Kattooko kukaan muu aikuinen nuorten sarjoja?
Nyt viimeksi kattonu Supernormaalia ja tykänny tosi paljon. Oonko ainoa aikuinen joka kattoo mieluummin nuorten sarjoja kuin aikuisten?
Kommentit (26)
Viimeksi katoin Areenasta Hetty Feather. Tykkäsin vaikka toki vähän kankeaa osalla porukasta näytteleminen ja juonikuviot paikoin itseään toistavia.
Tottakai, niissä on nuoria nättejä tyttöjä.
Viimeksi katsoin Yle Areenasta loppuun ruotsalaisen teinisekoilun. Siinä taitaa olla 9 kautta ja sarja päättyi noiden ylioppilasjuhliin. Jaksot ovat toki lyhyitä.
Mä katson, olen mieleltäni nuori. Katson myös lastenohjelmia.
Katsoin vielä nelikymppisenä. Nyt en jaksa enää. Poikkeuksena norjalainen Ihan romuna.
Aikoinaan katoin Melrose Place, Frendit, beverly Hills...mitä niitä oli... seitkyt show, freeks and geeks jne
ei ole enää noin hyviä...
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan katoin Melrose Place, Frendit, beverly Hills...mitä niitä oli... seitkyt show, freeks and geeks jne
hitsit...big bang theory unohtui
Animesarjoja katson ja myös kiinalaisia donghua-sarjoja. Ehkä ne eivät ole ihan ikäisilleni suunnattuja, mutta minä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, olin itse silloin kolmekymppinen.
Yksi kaikkien aikojen parhaista sarjoista noin yleensäkin oli kai teineille eniten suunnattu My So-Called Life, joka meillä meni nimellä Niin sanottu elämäni, joskus 90-luvun puolivälissä. Sitä tehtiin yksi kausi, 19 jaksoa, ja oli tosiaankin sellainen, että kolmekymppistäkin kiinnosti katsoa. Mielenkiintoinen juoni, aivan loistavia näyttelijöitä. Paljon olen erilaisia tv-sarjoja nähnyt elämäni aikana, MSCL on jäänyt helmenä mieleen.
Jos niissä esiintyy kauniita teinityttöjä, joskus joutuu ihan onanoimaan niitä katsoessa.
Olen jo pitkään halunnut re-watchaa Skinsin, joka oli teini-aikojeni lempisarja. Olen kerran aikuisenakin katsonut sen läpi.
Ah, My so called life <3 Niin ihana, kaunein. Muutama vuosi sitten katselin uudestaan Dawsons Creekiä, olen nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Animesarjoja katson ja myös kiinalaisia donghua-sarjoja.
AP on myös animesarjojen suuri ystävä. Voin tietysti olla väärässä, mutta jotenkin ajattelen niiden olevan kohdeyleisöltään jo lähtökohtaisesti laajempia kuin nämä kotimaiset tai pohjoismaiset nuortensarjat joita olen viime aikoina paljon katsellut. Valtavia laatueroja on YLE:n tuotannoissakin. Joistain aika uusistakin sarjoista tulee mieleen oman lapsuuden eli 70-luvun lopun ja 80-luvun alun sarjat joissa lapsinäyttelijät tuntui toimivan usein hyvinkin epäuskottavalla tavalla, varmasti pitkälti siksi kun käsikirjoittajat eivät olleet enää "ajassa kiinni".
Wednesdayn toista kautta odottelen, 60v. Nälkäpelit juuri kuuntelin äänikirjoina. Kohta voisi elokuvat taas katsoa
Yritin kerran katsoa Skamia. Kyl se meni mut ei oo tehnyt mieli uudelleen katsoa, jotenkin liian teinimeininkiä. Ennemmin kiinnostaisi kolmekymppisten ohjelmat. Areenassa oli hyvä nimeltä kolmekymppiset. N33
Riippuu mitä on nuorten sarjat?
Tykkään katsoa animea, Disney-elokuvia ja Gilmore Girlsiä, mutta katson myös aikuisten leffoja ja sarjoja. Kulttuurihistoriallisia dokumentteja rakastan. Mitään raakaa en halua katsoa, eli kaikenmaailman GoTit ja Handmade Talesit jää todellakin katsomatta, hyi olkoon.
Katson, koska ne on monesti hauskempia ja ei niin ahdistavia kuin aikuisille suunnatut. Plus taidan olla jotenkin tosi lapsellinen sitten kun nuo aikuisten sarjat on niin tylsiä.
Esimerkiksi tupa 13 nauratti kovasti ja oli viidyttävä ja samaistuttava.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi katoin Areenasta Hetty Feather. Tykkäsin vaikka toki vähän kankeaa osalla porukasta näytteleminen ja juonikuviot paikoin itseään toistavia.
Minäki tykkäsin Hetty Featheristä.
No Netflixin Sex Education on loistava, oon ihan aikuisena katsonut.
Samoin Star Warsin nuoremmille suunnatut sarjat on olleet hyviä.