mitä oikein tapahtui loppupeleissä siellä Michiganissa, jotain sellaista mitä meille ei näytetty. Tuossa olivat päivällisellä Gino, Dana, Michelle ja Marco setä ja kaikki olivat niin team Gino ja varoittelivat Jasminesta.
Miten onkin tehty täyskäännös asiassa ja pariskunta hyökkäsi omaa sukulaistaan vastaan?! Matt ei liity siihen millään tavalla, vaan mitä Gino on voinut tehdä, mikä sai heidän mielensä muuttumaan?
Mukana tuolla kaudella näytti olevan se herttainen kuuro David, "mustaleski" Amanda, josta paljastui aikamoinen syöjätär. Tyrayn ensi esiintyminen. Anteeksi kaikille Tyraysta pitäville, vaan mun mielestä aivan turha hahmo oli tässä sarjassa.
Sitten on vielä se iso musta mies Vietnamissa, Briteissä trans Cleo ja Christian.
Jopa näiden tarinat vaikuttaa vielä melko normaaleilta ihan viimeisiin verrattuna.
Täytyy katsoa noita vanhoja, ne ei ärsytä niin paljon ja väliin jos ehtii sitten nuo maailmalla ja uusin B90 jotka odottaa vielä boxilla. Kunhan saadaan nuo kisat pois sotkemasta telkkarin katseluvuoroja 😉
Vierailija kirjoitti:
Mukana tuolla kaudella näytti olevan se herttainen kuuro David, "mustaleski" Amanda, josta paljastui aikamoinen syöjätär.
David ja Sheila erosivat viime vuoden lopulla. Amanda on mennyt naimisiin ja se Razvan on muuttanu omillaan jenkkeihin ja asuu Miamissa.
Viime viikon päiväkirjat sai mahdutettua kisojen väliin. Mistä jäi päällimmäisenä mieleen tulevan Pariterapiaa puffaus 😒
Patrick ja Thais. Tuulesta temmattu stoori miten Patrickin mustasukkaisuus pilaa suhteen. Neljään kertaan sitten painotettiin, että terapiaa! Ensimmäisenä tyttöjen illassa Thaisin ystävät toteavat, että miehesi tarvitsee terapiaa. Pakohuoneessa Thais mainostaa, että nyt kyllä tarvitaan terapiaa. Patrick myötäilee, ehkä terapia voisi olla meille hyvä. Loppuhaastattelussa toteavat, että kyllä terapia on se millä tämä suhde saataisi korjattua.
Asia tuli selväksi, Last Resort kausi 3 siintää kiikarissa.
Samalla tyylillä Shekinah ja Sarper päättivät oman kautensa Tell Allin jälkeen: Me tarvitsemme kyllä nyt terapiaa.
Ja kas vain, molemmat pariskunnat tekevät comebackin seuraavalle Pariterapiaa kaudelle 😒
Ilmeisesti Kobe ja Emily taustoitettiin myös mahdolliselle esiintymiselle terapiaa halajavana parina. Yks kaks onkin heille ilmestynyt ongelma lasten kasvatuksessa. Terapiaahan siinäkin tarvitaan, ilman muuta 😬
Natalie. Mitä ihmettä? Oikein mentiin nenäostoksille 😲 Ostatko nenän numero 1 vai 2? Ei hyvää päivää! Menee jo vähän liian pitkälle tuo jatkuva ulkomuotojen muokkaus. Onko tuolla kukaan enää luomu?
Mutta se suurin kysymys oli, että kuka maksoi tuon Natalien operaation?! Eihän hänellä ole mitään työtä, ei siis omia tulojakaan. Pikavilkaisu nettiin tuotti tuloksen, että Kaliforniassa nenät maksaa n.5000-15.000 $ toimenpiteestä riippuen.
Millä rahalla nämä kaupat tehtiin? Tai siis kenen rahalla?
Alkaa toden teolla kyllästyttää nämä samat naamat, keksityt tarinat ja koko sarja ylipäätään. Joka kerran jakson jälkeen herää sama kysymys: Miksi ihmeessä tätä katsoo edes?! No, aloitetut kaudet katsotaan pahalla sisulla loppuun, uusia en taida enää aloittaa. Kukaan muu kyllästynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt juuri TLC kelaa ties monennenko kerran Deniellen ja Mohammedin ensitapaamista. Danielle muistaakseni haisi Mohammedin nenään ja Danielle alkoi epärelliseksi.
Danielle vaikuttaa homsuiselta ja suttuiselta, joten Mohamedin väite, että muija haisee, on varmaan totta.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikon päiväkirjat sai mahdutettua kisojen väliin. Mistä jäi päällimmäisenä mieleen tulevan Pariterapiaa puffaus 😒
Patrick ja Thais. Tuulesta temmattu stoori miten Patrickin mustasukkaisuus pilaa suhteen. Neljään kertaan sitten painotettiin, että terapiaa! Ensimmäisenä tyttöjen illassa Thaisin ystävät toteavat, että miehesi tarvitsee terapiaa. Pakohuoneessa Thais mainostaa, että nyt kyllä tarvitaan terapiaa. Patrick myötäilee, ehkä terapia voisi olla meille hyvä. Loppuhaastattelussa toteavat, että kyllä terapia on se millä tämä suhde saataisi korjattua.
Asia tuli selväksi, Last Resort kausi 3 siintää kiikarissa.
Samalla tyylillä Shekinah ja Sarper päättivät oman kautensa Tell Allin jälkeen: Me tarvitsemme kyllä nyt terapiaa.
Ja kas vain, molemmat pariskunnat tekevät comebackin seuraavalle Pariterapiaa kaudelle 😒
Ilmeisesti Kobe ja Emily taustoitettiin myös mahdolliselle esiintymiselle terapiaa halajava
Joo, mä oon myös vähän (tai oikeestaan paljon) kyllästynyt vanhojen parien alituiseen kierrätykseen eri 90d-formaateissa. Mutta kai se on noille pareille helppoa rahan tekoa, ovat jääneet koukkuun "maineeseen" ja elävät julkisuudesta. No monellahan ei ole ihmeempää koulutusta niin onhan toi helppo tapa saada lisää someseuraajia ja sillä tavalla rahaa, eipä tarvi mihinkään likaisiin hanttihommiin lähteä. Olin niin tyytyväinen kun uusi Maailmalla-kausi alkoi mutta sitten lähes kaikki uudet osallistujat olivatkin kummajaisia, normaalit ihmiset ilmeisesti karttavat tätä ohjelmaa. No, onpahan ihmisillä taivasteltavaa että miten omituista porukka voi ollakaan!😬😂
Itse katselen paraikaa vanhoja jälkipyykkejä, jäivät aiemmin katsomatta kun oli kiire päästä varsinaisissa sarjoissa ajan tasalle. Nyt on taas muutamia uudempia näkemättä, mm. osa näistä Hna.n TellAlleista. Ja kun oon niin jäljessä niin en ole jaksanut pitkiä stooreja tännekään kirjoittaa kun tuntuu että kaikki on jo sanottu moneen kertaan . Missasin muuten sen 90d-UK.n, oli tarkoitus kyllä katsoa se siinä toivossa että olisi vaihteeksi pienemmässä osassa tuo kirurginen ulkonäön muokkaus, ja sen ohjelman uusintakin tuli ihan kummalliseen aikaan Niin sekin sitten jäi. Toivottavasti ens la-iltana ehtisin katsoa tai ainakin muistaisin tallentaa. No, mulle riittää noi terapiat, näin ainoastaa sen ekan kauden enkä viitsi tätä uuttakaan katsoa, on nää parit nähty jo niin moneen kertaan. Oon miettinyt sitäkin että jos Jasmine tai Jenny ja Sumit on vielä mukana jossain niin pää hajoaa, en tiedä mitä heistä vielä irtoaisi.🥱 No joka tapauksessa parasta on kun Angela on pysynyt poissa.
Käynyt nyt pari kertaa että viesti ei ole mennyt läpi. Ja ihan oli harmiton kommentti. 🤔
Vanhat jaksot alkukausilta sekä tell allit parempia. Ei ole itkupotkuraivareita eikä väkisin väännettyjä draamaystävyyssuhteita pariskuntien kesken. Eikä kauheuskirurgiaa vaan ihmiset ovat luonnollisempia. 😇
Vierailija kirjoitti:
Käynyt nyt pari kertaa että viesti ei ole mennyt läpi. Ja ihan oli harmiton kommentti. 🤔
Täällä pääsee läpi vain määrätynlainen sonta.
Ihmeellistä sekin, että anonyymin kirjoittajan solvaaminen on sallittu?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama on tapahtunut nyt useamman kerran. Ei ollut yhtään kirosanaa, ei kiellettyjä ilmauksia tai mitään vastaavaa ja naps, sensuuri vei 🙄 Aloin kopioida tekstin ennen lähetystä ja sitä sitten muokkaamalla ja poistamalla sanoja joita epäilin syylliseksi ja sitten meni läpi.
Joo, mä oon myös vähän (tai oikeestaan paljon) kyllästynyt vanhojen parien alituiseen kierrätykseen eri 90d-formaateissa. Olin niin tyytyväinen kun uusi Maailmalla-kausi alkoi mutta sitten lähes kaikki uudet osallistujat olivatkin kummajaisia, normaalit ihmiset ilmeisesti karttavat tätä ohjelmaa. No, onpahan ihmisillä taivasteltavaa että miten omituista porukka voi ollakaan!😬😂
Itse katselen paraikaa vanhoja jälkipyykkejä, jäivät aiemmin katsomatta kun oli kiire päästä varsinaisissa sarjoissa ajan tasalle. Nyt on taas muutamia uudempia näkemättä, mm. osa näistä Hna.n TellAlleista. Ja kun oon niin jäljessä niin en ole jaksanut pitkiä stooreja tännekään kirjoittaa kun tuntuu että kaikki on jo sanottu moneen kertaan .
Ihan sama mulla. Maailmalla kausi on pettymys, se B90 on pettymys ja nuo HNA viimeiset jaksot meni ensin hyppimällä ja pikakelauksella ja loput deletellä yli ja katsoin vain jälkkärin ja niistäkin joutui osia kelaamaan yli kun ei vaan ole mun mieleen viihdettä huutaminen, riitely, raivoaminen, selkään puukotus ym. 😥
Ei vaan jaksa ei. Oli jotenkin helpottavaa (ot.) katsoa pari iltaa Areenasta taitoluistelua muutama tunti tuon tekemällä tehdyn draaman sijaan!
Vanhoja jälkkäreitä itsekin katselen kun mulla boxi tallentaa ne automaattisesti. Tuntuu nämä uudet jaksot myös jotenkin niin tehdyiltä, mitään sellaista spontaania kommentointia ei enää ole 😒 Enemmän vaan kaikkea häsläämistä millä ei ole mitään tekemistä ruudulla pyörivän jakson kanssa. Ei vaan naurata nuo katselu-partyt, tylsien ihmisten istuttaminen samalle sohvalle olemaan muka hauskoja. Joku pikku-Ed, mitä se ukkeli tuolla enää pyörii?! 😡
Jää varmasti katsomatta se uusi Last Resort! Ei kiinnosta sitten vähääkään! Komppaan sun ajatukset tuossa ettei noita samoja ihmisiä pitäisi enää kierrättää missään spinnissä!
Tiedän kyllä, että olen vähemmistössä siinä ettei mua huvita, eikä kiinnosta väkisin väännetty draama, samoilla esittäjillä. Sarjan uudet katsojat ovat näitä max. 5 sekuntia voi katsoa jotain jossa ei tapahdu mitään ja sen jälkeen swaipataan seuraava pätkä. Koko ohjelma-ala on murroksessa kun uudet tuotannot on kuvattava sillä kässärillä, että heti alussa alkaa räiskyä tai kukaan ei katso. Todella ikävää!
Nämäkin sarjat on pakotettu muottiin missä ei saa olla rauhallista ja normaalia arkea. Mulla on vanhusikään vielä reilut 20 vuotta aikaa mutta suosin silti sellaista sarjan alkuaikojen fiilistä.
Tuli pitkä vuodatus, sorry! Mutta jää myös vähemmällä täälläkin nämä pitkät tarinat kun ei jaksa enää katsoa koko ohjelmaa 😉 Viikonloppuna koitan saada edes B90 ajan tasalle ja UK on myös mulla aloittamatta.
👍🏻
Mäkin yritän viikonloppuna saada TellAllit katsottua ja kakkosjakson UK.sta, ekahan jäi näkemättä mutta kai siihen vielä pääsee sisään, tulen sitten kommentoimaan lisää. Tänään näin kun Natalie (taas mukana, höh!) meni näyttämään nenäänsä lekureille mutta sekin jakso jäi vielä kesken kun muu elämä tuli eteen.
Vierailija kirjoitti:
👍🏻
Mäkin yritän viikonloppuna saada TellAllit katsottua ja kakkosjakson UK.sta, ekahan jäi näkemättä mutta kai siihen vielä pääsee sisään, tulen sitten kommentoimaan lisää. Tänään näin kun Natalie (taas mukana, höh!) meni näyttämään nenäänsä lekureille mutta sekin jakso jäi vielä kesken kun muu elämä tuli eteen.
Mulle Natalie nenä-ostoksilla taisi olla se korsi joka katkaisi kamelin selän. Eihän tässä ole enää mitään järjen hippua! Miten jonkun wannabe julkkis Natalien nenän valinta katalogista (okei kuvista, mutta silti) liittyy ap sarjan aiheeseen viisumi ja 90 päivää aikaa mennä naimisiin?! Argh! 😡
Viimeinen HNA Tell All: Andrei se sitten osoittaa todellakin olevansa Dick! Isolla Deellä.
Herra sujuvasti sitten rikkoo ns. bro-coden ja möläyttää, että Jovi haluaa erota Yarasta. Sellainen ystävä se sitten siinä.
Ihmekö tuo, että Yara ja Jovi heidät estivät somessa...
Ovat kyllä vaimonsa kanssa kuin luodut toisilleen; mikä sen mukavampi yhteinen harrastus kuin puukottaa kavereita selkään. Ai että tuo pariskunta A + E saa mulla niskakarvat pystyyn ja verenpaineen nousemaan!
Vierailija kirjoitti:
👍🏻
Ai jaa.....
Olipa viesti! Kiitos piristyksestä.