90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tuo Vanjan punertava luomiväri. Ei tarvi kuin pikkuisen itkeä tirauttaa niin sen jälkeen silmät on itkuisen näköiset pitkään. Toivottavasti tuo muoti ei tule Suomeen, taikka samapa se minulle kun en useinkaan luomivärejä harrasta, en ainakaan muodin perässä juokse siinä asiassa vaan aina samat omaksi havaitut luonnollisemmat värit.
Meikkinsä näyttää siltä kuin aikuinen olisi leikkinyt lasten nukenpäämeikkipaletilla. Tiedätte ne nukenpäät joita voi meikata?
Ehkä Bozo katsoi ettei nainen ole ihan normaali luonteeltaankaan, kun naama näyttää siltä kuin olisi meikannut kännissä? :-o
Tietääkö joku muuten onko Vanja sukupuoltaan vaihtanut mies? Omaan silmään näyttää sellaiselta, mutta en ole seurannut sarjaa vii
Hyvä teoria, tajuan itsekin ajatelleeni tuohon suuntaan. Omituista on, että se mies julistaa koko ajan, että ei ole kemiaa. Harvoin sitä suhteen alussa julistetaan kun kaikki on vielä auki.
t. ap joka tuli pitkästä aikaa katsomaan ketjua ja huomasi, että sehän elää omaa elämäänsä. :)
Tuo Vanja käyttäytyi siellä Kroatiassa kuin hän olisi ostanut netistä itselleen aviomiehen ja intohimoisen romanssin ( Bozon), mutta sutten kun paikan päällä kävi ilmi, ettei tää "ostos" sopinutkaan hänelle, niin oli ihan raivona. Pelottavan päällekäyvä tyrkky kauheine asusteineen. Ihmettelen myös noita Bozon 'kavereita', että olivat tän vihaisen raivopään puolella ja ahdistelivat ja haukkuivat Bozo-paran ihan nurkkaan. (Ehkä se kuului tuotannon käsikirjoitukseeb?)
Miksi se seuraava tyyppi, Josko ? Jätti tämän neidin textiviestillä ?
Vaikka heillä USA ssa hieno 10 päivän tapaaminen ? Onko jossain tullut selville.
Tulin katsomaan onko täällä mitään elämää. Siihen toiseen ketjuun ei voi mennä kun R.öllykkä on taas "sillä päällä", tulee riehumaan ja syyttelemään muita asioista joita tekee itse. Varmaan joku bipo kun tämä toistuu säännöllisin väliajoin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tulin katsomaan onko täällä mitään elämää. Siihen toiseen ketjuun ei voi mennä kun R.öllykkä on taas "sillä päällä", tulee riehumaan ja syyttelemään muita asioista joita tekee itse. Varmaan joku bipo kun tämä toistuu säännöllisin väliajoin. 😂
Tänne pakenin minäkin kun taas alkaa olla puuuuuduttavaa sen yhden länkytys. Jään odottelemaan josko saisi tänne seuraa. Viimeksi tein sen virheen, että sanoin toisessa ketjussa täällä olevan mukavaa, rauhallista keskustelua, niin eikös seuraavassa hetkessä Röltsi löytänyt tiensä tänne ja se sit keskustelusta kun palsta täyttyi sen Tigerlily paatoksesta. Odotellaan siis täällä ja katsotaan koska, jos koskaan joku muukin osuisi paikalle 🙏
Ärsyttää se trölli, ensin haastaa riitaa ja ärsyttämällä ärsyttää muita, sitten uhkaa poistattaa muiden viestejä ja tekeekin sen. Tämän jälkeen syyttää että muut on poistattanut HÄNEN viestinsä. Muakin se on syyttänyt viestin poistatuksesta vaikka se itse poisti pari mun viestiä. Ja se on taivaan tosi että se multipeukuttaa omiaan; kerran näin sen viestin tuoreeltaan ja kun menin siihen takaisin vajaan puolen minuutin päästä vastatakseni siihen niin siinä oli yhtäkkiä 9 yläpeukkua🤣.
Jatkan vielä, siellähän oli ajoittain erittäin hyvää keskustelua mutten kyllä jaksa lukea sivukaupalla nykyistä missä vaan haukutaan kaikki "näyttelijät", lällätellään," teki ne sitten mitä tahansa. Ja vaikka joku haukkuu jonkun tyypin asiasta mikä ei edes pidä paikkaansa niin ei varmasti tuu sitä korjaamaan kun totuus selviää.
Lisäksi oon lakannut katsomasta noita Last resorttia ja päiväkirjojakaan en ole nähnyt kuin yhden, on pakko ottaa välillä taukoa. Perjantain jaksot olen nähnyt kaikki tv.n tahtiin. Harmittaa jos TLC alkaa pyörittää nyt niitä samoja tyyppejä joka sarjassa, kun ne uudet tyypit ja maat ja maan tavat on mun mielestä tän ohjelman suola.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, siellähän oli ajoittain erittäin hyvää keskustelua mutten kyllä jaksa lukea sivukaupalla nykyistä missä vaan haukutaan kaikki "näyttelijät", lällätellään," teki ne sitten mitä tahansa. Ja vaikka joku haukkuu jonkun tyypin asiasta mikä ei edes pidä paikkaansa niin ei varmasti tuu sitä korjaamaan kun totuus selviää.
Lisäksi oon lakannut katsomasta noita Last resorttia ja päiväkirjojakaan en ole nähnyt kuin yhden, on pakko ottaa välillä taukoa. Perjantain jaksot olen nähnyt kaikki tv.n tahtiin. Harmittaa jos TLC alkaa pyörittää nyt niitä samoja tyyppejä joka sarjassa, kun ne uudet tyypit ja maat ja maan tavat on mun mielestä tän ohjelman suola.
Tämä. Joku kun uskalsi ehdottaa nätisti vielä kerran, että annettais yhdessä ketjussa niiden jutella sarjasta, jotka katsoo muutakin kuin huulitäytteitä ja eri operaatioita, niin taas hel vetti repes. Viestejä joissa oltiin samaa mieltä ehdotuksen kanssa katosi nopeammin kuin niitä ehti sinne kirjoittaa. Samaten kaikki viestit joissa oltiin sitä mieltä, että jatkuva sarjan ihmisten haukkuminen alkaa tympiä katosi yksi toisensa perään :( Ja hetken päästä alkoi riehuminen, että täällä joku akka määrää mistä saa puhua. Että mitä?" Juurihan tää tyyppi itse muokkasi koko ketjun oman mielensä mukaan, kaikki vastakkaiset mielipiteet pois. Alkaa tosiaan olla jo ihan turhaa sinne ketjuun edes yrittää kirjoittaa kun yksi aggressiivinen riehuja käy kimppuun ja poistattaa kaiken normaalia juttelua muistuttavan.
Mä tein ihan saman ja skippasin koko Last Resortin. Ei jaksanut enää kiinnostaa kun tiesi valmiiksi sen, että puolet pareista oli jo eronnut ennen kuvauksia ja olivat mukana esittämässä paria. Päiväkirjat mulla on vielä boxilla. Tuota uutta kautta katson minäkin TLC:n aikataululla. Tosin otan ne boxille ja katson sitten peräkkäin kun su tulee se Pillow Talk.
Jäin viimeksi siihen kohtaan, että jäi mietityttämään Mina. Hänhän puhuu englantia. Miksi siis olisi ruokalista pitänyt olla ranskaksi? Tuppukylässä, jossa parikymmentä asukasta ja satavarmasti turistejakaan sinne ei eksy edes vahingossa, niin miksi ihmeessä ruokalista pitäisi olla monella kielellä? ;) Ja muistelin myös sitä, että itse en ole Pariisissa/ Ranskassa käynyt, mutta olen kuullut tutuilta ja muualtakin yleisesti, että siellä on todella vaikea löytää ketään joka suostuisi puhumaan enkkua. Ranskaa halauvat puhua ymmärsi turisti eli ei. Eli ruokalista voi olla usealla kielellä, vaan paikalliset ei halua puhua muuta kuin ranskaa. Liekö totta vai tarua?
Sarperia käy sääliksi. Oon alkanut pitää tyypistä, mutta Shekinah taas saa niskakarvat pystyyn. On muuttunut jotenkin tosi tympeäksi ja tuntuu unohtavan, että Sarperilla ei ole tosiaan ketään kaveria jenkeissä. En tykkää. Tänään koitan ehtiä katsoa parit päiväkirjat ja tuon vikan jakson Pillow Talk on vielä tallennettuna.
Toivottavasti täällä pysyis nyt ainakin vähän aikaa rauha maassa ja sais jutella ilman jatkuvia haukkumisviestejä!
Mä luulen että tuo ruokalista_ranskaksi oli vaan juonta jolla saadaan Mina näyttämään entistä kaupunkilaisemmalta, vähän ehkä hienohelmalta. Saavat lisää kontrastia maaseutu <-> vanha sivistyskaupunki Pariisi eli lisää juonenkäänteitä ja myös ongelmia koska nehän kuuluvat sarjaan. Samaa oli se lastenrattaitten työntely kuoppaisella tiellä. No, ehkä totuus selviää vielä tästäkin. Osa ajasta tätä sarjaa katsellessa menee siihen kun pitää miettiä että onks tää nyt totta vai ei!😃
Mun tallentava digiboxi vanhenee kuun lopussa kun se ei ymmärrä hd-tekniikkaa. On nyt jo suuri suru mutta oma vika kun lähdin liian myöhään liikkeelle, ei tullut mieleenkään tsekata myydäänkö niitä enää. Kaikki liikkeet myy ei-oota tällä hetkellä niin että täytyy sitten yrittää ehtiä istumaan tv.n ääressä joko ensiesityksen tai uusinnan aikana. Onneksi on kuitenkin noi uusinnat, mitään maksullista kanavaa en aio ottaa vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että tuo ruokalista_ranskaksi oli vaan juonta jolla saadaan Mina näyttämään entistä kaupunkilaisemmalta, vähän ehkä hienohelmalta. Saavat lisää kontrastia maaseutu <-> vanha sivistyskaupunki Pariisi eli lisää juonenkäänteitä ja myös ongelmia koska nehän kuuluvat sarjaan. Samaa oli se lastenrattaitten työntely kuoppaisella tiellä. No, ehkä totuus selviää vielä tästäkin. Osa ajasta tätä sarjaa katsellessa menee siihen kun pitää miettiä että onks tää nyt totta vai ei!😃
Mun tallentava digiboxi vanhenee kuun lopussa kun se ei ymmärrä hd-tekniikkaa. On nyt jo suuri suru mutta oma vika kun lähdin liian myöhään liikkeelle, ei tullut mieleenkään tsekata myydäänkö niitä enää. Kaikki liikkeet myy ei-oota tällä hetkellä niin että täytyy sitten yrittää ehtiä istumaan tv.n ääressä joko ensiesityksen tai uusinnan aikana. Onneksi on kuitenkin noi uusinnat, mitään maksullista kanavaa en aio ottaa vieläk
Mulla on Elisa viihde kun siihen tuli mukana tallentava digiboxi jossa on loputtoman paljon tilaa. Siitä joutuu toki maksamaan 41€ kuussa mutta mulle se oli hyvä ratkaisu. Mä tykkään katsoa telkkaria missä on kunnon iso ruutu enkä tihrustaa edes tietsikkaa, saati kännykän olematonta näyttöä. Samalla tuli kaikki nää maksuttomat Areena, katsomo, ruutu jne. mukana boxilla. Lisämaksusta Netflix, Max Primevideo, maksutta youtube ja mitähän vielä. Voin suositella!!! 👍 Mulle tallentava boxi on ihan must! Saa katsoa ohjelmat silloin kun se itselle sopii.
Sama mulla tuo, että oon alkanut liikaakin keskittyä miettimään kohtauksissa, että oliko toi keksitty juttu käsikirjoituksen takia, vai onkohan oikeasti noin. Ne rattaat justkin, kuka uuvatti työntää niitä ojaan viettävällä penkalla kun vieressä oli hyvä leveä tie. Nyt pitäis yrittää ennen nukkumaan menoa koittaa katsoa uusin päiväkirjat. Ei vaan jaksa innostua kun siinäkin on vaan noita liikaa jo joka kaudella olleita naamoja samoilla vanhoilla jutuilla. Esim. Ellu ja Andrei ja muka-Moldovaan. Pöh. Jos vielä joskus TLC repäisisi ja tekisi vielä yhden kauden aivan uusilla naamoilla ja ilman tökeröitä käsikirjoituksia! Sitä odotellessa 🙏
Sitä muuten ihmettelin että Guillermo on jonkun hotellin johtaja!? Mitä ihmettä?! Missä välissä se on ehtinyt opiskelemaan, vielä johtajakoulutusta? Vai onkohan jenkeissä matalampi kynnys tuollaiseen duuniin tai sitten joku pikku-pikkuhotelli kyseessä. Suomessa pitäis olla korkeakoulututkinto, johtajakoulutusta sekä runsaasti työkokemusta tuollaiseen. Olin siis aika hämmästynyt tosta. Samoin kuin siitä että Karalla on oma kiinteistövälitysfirma ja samalla hoitaa pikkulasta. Vaikka hyvähän se että ovat ahkeria eikä pelkästään luoteta jälkipyykin tuloihin tai aleta tekemään OF.ia. Ovat kaunis pari, sääli jos ovat jo eronneet irl.
Pääsin vasta alkuun päiväkirja jaksoa ja ärsytyskynnys ylittyi heti alkuun. Oli ihan pakko kelata yli se Libbyn jodlaus. Ei siinä mitään, ihan kiva ääni hänellä on mutta se liika yrittäminen ja esittäminen. Ei kyllä vetoa muhun millään tasolla. Olisko hänellä yritys saada ovea auki musiikkipuolelle ja koittaa ponnistaa tän ohjelman kautta saadulla näykyvyydellä? Tiedä häntä. Ei kyllä myöskään tuo Moldova kuvio tunnu hyvältä. Jotenkin liian ilmiselvästi tehty käsikirjoitus tuolle. Ja pahoin pelkään, että tämä sama jatkuu sillä tulevalla kaudella.
Samoin luulen, että Loren ja Aleksei jatkaa aiheesta vielä yksi lapsi siinä tulevassa. Olisko ne tehneet niin, että sen tulevan kauden pätkiä on laitettu omaksi sarjakseen tällä päiväkirjat nimellä? Täytyykin säästää tää jakso boxille ja verrata kun se uusi kausi alkaa, että oliko sama materiaali kuvattuna samassa paikassa.
Täytyy vielä katsoa loppujakso ja palata asiaan jos joku jäi mieleen. Kivaa päviää kaikille jotka tänne eksyy!
Uskon minäkin että Libby haluaa tämän kautta laulamaan, luulee että joku kykyjenetsijä bongaa hänet tuolta ja on seuraava Madonna. Ja Moldova oli 100% varmuudella pelkkää vedätystä. Uskallan sanoa vaikken ole nähnyt koko jaksoa. Miks sinne kukaan nyt lähtisi tässä maailmantilanteessa? Eihän Andrei ole edes ikinä puhunut että haluaisi muuttaa takaisin. Ja miks ihmeessä Loren ja Alex hankkisivat vielä lapsia, eiks se leikkaus tehty just siks että lapsiluku oli täynnä. Pelkkää juonta.
Mua kiinnostaisi päiväkirjoissa se toinen Loren(mies) ja Faith. Ehkä eivät ole enää kuitenkaan yhdessä. Itse en käy missään jenkki- tai K+ -palstoilla näistä lukemassa. Ja sitten kuuro kaveri (oliko David?) kiinnostaisi ja tyttöystävänsä Sheila, lisäksi Niles ja Mathilda.
Vierailija kirjoitti:
Sitä muuten ihmettelin että Guillermo on jonkun hotellin johtaja!? Mitä ihmettä?! Missä välissä se on ehtinyt opiskelemaan, vielä johtajakoulutusta? Vai onkohan jenkeissä matalampi kynnys tuollaiseen duuniin tai sitten joku pikku-pikkuhotelli kyseessä. Suomessa pitäis olla korkeakoulututkinto, johtajakoulutusta sekä runsaasti työkokemusta tuollaiseen. Olin siis aika hämmästynyt tosta. Samoin kuin siitä että Karalla on oma kiinteistövälitysfirma ja samalla hoitaa pikkulasta. Vaikka hyvähän se että ovat ahkeria eikä pelkästään luoteta jälkipyykin tuloihin tai aleta tekemään OF.ia. Ovat kaunis pari, sääli jos ovat jo eronneet irl.
Kävin vähän nuuskimassa netissä. Guillermo oli niiden juttujen mukaan töissä jossain hotellissa, muuta mainintaa siitä että olis ollut johtajana en löytänyt. Päiväkirjoissa sanottiin sen jättäneen eronpyynnön ja siitä uudempaa tietoa ei ole. Syynä lienee se tulossa oleva kausi jolla ovat mukana ja jotkut NDA-sopimukset voi kieltää niitä jakamasta mitään tietoa asioistaan ennen uuden kauden alkua. Sen verran on tietoa, että G oli aika pitkään Venezuelassa ilman Karaa ja siitä alkoi erohuhut. Niillekään ei saa mistään mitään vahvistusta, ainoa faktatieto oli se, että ainakaan huhtikuuhun 2025 mennessä eivät ole jättäneet avioerohakemusta.
Noniin, perjantain jakso katsottu. Liikaa mielestäni vatvotaan tuota Stevin pelättyä biseksualisuutta. Eikö noillakaan nyt muuta ole, hohhoijaa.. Nyt kaverikin valjastettu mukaan painostamaan morsianta.
Sama juttu ristelymiehellä ja Jessicalla, alkaa aiheet loppua.
Lentäjämiehen ja Minan välit näytti kerrankin hyvältä. Aika nopeasti Mark suostui adoptioon eli ilmeisesti pojan oikea isä ei ole lainkaan kuvioissa mukana. Pikku-Maria on kyllä yksi sarjan suloisimmista lapsista.
Voi Sarper. Tuo stand up on kyllä varmastikin paljon sidottu kulttuuriin ja kieleen. Joskus kun itse katselin amerikkaista stand upia niin ihmettelin että mikä tässä on niin hiton hauskaa kun osa jengistä hohotti ääneen lähes koko ajan ja minua ei naurattanut lainkaan tai korkeintaan vähän hymyilytti. Nyt kun olen nähnyt suomalaista stand upia ensiksi tv.ssä jaa sitten livenä niin sehän on ollutkin tosi hauskaa ja nokkelaa. Tosin osan tästä selittää se etten puhu englantia tarpeeksi hyvin enkä tunne paikallisia tapoja riittävästi tai paikkakunnat ja poliitikot eivät ole hallussa. No, toivotaan että Sarper löytäisi sen oman paikkansa Amerikoissa. Ja miks taas pitää roikottaa Shekinahin exää mukana, ei kiva. Jos tuo kaikki on totta niin sillä tyypillä taitaa olla vähän suuret luulot itsestään, asuukin oikein linnassa😅. Joka mun makuun oli kyllä aika mauttoman näköinen, ainakin ulkoapäin.
Katsoin uutta maikkarin sarjaa Reykjavik112. Siinä pääroolin näyttelijämies muistutti aika paljon Ingiä, siis sekä ulkonäöltään että kehonkieleltään. Ehkäpä myös islannin kielellä oli jotain tekemistä asian kanssa. 😁
Ehhehheh, Zied lähtee "yöjuoksulle" ja eikös juuri silloin kamera ole päällä ja kuvaa kaiken. Katselin nyt kuitenkin muutaman päiväkirjanjakson enkä usko kuin max 15% on totta näistä tapahtumista. Moldovaan en usko, enkä näihin Rebeccan ja Ziedin stooreihin. Tukanleikkausitkut ehkä ovat totta mutta kuinka montaa kiinnostaa. Uusi lapsi Lorenille ja Alekseille, ...tuskin. Veronica ja Cloe lomalla, nå joo... Sam ja Citra olivat ehkä ainoat jotka oikeasti minua kiinnosti, eli kelausnappula digiboxissa oli kovalla käytöllä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Ehhehheh, Zied lähtee "yöjuoksulle" ja eikös juuri silloin kamera ole päällä ja kuvaa kaiken. Katselin nyt kuitenkin muutaman päiväkirjanjakson enkä usko kuin max 15% on totta näistä tapahtumista. Moldovaan en usko, enkä näihin Rebeccan ja Ziedin stooreihin. Tukanleikkausitkut ehkä ovat totta mutta kuinka montaa kiinnostaa. Uusi lapsi Lorenille ja Alekseille, ...tuskin. Veronica ja Cloe lomalla, nå joo... Sam ja Citra olivat ehkä ainoat jotka oikeasti minua kiinnosti, eli kelausnappula digiboxissa oli kovalla käytöllä. 😅
Digiboxi on ihan must kun tätä sarjaa katsoo! 😁 Mulla on oikea urakka edessä kun en oo ehtinyt yli viikkoon katsoa yhtään mitään vaan boxilla on parit originaalikauden jaksot + niiden jäkipyykit ja päiväkirjojakin taitaa olla 2-3. Onneksi on toi boxi jolle tallentaa. Tänään pitää yrittää alkaa purkaa tallenteita kun saan lopultakin Netflixiltä Lostin loppuun. Jäin siihen koukkuun, eli siksi on kaikki muut ohjelmat vaiheessa 😏 Tänään osui yhdessä ryhmässä silmiin juoru, että Johnista olis tulossa isä. Siis Patrickin veli. Mutta nyt sinne boxin kimppuun niin voi alkaa kommentoidakin jotain. Hauskaa Juhannusta kaikille!
Vähän ehdin eilen katsomaan ja pari kommenttia. Rebecca ja Zied. Ihan ekana se Ziedin pusero ja siinä oleva ihme nahkavaljas viritelmä 😮 Mulla oli lapsena tuollainen talutusvaljas, johon tuli vielä sellainen hihna. Siitä oliskin Rebeccan hyvä vedellä nuorta aviomiestä sananmukaisesti talutushihnassa 😉 Vähän tuli kyllä surullinen fiilis Rebeccan puolesta, on meinaan vanhentunut tosi paljon, eikä valitettavasti mitenkään hyvällä tavalla. Siellä ravintolassa näytti siltä, että äiti-isoäiti olisi jälkikasvun kanssa liikkeellä. Ei niin, että pariskunnat. En ole koskaan oikein ymmärtänyt näitä suhteita joissa on kauhea ikäero ja varsinkin näin päin, että nainen voisi olla sen miehen äiti.
Väistämättä tulee se päivä kun ikäero alkaa näkyä ja miehellä vietti vetää etsimään sitä omanikäistä tai jopa nuorempaa naista. Miksi ehdoin tahdoin hankkii sydänsuruja kun voisi lähtökohtaisesti etsiä oman ikäisen kumppanin eikä mitään toy-boyta. Tämä monelle tässäkin sarjassa mukana olevalle naiselle olis mietinnän paikka. Hyväksyä se, että oma nuoruus meni, ei sitä takaisin saa etsimällä pikku pojan kumppaniksi.
Olipa kiva nähdä Greg ja Joan isossa omenassa! Pitkästä aikaa sellainen vanha kunnon sight seeing fiilis myös katsojalle kun kamera esitteli maisemia 👍🙂 Mä aloin seurata sarjaa osittain myös siksi että näkis uusia paikkoja ympäri maailman. Hyvä fiilis oli myös parilla, eli ehkäpä tuosta suhteesta saattaa vielä tullakin jotain.
Shawnia käy jakso jaksolta enemmän sääliksi. Ihan kamala tilanne rakastua mieheen joka yks kaks haluaakin olla nainen ja laittaa kaikki kalusteet uusiksi. Tämä suhde ja sen tulevaisuus epäilyttää kyllä isosti.
Juan ja Jessica. Ei tule onnistumaan. Bilepoika bilelaivalta tuppukylään peltojen keskelle. Ei vaan tule toimimaan. Tässä tapauksessa mun mielestä Jessica olisi voinut huolehtia ehkäisystä. Maailman vanhin temppu yrittää pitää mies väkisin hankkiutumalla raskaaksi. Kahdelle jo olemassa olevalle lapselle ei mitään voi, mutta tuohon yhtälöön oli turha tuoda enää vauvaa. Jessica tulee jäämään yksin jossain kohdassa kun bilepoika palaa laivalle. Olisi voinut pitää Juanin lomaromanssina. Olenpas mä tänään kriittinen 😏 Nyt jatkamaan boxin tyhjennystä ja sitten uusia ajatuksia.
Miksei onnistuisi? Niinhän ne huumeiden käyttäjät ja alkoholistitkin tulevat raskaaksi.