Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sua sattuu vaikka selkään, niin lähdetkö liikkeelle vai jäätkö paikoillesi? Jos mulla on kipuja, lähden aina liikkeelle.

Vierailija
15.08.2024 |

Tulee heti parempi olo.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fasettilukkoon auttaa lepo, en saa sitä itse auki ilman kippipenkkiä (kotona) ja kaikki muu riuhtominen on turhaa.

Suosittelen hankkimaan pilates-rullan! Sillä olen saanut fasettilukot auki nopeasti, ihan uskomaton apu! 👍

Ei toimi mulla. Meillä on synnynnäinen valuvika, äidillä, veljellä ja aikuisella tyttärellä sama muljahteleva palikka. Vain naksautus tai penkki ovat auttaneet, muuten lepo ja särkylääke. Liikkeellä saa vain ympäröivät lihakset kramppaamaan ja sitten sattuu vielä enemmän.

Vierailija
82/87 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kun meni selkä, kipu oli niin kovaa että kävelin kyyryssä. Samoin oli olkapään kanssa talvella kun liukastuin, en todellakaan käyttänyt kättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla pää osui suihkuseinään, mulla on skolioosi, reuma ja tällä hetkellä kolme välilevynpullistumaa alaselässä. Leikkausta olen odottanut nyt 1,5 vuotta. Ehkä jo nyt syksyllä.

Kaikesta huolimatta olen kokoaika työssä ja äiti 2 lapselle. Sairaspäivinä teen etätyötä. 

Liike ei ole lääke minulle. Vaikka useampi jaksaa sitä hokea, koska heilläkin liikkuminen on auttanut lihasjumiin. 

Vierailija
84/87 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan yritän kävellä vaikka kankeasti.

Vierailija
85/87 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun, jos on jotain tekemistä, johon tarvitsee liikkua tai istun, jos on jotain tekemistä, jossa pitää istua. Elän ihan normisti, oli selkäsärkyä tai ei.

Vierailija
86/87 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mua nyt sattuu vaikka polveen, niin en kyllä kovasti lähde rasittamaan. Jos nyt vaikka olis polvi aivan hirveen kipee. Ehkä joku tulehdustila, joka vaatii asettumista..... tai jos mulla on nilkka murtunut ja sattuu, niin en nyt kyllä lähde käppäilemään.

Polven kipu on usein vain etureiden kireyttä. Siis kovakin kipu voi olla. Levon sijaan voi kokeilla venytellä/hieroa etureittä. Jos ei auta, niin ei ole kyse siitä. 

Niin juu, ei ole kyse nyt siitä.

Vierailija
87/87 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo itsellesi vastailu noin läpinäkyvästi, tosi noloa

Joskus joku täällä vastaa ihan niin kuin minä: monesti vielä hauskasti. 

Mutta en koskaan keskustele itseni kanssa, en edes kotonani ( senhän te tiedätte) saati sitten täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme