Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^*ELOISAT keskellä viikkoa*^*

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla flunssa senkun jatkuu.. Ollut jo koko vuoden, välillä parempana, välillä pahempana. Nyt taas ihan tukossa kaikki paikat. :(

Meillä syödään soseita kahdesti päivässä, molemmilla kerroilla oon antanut puoli prk kasvista ja puoli hedelmää. Eilen alettiin lihaa maistelemaan.

Aluksi annoin sen kerran päivässä, mut vissiin aika nopeesti sit lisäsin kahteen kertaan. Nyt mietin just et pitäiskö illalla vielä puuroo alkaa tarjoomaan. Muuten ollaan rintaa vaan syöty.

Mä oon nyt käyny jo useempana viikonloppuna tuuraamassa töissä, ja ihan on rytmit vielä enemmän sekasin ku aikasemmin.. Työt loppuu 3.30, ja sit menee kuitenkin aikaa ennen kun pääsee nukkumaan, ja aamulla tietenkin oon sit yrittäny nukkua pitkään. Ja nyt on sit kokonaan sekasin koko akka.. Saatan päivällä nukkua yhteen saakka ja yöllä kukkua sit tietty liian pitkään ja kas, kierre on valmis..

Plääh.. Sekavaa tekstiä.. :)

EhkäisyG. Kumeilla mennään, välillä paremmalla menestyksellä, välillä huonommalla.. Kohta siis tod. näk. taas raskaana.. :)

Siitä tulikin sit mieleen kysellä et kuinka moni on tullu raskaaksi, vaikkei ois menkat vielä alkanu??

Mun äiti oli ainakin tullut..

Mulla ei oo vielä alkanut, ja mietinki et kuinka mahdollista se nyt ois tulla raskaaksi jo? Ja imetänkin kuitenkin koko ajan.

Jaahas, täytyy mennä, palataan..

Calathea

Vierailija
22/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

babybel: mikä niiden rattaiden nimi olikaan - yritin etsiä lastentarvikkeen ja gracon sivuilta mutta en löytänyt ilmeisesti ko pyörillä?

Voit laittaa minulle viestin osoitteeseen kretukka@hotmail.com kuvankin voi laittaa jos sellainen helposti on saatavissa. Saattaisin olla kiinnostunut, mutta todellakin tila määrää nyt valintoja:)

Meillä tosiaan on aikaisemmin pärjätty emmaljungan rattailla ja sateenvarjorattailla. Mutta kun päivitettiin Nekulle noi yhdistelmät nii hyvät kun ovatkin ilmakumipyörineen ja muhkeine ratasosineen niin ei niitä tällasen revohkan kanssa jaksa joka paikkaan roudata (jos koira lähtee mukaan niin ne ei edes autoon mahdu!)

kretukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop, ei ole nokkaa ulos työnnetty, nyt on sentään mittari noussut jo -23 asti. Ja päiväunet on sitten ihan onnettomia, ja tulevia hampaita kitistään muutenkin koko ajan.

Mutta yöt, ah autuutta! Poika nukkuu 9 tuntia heräämättä. Ja näitä on ollut jo monta peräkkäin. Ihmeellistä, mutta kai se päiväunien huonous johtaa sitten siihen, että yöllä nukkuu sikeämmin. Tai jotain.

Miettiikö kukaan vielä päivähoitojärjestelyjä? Kai sitä kohta pitäisi jo ruveta hakemaan päiväkoti- tai perhepäivähoitopaikkaa. Tuntuu näin ensi kertalaiselle niin vieraalta koko homma. Mielellänhän sitä olisi lopun ikää vauvan kanssa kotona, vaan ei ole mahdollista.

Nyt viihdytysjoukkoihin,

Picapica vasurina

Vierailija
24/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nallukka: Kiva kun jaksat järkätä ;) Upeeta...

Ulkona nukuttaminen: Mä nukutan tyttöä sisällä aika usein ja nukkuu se silleenkin ne kaikki 45 minsaa ainakin putkeen ;) eli ei ongelmaa meillä onneksi tästä pakkasesta. Meilläkin taisi olla parikymmentä astetta mittarissa.

RATASOSA: On välillä käytössä kun hereillä aika huonosti viihtyy makuuasennossa. Ja ulos pitää mennä aika usein jos koiraa taluttelen.

SILMÄT: oisko siniharmaat ja hiukset vaaleat mutta ei valkoiset

SYÖTTÖTUOLI: On ikean syöttis, mutta sitterissä syöttäminen helpompaa kun vauva ei vielä osaa istua kunnolla vaan heiluu kuin heinämies osittain senkin takia että ei vielä oikein sitä syömistä hallitse kunnolla.

HAMPAITA: ei ole vielä

kerttukasperi: Täälläkin on pullon kanssa ihan toivotonta. Olen sitä yrittänyt opettaa mutta ei oikein suju.

hannelille ja k.h.p:lle jaksuja huonoon fiilikseen ja väsymykseen!

Mä olen ostanut vauvalle ihan liikaa vaatteita. Mutta ei vielä viitsisi niistä luopua kun ei tiedä jos toinen vaikka joskus tulisi meille. Vielä ei kuitenkaan vauvakuume ole päätään nostanut kun tässäkin on tälle mammalle ihan kivasti hommaa. On vielä täysimetyskin päällä kun ruokaa menee vaan makuannoksia niin ei kyllä tuo uuden vauvan saaminen olisi vielä mahdollistakaan.

KUUKAUSILIITTEEN ARTIKKELI: Mäkin lukasin sen juuri vasta tänään ja siinähän tosiaan oli tainnut se yksi hannele äiti tosissaan masentua. Itse taas torjun just alakuloa sillä että en ole yksin kotosalla joka päivä vaan käyn jossain vauvaharrastuksissa. Ei minulle stressiä tuo sellainen että on vaikka yksi tunti muskaria keskellä päivää jossa näkee mukavia toisia äitejä ja pääsee vaihtamaan jotain kuulumisia. Tääkin mamma on niin laiska että mieluummin en niitä kotitöitä tee ihan tiptop vaan istuskelen ihmisten seurassa ;)

omppupomppu: dubai, madeira ja espanja jos huhtikuussa menisi.

Nämä kohteita jotka joskus itseä kiinnostaisi mutta en ole vielä ehtinyt käymään

kerutus: Eiköhän sitä ole montakin hyvää tapaa. Voi syöttää vaikka puuroja/vellejä illalla tai hedelmää tai sitä samaakin kasvista. Mä yritän nyt kun meidän vauva on 6kk niin yritän tarjota makuannoksia 2 kertaa päivässä kun tämä ei suostu mitään oikein syömään. Tarjoan vaikka samaakin kasvista 2x päivässä kun maitohan on ainakin tälle vielä se pääasiallinen energianlähde kun syö vielä huonosti.

IHANIA UUTISIA HUHTI :)

Pia ja tyttö 6kk

Vierailija
25/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeira on ihana paikka...sinne meikämamma lähtisi milloin vain uudelleen!

Vierailija
26/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha meillä on tänään käyty sairaalalla EEG käyrässä eli aivosähkökäyrässä (oliskohan ollu noin??). Meillä poju sai jonkin moisen tajuttomuus kohtauksen viime perjantaina ja lähettiin terkkariin näytille, mutta eihän ne siellä osaa oikee juuta eikä jaata sanoa. Lähettivät sitten sieltä paperit eteenpäin ja tänään aamulla soitettiin et päivällä pitäis sairaalalle mennä. Poika oli tosi reipas ja hyvää käyrä saatiin =). Huomenna on sitten lekurilla käynti ja kuullaan tulokset (toivottavasti hyvät).

Huhtille paljon halauksia ja hienoa että pääsitte jo kotiin!!!!!!

SItten oli jokun moisia galluppeja.

Silmät: Ruskeat niikun äitillä ja esikoisella on siniset niikun isällä.

Hampaat: Kaks ihanaa nökköstä alhaalla ja ens viikolla jo onkin hammashoitaja aika.

Soseet:Aamulla menne puuroo, päivällä kasvissose ja iltapäivällä hedelmä illalla velöliä.

Ja muita galluppeja en sitten taaskaan muista.

Voimia kaikille tulitikut silmissä kulkeville!!!

Vierailija
27/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös onneksi tyttö suostuu myös sisällä nukkumaan. Nyt nukkunut jo 2 1/2 tuntia sängyssään ja aamupäivällä nukkui n. tunnin. Eilen pistin kyllä ulos iltapäivällä koisimaan mutta tämä päivä on nyt oltu ihan sisällä kaikki.

k.h.p:lle ja hannelille tsempitykset. Alakulo tuppaa välillä täälläkin iskemään. Välistä kyllästyttää tosi paljon tämä ainainen kotonaolo ja jotenkin vaan tympii ja ketuttaa kaikki. Tänään on pitkästä aikaa ollut hiukan parempi mieli johtuen paljolti siitä että oli juttuseuraa aamupäivästä. Minä olen ainakin niin sosiaalinen ihminen, että ahdistun jos päivänkin olen vain yksin lasten kanssa enkä tapaa ketään muita ihmisiä.

Toivottavasti miukun pojalla on kaikki ok! Kuulostaa hurjalta tommonen tajuttomuuskohtaus. Kyllä se aina pelästyttää kun lapselle jotain sattuu.

Soseita meillä maistellaan vaihtelevalla menestyksellä. Kaikki makea kyllä neidille uppoaisi mutta liha- ja kasvissoseet tökkii. Puuroa annan aamuin illoin ja se nyt tuntuu uppoavan. Päivällä yritän antaa siis lihakasvissosetta mutta tosi vähäisiä ovat määrät. Tissillä täälläkin vielä enimmäkseen siis mennään.

Ja sitten tulikin taas totaali blackout.... Yhteistsempitykset kaikille neljän seinän jumiin jääneille, väsyneille, nuhaisille ja muuten vaan kettuuntuneille!

oinasmamma

Vierailija
28/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*oikoluku taito hukassa*

Vierailija
29/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,mulle tuttua olla koko ajan himassa...ei kivaa..sit taas kaikki mietityttää...isän pois meno ja kohta serkun hautajaiset..tuntuu välillä et tahtoo töihin ettei nuppi lahoo lopullisesti..kyl tää tästä..huomena saan seuraa ja perjantaina meen kyläilee ja ukko ens viikolla aamussa ni johan on seuraa...:) mut nyt poistun likkoi laittelee ilta puuhiin jne..puol 9 saan olla hetken rauhassa,tosin meen varmaa iidankaa koisii samaan aikaan..huomiseen ja hyvän yön säteitä joka iikalle!!!**** k.h.p ja likat

Vierailija
30/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen paukkuu ja kurkkukipua pukkaa täälläkin. Kunhan nyt ei vain iskisi kunnon flunssaa päälle, en yhtään nyt haluaisi jäädä vuodepotilaaksi. Calathealle kovasti tsemppiä, hurjan pitkältä lenssulta kuulostaa tuo sinun tautisi!

Tänään on ollut ihan kiva ja erilainen päivä. Esikoinen sai meidän naapurustosta uuden kaverin kylään ja hyvin tuntui tytöillä leikit sujuvan. Me mammatkin saimme samalla tutustua toisiimme ja oli ihan kivaa jutella vaihteeksi ihan uuden tuttavuuden kanssa.

Pikku-ukko on nukkunut pitkään ihan unelmaöitä, mutta viimeiset pari viikkoa ollaan herätty taas kaksi kertaa yössä. En tiedä mistä vaiheesta nyt on kyse, sillä tähän asti unta on riittänyt helposti 21.30-07.00 ja nytkin pikkumies tuntuu vain nopeasti imaisevan pienet huikat tissistä ja jatkaa sitten uniaan.

Huhti: ihanaa, että olette päässeet jo kotiin!

Kerutus: meillä on syöty kiinteitä nyt 1,5 kk ajan ja tällä hetkellä poika syö aamulla puuron + hedelmäsosetta, päivällä lihaa ja perunaa (ainoastaan broileri-kasvissose kelpaa, muut tulevat lennossa ulos), iltapäivällä kasvissose + hedelmäsosetta ja illalla vielä puuroa + hedelmäsosetta jos jaksaa. Meillä noita hedelmä- ja marjasoseita menee tosi paljon, usein poika syö purkillisen vielä perunan tai puuron päälle:)

Smynni: eihän poskien rosoisuus johdu näistä pakkasista?

Miuku: huh huh, toivottavasti pikkumiehellä on kaikki kunnossa! Pidän peukkuja huomiselle lääkärikäynnille!

SILMIEN VÄRI: kovasti ruskeaan päin menossa

Jahas, täytyy varmaan lähteä iltateen keittoon jos siitä olisi jotain apua tähän kurkkuun. Mies hoitaa onneksi tuolla just lasten iltatoimia, joten saan hetken rauhallisen hetken teen ääressä.

Pantoufle

Vierailija
31/65 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vauva saisi itse laittaa ruokaa suuhun. ei tietysti ole hyvien pöytätapojen mukaista syödä sormin mutta eiköhän ne aikanaan opi välineilläkin syömään kun ruuan makuun pääsee ;) Tässä suoraan babyidean sivuilta kopsattu teksti sormiruuasta

" Kiinteän ruuan ei välttämättä tarvitse olla lusikkaruokaa. Monet vauvat tykkäävät mutustella " sormiruokaa" . Esimerkiksi kaupassa myytävät Laatupaakarin maissinaksut ovat hyvää ensiruokaa kiinteään totuttelevalle vauvalle. Samoin vauvalle voi antaa vähän kypsennettyä omenaa lohkoina, kurkkutangon, keitettyä porkkanaa tai perunaa paloina, keitettyjä kanasuikaleita tai jauhelihaa. Kunhan se vain menee mössöksi sitten suussa. Näissä tilanteissa ei lasta kannata kuitenkaan jättää yksin syömään, ettei hän vahingossakaan tukehdu. Jos äiti/hoitaja vaan jaksaa katsella sotkua, niin vauvan voi antaa tutustua mössöihinkin " käsin" : vauva vaippasilteen ja ruokalautanen eteen. Vauvat muutenkin tutustuvat uusiin asioihin koskettamalla ja maistamalla, joten miksi ei ruokaankin."

Tässä vielä linkki jossa enemmänkin noista kiinteiden aloittamisesta jos jotain kiinnostaa

http://www.babyidea.fi/imetys/ipalsta/kiinteat.html

PEeveli

Vierailija
32/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin naputtelisin muutaman rivin välillä. Täällä on aloitettu jokavuotinen kevätsiivous. Tulee tyhjennettyä kaapeista turhaa tavaraa pois jotta mahtuu taas uutta tilalle...

HUHTI ja TYTTÖ: Ihanaa kun olette taas kotona ja tyttö voi hyvin!

HANNELI: Hilla onkin urakoinut hampaita suuhunsa...

K.H.P ja HANNELI: Jaksamista kovasti!

MIUKU: Toivottavasti saatte hyviä uutisia.

CALATHEA: Onpa sinulla sitkeä flunssa, paranemista kovasti.

NALLUKKA: Suurkiitokset kesätapaamisen järjestelyistä.

sitten vastauksia galluppeihin...

silmät: siniset ovat niinkuin muillakin

rattaat: meillä on gracon matkarattaat. Terassilla poika nukkuu ystäväni vanhoissa parvekevaunuissa sillä omat vaunumme(10v. vanhat,esikoiselle ostetut), sanoivat työsopimuksensa irti ja lähtivät kaatopaikalle.

syttötuoli: meillä käytössä perinteinen malli

yökylästä oli kai joskus puhetta: poika ei ole vielä ollut yökylässä, muutkin ovat olleet vasta kolmevuotiaina eka kerran paitsi nelonen oli siskojensa kanssa kaksivuotiaana kun juhlimme minun kolmekymppisiä. Nauroin silloin ystävilleni,että olen ollut juhlimassa sitä ennen kymmenen vuotta sitten eli ennen lapsia jospa seuraavan kerran sitten nelikymppisiä...

vauvatarvikkeet: vielä niitä täällä säilytellään noin niinkun varmuuden vuoksi... osan vaatteista laitan kiertoon kun kaikkea ei viitsi säilytellä, uuttakin on mukava välillä ostaa.

Jaksamista kaikille väsyneille äideille ja muillekin!

Mukavaa pakkaspäivää toivotteleepi myry kera Eetun 140706

Vierailija
33/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä mainita tuohon peevelin hyvään kommenttiin sormiruoasta, että meidän kolmonen oli aikoinaan todella huono syömään kiinteitä, joten hänelle tarjoiltiin kaikenlaista jota hän pystyi omin käsin suuhunsa laittamaan ja reilusti alle 1-vuotiaana annettiin lusikka käteen.

Sotkuahan se tuotti, mutta oli pientä siitä ilosta että sai hänet laittamaan jotain ruokaa suuhunsa.

nyt myry poistuu aamiaiselle...

Vierailija
34/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miukulle toivon hyviä uutisia tohtorisedältä, ja hannelille ja k.h.p:lle jaksuhalit ;)

Mekin saimme viime yönä annoksen tuota yöheräilyä - kävimme rokotetutkimuksen rokotuspiikillä ja rotan verikokeessa eilen, ja yö meni sitten pikkukuumeessa olevan ukkelin hyssyttelyyn. Aleksi heräsi yöllä tosin vaivaiset 4 kertaa, mutta tämmöiselle tottumattomalle se kyllä tuntui tosi rankalle. ISOA HATTUA nostan kaikille niille äideille, jotka saavat poukkoilla ylös jälkikasvunsa " toiveesta" useita kertoja yössä... Meikä ku on muka rätti yhdestäkin yöstä *nolottaa oikein*

Minä kanssa luin vasta tuon Hesarin kuukausiliitteen jutun noista väsyneistä äideistä. Emmä oikein tiiä mitä tuohon vois sitten... mulle tuli tuosta jutusta lähinnä paha olo. Onko tää elämä oikeasti sitten joillekin niin suorittamista vai..? Tai sitten en ymmästänyt. Mua oikeesti alkoi hiukan ahdistaa..

Vauvan juttuun noista tyypeistä.. mä sain pointseja vähän kaikista kirjaimista - jakautunut persoonako? Mieluummin lukisin itseni tuohon boheemimpaan sakkiin kuin siihen joka miettii kaiken sillai " insinöörimäisesti" valmiiksi. (jaa minäkö allerginen insinööreille...?)

Käykää kiltit lausumassa oma painava sananne tuohon kesäkinkeripinoon. Vedetään sitte vaikka nippuun heti ystävänpäivän jälkeen ja katsotaan sitten. Mä yritän selvittää tuota tilannetta tuolla tampesterissa vielä, soitan sinne matkailutoimistoon ja kyselen joltain " lapsekkaalta" hyviä treffipaikkavinkkejä...

Ja kaikki tamperelaiset ja jyväskyläläiset ja hämeenlinnalaiset kans noita vinkkejä sinne pinoon, jooko? Ite oon alkujaan tuolta varsinaisesta suomesta ni ei o tuo häme ihan sillai hallussa..

GEET on ollu niin vähissä että pannaan yksi liikkeelle: käytättekö vauvalla sängyssä tyynyä? jos niin miksi? ja jos ette niin miksi?

Ite en käytä ku oon aatellu (lue: luullut) että lapsen selälle/niskalle oisi hyväksi ihan tasainen alusta. Nyt tuolla kuitenkin joku kirjoitteli jossain pinossa jostain " maitokorvista" ????

Mukavaa, lumisateista päivää kaikille,

nallu

Vierailija
35/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää potee täällä " huono äiti-syndroomaa" . kävimme eilen sitten siellä keskoskontrollissa ja... Mie kun olin kuvitellu, että on tosi hienoa, kun poika on noin hienosti kehittynyt. Osaa jo karhukävelyä, nousee itse istumaan ja pysyy siinä hetken ilman käsiä, vaan eihän se sitten niin mennytkään... Nythän on sitten niin, että ei ollenkaan hyvä! Poika on jättänyt osaamisvaiheita välistä ja (joutuupi) siis pääsee fysioterapiaan :) Ihan hyvä homma sinänsä, mutta mulla tuli semmonen olo, että huono äiti on " opettanut" lapsensa nuin varhaiskypsäksi... Korostivat kovasti asentohoitoa sylissä, ja kun minä en muuta ole näinä alkukuukausina tehny, kun lasta sylissä kanniskellut :(

Muuten kehuivat Jaakon kasvua ja lääkärikin oikein ihmetteli, ettei ole ikinäkuunansa nähnyt noin reippaasti liikkuvaa, noinkin ennenaikaista lasta. Liekö hyvä vaiko paha?

tyynyg: ei ole tyynyä, vaikka sitä eilen käsissäni pyörittelin :)

opemamma: kakkonen ei onneksi oksentanut, kuin sen yön. Tosin eilenillalla hieman kuumeinen oli poika ja viimeyö oli sitten molempien pienten osalta LEVOTON!

Nyt ei oo kivaa...

Eria

Vierailija
36/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyynyy ei,koska just oon lukenu kanssa ettei hyvä niskalle. esikollakin matala tyyny vielä käytössä.

Vierailija
37/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyynyg: ihan vauvana en ole mitään tyynyä pitänyt, sit parin kuukauden parin iässä sellasta leparetta, os sitä tyynyksi voi sanoa. Isommilla lapsilla pidin sitä pitkään, mutta nekulla olen nyt sitten pitänyt sellaista ohutta lasten tyynyä. Huomasin että se nukkuu meidän sängyssä paremmin oli sen vieressä tai ei (meillä petari joka muotoutuu painon ja lmmönvaikutuksesta nukkujan mukaan). Huomasin että nekku nukui pehmellä paremmin, joten laiton tuon lsten tyynyn pinnikseen. Nekun hartiatkin tulevat tyynyn päälle, mutta kyllä uni maistuu neidille paremmin. Meillä pinniksessä peruspatja ilman petaria. Siis yöt nukutaan ainakin levollisemmin enkä usko että noin ohut tyyny ja se ettei se ole pelkästään pään alla suuremmin haittaakaan.

kretukka

Vierailija
38/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä isommillakin lapsilla on käytössä vieläkin lasten tyynyt niitä kun on niin monen paksuisia. tuo ohut moneen kertaan nukuttu lasten tyyny on siis nyt nekulla ja ihan käypänen.

kretu

Vierailija
39/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se tässä vasta kyseli siitä puklailusta.. Mä luulin et meillä se alkaa olla ohi, ku kiinteitä menee jo mukavasti, mut mitä vielä.. Tänään oon vaihtanu itelle jo kolme paitaa ja pojalleki muutamat vaatekerrat.. Siis tää on ollu pienestä asti ihan kauheen kova puklaileen, mä en muista et isommat pojat ois puklinu juuri ollenkaan. Millonhan tuo loppuu??

TyynyG: Meil on ihan sellanen matala pieni tyyny, mut eipä oo juuri ollu käytössä, tuon edellämainitun ongelman vuoksi.. sais olla jatkuvana pesemässä..

Täällä edelleen pirun kylmä, -30..alkaa jokseenki v....taa tää sisällä kökkiminen.. Päikkyihin meillä ei kyllä vaikuta, nukkuu niitä lyhyitä tirsoja sekä sisällä että ulkona..

Minkälaisia puuroja muuten annatte vauvoille? Mä oon antanu sitä piltin jauhepuuroa, mut ny on alkanu tökkiin ihan tosissaan.. mietin et mitä kokeilis sitte. Tuo on kyllä sen verran sihtikurkku, et epäilen et jauhaa pitäs tava hiutaleet, jos niitä kokeilis..

Joo, mut lattialla viihytä taas kauempaa ei.. Hyvät pakkaspäivän jatkot kaikille eloisille, ja pikaiset paranemiset kaikille nuhanenille!!!

Katita ja poitsu 160806

Vierailija
40/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puurosta:meillä syyään hipp luomukaura puuroa..