Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (740)

Vierailija
681/740 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greta kyllä niin näytteli kun sanoitti eroa poikaystävälleen. Jopa sormuskin laitettiin Matthhewin kouraan kuin jossain halvassa draamassa. M vielä tokaisi Gretan harmiksi kuinka he olivat yhdessä vain kun kuvausryhmä paikalla, ja senkin Greta kielsi. Matthew oli kyllä niin söpön oloinen kaveri, että väisti kyllä "luodin" kun Greta lähti. 

Vierailija
682/740 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorenilla on nykyään mielestäni enemmän tic-oireita kuin silloin kun tulivat mukaan. En koko oireyhtymää edes huomannut alussa."

Taitaa olla aika stressaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/740 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivorikkaana katsomaan josko joku olisi ehtinyt eilistä HEA jaksoa kommentoida, vaan ei 🙁 En saa itseäni pakotettua edes aloittamaan nyt sen katsomista. Oli jo kivasti ajan tasalla kaikki kaudet, mutta nyt tuli tähän kohtaan stoppi.

Saattaa jopa jäädä koko kausi kesken, koska nyt ollaan jo liian kaukana siitä mikä on ja oli tämän sarjan idea 😬 90 päivää morsiamena ja sisältö onkin vaihtunut parien yhteiselon näyttämisen sijaan kolmen parin riitelyksi, tarkoituksella pahan mielen aiheuttamiseksi (Libbyn Lorenin silkka kiusaaminen) ja selkään puukottamiseksi. Kiitos ei.

Darcey ja Georgi riitelee koko ajan, Brandon ja Julia riitelee, Kara ja Guillermo ero, Gino ja Jasmine ikuista riitaa ja nyt ero. Kiitos ei. Tämä kausi on, anteeksi ruma ulosanti, ihan perseestä! 

Taitaa olla tosiaan parasta ottaa nyt pieni tauko ainakin tästä kaudesta ja muutenkin näistä häiden jälkeen hommista ja katsoa vaan maailmalla ja B90 kausia. Joka viimeksi mainittu on ihan ihme kattaus toinen toistaan oudompaa hyypiötä.

Vierailija
684/740 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla laittamaan välikomenttia vaikka ketjun lukeminen on vielä kesken: Ihana kun täällä on paljon asiallista keskustelua! Kiitos sinulle joka jaksat kirjoittaa pitkiä tekstejä jaksoista, niitä on kiva lukea. Luulin tosiaan, että tämä ketju hiljeni enkä käynyt täällä enää, onneksi palsta nosti sen tuonne sivuvalikkoon ja löysin tänne takaisin. <3

Vierailija
685/740 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greta kyllä niin näytteli kun sanoitti eroa poikaystävälleen. Jopa sormuskin laitettiin Matthhewin kouraan kuin jossain halvassa draamassa. M vielä tokaisi Gretan harmiksi kuinka he olivat yhdessä vain kun kuvausryhmä paikalla, ja senkin Greta kielsi.

Tämä oli kyllä outo kommentti, kiinnitin siihen itsekin huomiota. Mitä ihmettä he ovat tehneet, jos ovat muka olleet ohjelmassa mukana puoli vuotta, mutta nähdeet vain ne kerrat kun kuvausporukka on paikalla? Matthew vaikutti ihan mukavalta tyypiltä, hieman ujo mutta varmasti kelpo mies.

Vierailija
686/740 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Greta kyllä niin näytteli kun sanoitti eroa poikaystävälleen. Jopa sormuskin laitettiin Matthhewin kouraan kuin jossain halvassa draamassa. M vielä tokaisi Gretan harmiksi kuinka he olivat yhdessä vain kun kuvausryhmä paikalla, ja senkin Greta kielsi.

Tämä oli kyllä outo kommentti, kiinnitin siihen itsekin huomiota. Mitä ihmettä he ovat tehneet, jos ovat muka olleet ohjelmassa mukana puoli vuotta, mutta nähdeet vain ne kerrat kun kuvausporukka on paikalla? Matthew vaikutti ihan mukavalta tyypiltä, hieman ujo mutta varmasti kelpo mies.

Alusta asti tämän parin yhteys oli outo, ellei jopa olematon. Sanoin jo silloin, että tämä suhde loppuu jo ennen Tell All jaksoja. Kuka muuttaa pysyvästi maasta toiseen ja jättää asunnon kuin palaisi parin viikon päästä, vain kissa laitettiin hoitoon. Parilla ei mitään kemiaa, ensimmäinen kommentti mieheltä: Sinä haiset 😮

Myös lentokentältä sai suoriutua yksin junalla lähemmäs miehen kotia. Sama tapahtui aikoinaan sen ensimmäisen kolmen kimppaa himoinneen miehen ja tumman tytön kanssa. Silloinkin nainen sai matkustaa itse omin avuin lentokentältä lähemmäs miehen kotia. Ja huonostihan sekin suhde päättyi!

Lähinnä tästä Greta kuviosta tuli mieleen, että oliko tässä sama kuin Inki-Corona tarinassa? Olivat joskus seurustelleet ja eronneet ja sitten sarjan takia hetken aikaa esitettiin taas paria? Greta ja Matthew ei muutenkaan paljoa kuvissa näkynyt. Muutto britteihin, illallinen vanhempien kanssa ja sitten ollaankin erossa. Ihme touhua!

Vierailija
687/740 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tulla laittamaan välikomenttia vaikka ketjun lukeminen on vielä kesken: Ihana kun täällä on paljon asiallista keskustelua! Kiitos sinulle joka jaksat kirjoittaa pitkiä tekstejä jaksoista, niitä on kiva lukea. Luulin tosiaan, että tämä ketju hiljeni enkä käynyt täällä enää, onneksi palsta nosti sen tuonne sivuvalikkoon ja löysin tänne takaisin. <3

Kiitos 🥰 On meitä täällä ainakin pari sitkeää sissiä jotka yritetään pitää vanhoja juttelu perinteitä yllä kirjoittamalla jaksoista 🙂 Pelkkää haukkumista ja negaa on yllin kyllin muutenkin, kiva kun on edes yksi ketju jossa fokus on tapahtumissa, ei turhassa sarjan hahmojen nimittelyssä. 

Vierailija
688/740 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsellut tänään muutaman vanhan jälkipyykin, oon aina niin myöhässä näissä sepustuksissani kun en muka ehdi katsella tai sitten olen vaan niin väsynyt että nukahdan kesken jos alan katsoa. Toisessa jälkipyykissä 4 naista twerkkasivat kameraan päin, hui kauhistus😂😂😂 ja lähettivät seksikkäitä kuviaan miehille😂. Joo, ei ollut mun mielestä kovin seksikkäitä, näyttivät  enemmän hassuilta mutta ehkä miehet tykkäsi. Ja miehet 4 kpl pitävät rentoa iltaa ilman naisia. PikkuEd käyttäytyi asiallisemmin kuin ikinä sarjan aikana. 

Lisäksi katsoin yhden Maailmalla-jakson. Alkaa jo se Manonin mies säälittää kun mitä vaan tekeekin niin vaimo haukkuu. Itse olisin ilahtunut siitä miimikkoesityksestä, toinen kuitenkin edes yrittää jotain! Oon ihmetellyt mikä tuotakin paria yhdistää, se pieni poika? Aruban Chloen äiti on kova nainen, tottunut siihen että rahalla saa. Gretaa ja poikaystäväänsä minäkään en ymmärrä. Ja voi että,  olisin nauttinut telttailusta Tasmaniassa Dylanin kanssa, mua ei aaveet eikä kengurut pelota! 

Vierailija
689/740 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vastenmielinen se Dylanin vanha stripparivaimoke. Ihme ongelman tekee jostain äidin kanssa puhelimessa puhumisesta. Se Dylanin äitihän on hyvän oloinen järkevä tyyppi. Taitaa vaan olla kateellinen kun itse ei ole saavuttanut mitään vaikka on Dylanin äidin kanssa saman ikäinen.

Vierailija
690/740 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBO on kyllä hidastunut. 90 päivää ensitapaaminen uudella kaudella komeilee vielä Tigerlillyn ja Adnanin kuva.

Tuntuu että televisiota seuraamalla saa enempi irti.

Näitä uusia sohvaperunajaksoja ei ole myöskään tullut.

Ainut hyvä puoli että näitä pystyy seuraamaan ilman mainoksia.

Vierailija
691/740 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HBO on kyllä hidastunut. 

Ainut hyvä puoli että näitä pystyy seuraamaan ilman mainoksia.

Tallentava digiboxi on paras! Ei ole mitään kuukausimaksuja ja mainokset saa kelattua yli, samoin kuin kaikki kohdat missä omia inhokkeja esiintyy.

Vierailija
692/740 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihkua.

Vierailija
693/740 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Lauran ja Birkanin tapaaminen ei vaikuttanut kovin onnelliselta.

Ja tämän Laura tarkoituksena käydä ihonpoistoleikkauksessa.

Hyvin sekava kuvio.

Ei tuosta oikein rakkaustarinaa saa. 

Vierailija
694/740 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään Greta ei asunut UK:ssa puolta vuotta vaan 3-4 päivää aivan kuten Matt siinä totesi. Miksi ihmeessä selität tuota puolta vuotta jonka olet itse ymmärtänyt väärin? Katso ja kuuntele mitä jaksoissa tapahtuu!

Vierailija
695/740 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vastenmielinen se Dylanin vanha stripparivaimoke. Ihme ongelman tekee jostain äidin kanssa puhelimessa puhumisesta. Se Dylanin äitihän on hyvän oloinen järkevä tyyppi. Taitaa vaan olla kateellinen kun itse ei ole saavuttanut mitään vaikka on Dylanin äidin kanssa saman ikäinen.

Mun mielestä toi Pattiya ei nyt kuitenkaan ole pahimmasta päästä sarjan morsiamista. Ehkä tuotakin äiti-poika-riippuvuutta ja sen aiheuttamaa ärsytystä on liioiteltu kun on todettu että ovat muuten liian tavallisia tähän. Toki velkojaan ei pitäis laittaa kenenkään muun syyksi, varsinkin jos on shoppailuaddiktio. Voisitko vielä vähän avata tuota mainitsemaasi saavutus-asiaa, mitkä sen Dylanin äidin saavutukset olivat kun multa oli vähän mennyt ohi (oon varmaan ottanut nokoset siinä kohtaa😂). 

Vierailija
696/740 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko se Laura? laihdutusleikkauksensa osallistumalla ohjelmaan? Kai tämäkin liittyy siihen että antaa kuvata nämä operaatiot? Niinkuin kaksoset ja muutama muu. Mainostahan nämä ovat näille klinikoille.

Vierailija
697/740 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi Pattiya ei nyt kuitenkaan ole pahimmasta päästä sarjan morsiamista. Ehkä tuotakin äiti-poika-riippuvuutta ja sen aiheuttamaa ärsytystä on liioiteltu kun on todettu että ovat muuten liian tavallisia tähän. Toki velkojaan ei pitäis laittaa kenenkään muun syyksi, varsinkin jos on shoppailuaddiktio. Voisitko vielä vähän avata tuota mainitsemaasi saavutus-asiaa, mitkä sen Dylanin äidin saavutukset olivat kun multa oli vähän mennyt ohi (oon varmaan ottanut nokoset siinä kohtaa😂).  

Kiinnostaisi myöskin kuulla mitä ovat ne saavutukset? Olin kyllä ihan hereillä jaksojen ajan, enkä silti mitenkään saa päähäni mitään Dylanin äidin saavutuksia. Olet varmasti oikeassa tuossa, että tätä äiti-kuviota on liioiteltu isolla kädellä jotta saadaan sitä draamaa mukaan. Alkaa olla jo liian kanssa näitä tekemällä tehtyjä ongelmia ym. Mulle kelpaisi se perus arjen kuvaus, normaalien haasteiden kanssa.

Vierailija
698/740 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoiko se Laura? laihdutusleikkauksensa osallistumalla ohjelmaan? Kai tämäkin liittyy siihen että antaa kuvata nämä operaatiot? Niinkuin kaksoset ja muutama muu. Mainostahan nämä ovat näille klinikoille.

Mulla tuli sama mieleen. En olisi ottanut miestä mukaan, mutta ehkä oli pakko jos ei itse maksanut.

Vierailija
699/740 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Greta kyllä niin näytteli kun sanoitti eroa poikaystävälleen. Jopa sormuskin laitettiin Matthhewin kouraan kuin jossain halvassa draamassa. M vielä tokaisi Gretan harmiksi kuinka he olivat yhdessä vain kun kuvausryhmä paikalla, ja senkin Greta kielsi. Matthew oli kyllä niin söpön oloinen kaveri, että väisti kyllä "luodin" kun Greta lähti. 

Milloin se sormus olisi pitänyt antaa pois? Minusta oli luontevaa antaa se pois tilanteessa, jossa ilmoittaa, että haluaa lopettaa suhteen. Mitä tarkoitat?

Vierailija
700/740 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli sama mieleen. En olisi ottanut miestä mukaan, mutta ehkä oli pakko jos ei itse maksanut.

Täytyy olla kyseessä aito rakkaus, kun yhdessä mennään lääkäriin😬🥶

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme