Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö mukaan tapaamaan puolison lapsuuskaveria?

Vierailija
13.08.2024 |

Mies laittoi lomareissustamme kuvan someen ja lapsuuskaverinsa oli innostunut, asuu kuulemma samoilla seuduilla. Sopivat tapaamista. Eivät ole tavanneet lapsuuden jälkeen, minä en tätä kaveria ole tavannut koskaan.

Onko nämä nyt niitä tapahtumia joihin puolison "täytyy" mennä, vai "ei saa" mennä? 😄 Itse en haluaisi mukaan, en jaksaisi olla sosiaalinen. Ehdotin että tapaisivat vaikka kahvilla jossain julkisella paikalla, niin voisin odotella autossa (jos kaveri haluaisi tavata kotonaan niin sitten autossa oleminen olisi outoa).

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Mitä mä siellä edes tekisin?

Vierailija
2/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies voi vaan mennä yksinään ja sä jäät kotiin. Miksi sun pitäisi lähteä mukaan, mutta jäädä autoon istumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa se on, et ajattelit tapaamisen tapahtuvan ihan nopean kahvikupposen ajan ja istut autossa sen aikaa. Onko se niinkö pakoauto?

Vierailija
4/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mene. Olisi vain kiusallista

Vierailija
5/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. 

Vierailija
6/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mies voi vaan mennä yksinään ja sä jäät kotiin. Miksi sun pitäisi lähteä mukaan, mutta jäädä autoon istumaan?

Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtää lukemaansa? 

Vierailija
7/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt enkä mene. Kivempaa heillä on ilman minua

Vierailija
8/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtää lukemaansa? 

Jaa siis asuu sillä paikkakunnalla, missä ap on reissussa. No miksi ap ei jää sitten sinne majapaikkaan? Mieluummin kai siellä olis kuin autossa.

Vierailija
9/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään menisi. Antaisin heidän jutella ihan rauhassa. 

Vierailija
10/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi jäisit autoon istumaan?

Vierailija
11/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet miehen sinne kaverille ja menet itse kahville tai mitä siellä paikkakunnalla nyt tekemistä onkaan tai jäät kämpille?

Vierailija
12/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä autossa istumista. Miksi ihmeessä?? 

Ja siis olen siis maisteri, oletuksena lukutaito

Vierailija
13/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan itse shoppailemaan, museoon, uimaan tms. Paitsi, jos puolisoni haluaisi ehdottomasti esitellä minut kaverilleen: silloinkin saattaisin ehdottaa, että jätän teidät hetken päästä juttelemaan keskenänne. 

Vierailija
14/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin varmaan itse shoppailemaan, museoon, uimaan tms. Paitsi, jos puolisoni haluaisi ehdottomasti esitellä minut kaverilleen: silloinkin saattaisin ehdottaa, että jätän teidät hetken päästä juttelemaan keskenänne. 

En menisi mukaan, enkä ole mikään asuste jota esitellään jollekin satunnaiselle tutulle. 

Vierailija
15/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi lähteä mukaan ja jäädä autoon istumaan? Eikö mies voi mennä ihan yksin tapaamiseen?

Vierailija
16/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että ovat asuntoautolla reissussa?

Vierailija
17/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että ovat asuntoautolla reissussa?

Ihanaa, että joku osasi ajatella aivoillaan! 😊 Kyllä, auto on se meidän majapaikka, eli kulkee mukana. Se nyt kuitenkaan ollut tämän ketjun pointti, sitäkään ei moni tajunnut 😄 ap

Vierailija
18/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa se on, et ajattelit tapaamisen tapahtuvan ihan nopean kahvikupposen ajan ja istut autossa sen aikaa. Onko se niinkö pakoauto?

No kestää minkä kestää, mutta ei siinä nyt kuitenkaan tuntikausia mene. Voin maatakin. Ap

Vierailija
19/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi jos ei kutsuttaisi, mutta ihmettelisin jos ei kutsu. 

Vierailija
20/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi jos ei kutsuttaisi, mutta ihmettelisin jos ei kutsu. 

Jos sopivat tapaamisen vaikka kahvilaan, miksi sinne pitäisi kutsua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi