Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattooko kukaan muu aikuinen nuorten sarjoja?

Vierailija
13.08.2024 |

Nyt viimeksi kattonu Supernormaalia ja tykänny tosi paljon. Oonko ainoa aikuinen joka kattoo mieluummin nuorten sarjoja kuin aikuisten?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran katsoa Skamia. Kyl se meni mut ei oo tehnyt mieli uudelleen katsoa, jotenkin liian teinimeininkiä. Ennemmin kiinnostaisi kolmekymppisten ohjelmat. Areenassa oli hyvä nimeltä kolmekymppiset. N33

Mä olen katsonut SKAMin monta kertaa! Minusta se on todella hyvä ja aikuisten ongelmia ja maailmaa näkee ihan tarpeeksi jo oikeassa elämässäkin.

Ap

Vierailija
22/26 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran katsoa Skamia. Kyl se meni mut ei oo tehnyt mieli uudelleen katsoa, jotenkin liian teinimeininkiä. Ennemmin kiinnostaisi kolmekymppisten ohjelmat. Areenassa oli hyvä nimeltä kolmekymppiset. N33

Mä olen katsonut SKAMin monta kertaa! Minusta se on todella hyvä ja aikuisten ongelmia ja maailmaa näkee ihan tarpeeksi jo oikeassa elämässäkin.

Ap

Vahingossa allekirjotin tän ap:na :D Hups.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö katsoi Mallory Towersia, tykästyin itsekkin, jotenkin herttainen sarja (vaikka juonenkäänteet arvattavissa)

Vierailija
24/26 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Räjähdysherkkä, ensimmäisen kauden, mutta siinä oli vähä liikaa homopropagandaa, joten en ole katsonut toista kautta. Se on se ongelma nykyajan sarjoissa, että niissä on melkein aina propagandaa.

Vierailija
25/26 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernormaalia kausi 3 tuli, varmaankin viimeinen kausi. Tässä ei ole propagandakaan häirinny.

Vierailija
26/26 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä....ihastunu Ainoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi