Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista naisista mies ei kiinnostu, vaikka nainen on tavis?

Vierailija
13.08.2024 |

Mietin ikisinkkua kaveriani ja toista eronnutta, joista kukaan ei tunnu kiinnostuvan, vaikka he minun silmääni ovat kumpikin hyvin tavallisen näköisiä naisia ja lisäksi vielä todella mukavia. Toisella on puolipitkät hiukset, toisella lyhyet hiukset, ei ylipainoa. Molemmat pukeutuvat tavallisesti kuin vain voi, toisella marimekon tyyliä, toisella normaalia työpukeutumista suomalaisittain, ei hameita, farkkuja ja sukupuolettomia vaatteita. Molemmat eivät kovin paljon meikkaa (ripsiväriä ja kulmat). Kumpikaan ei ole erityisen räväkkä, feministinen tai mitenkään muutenkaan poikkeava, päinvastoin mukavampia saa hakea.

Mistä voi johtua, että miehet väistävät? Huono itsetunto? 

Kommentit (254)

Vierailija
161/254 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmistyypin, ongelmana on liika asiallisuus ja se, että kontrollista ei päästetä irti. Eivät huo'u libidoa ulospäin luonnonlapsimaisesti. Miehet rakastaa villejä ja iloisen anteliaita, riskejäkään kaihtamattomia naisia, joista oikein pursuaa elämänjano.

Aika monet miehet rakastavat myös asiallisia naisia ja vastaavasti väistävät villejä naisia. Ja lisäksi: pelkäänpä, että miehet ovat aika ulkonäkökeskeisiä.

On totta että asiallisuus ja pelkoperäinen kontrolli saattavat hyvin olla aloituksen naisten ongelmana. Tunteethan tarttuvat eli kun toinen on asiallinen ja terapeuttimainen, toinen vastaa samalla mitalla. Ap

Ovat ulkonäkökeskeisiä. Minä ainakin. Jokaisesta vastaan tulevasta ihmisestä tulee tiedostamatta analysoitua ulkonäkö sekunneissa. Jos se ei miellytä, tai on jopa "luotaantyöntävä" omasta mielestä, niin mikään supliikki- tai kirjoitustaito ei kumoa näitä puutteita. Vanhan sanonnan mukaan kauneus on katsojan silmässä. Se pitää myös paikkansa. Ei naisen tarvitse olla klassisen kaunis miellyttääkseen jokaisen miehen silmää. Minä pidän usein myös nk. "persoonallisen näköisistä naisista".

Mutta vasta kun ulkonäkökriteeri on läpäisty, voidaan ajatella mahdollista parisuhdetta. Kaverisuhteessa ulkonäöllä ei ole merkitystä.

T. Tavismies Tinderissä

Vierailija
162/254 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sil se p.llu. Voin katsoa seinää tai olla silmät kiinni pyhän toimituksen ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/254 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, silläkin uhalla että tämä keskustelu ryöstäytyy rönsyilemään entistäkin pahemmin, heitän muutaman kommentin. Niin, maatiais- ukko tässä taas kirjoittelee sadepäivän ratoksi.

Kyllä. tulkitsit oikein että en ole liikkeellä asenteella "ihan pakko on löytää nainen jostakin". Ei ole pakko, jos en löydä sellaista joka välittää minusta ja minä välitän hänestä, niin sitten elelen yksin, kuten olen viimeiset puolenkymmentä vuotta elellyt. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Näin taitaa myös ne kaksi kaveriasi ajatella. En ole helposti rakastumassa tai ihastumassa, se on juurikin sitä itsensä suojelua.

Tuosta lähestymisestä. Väitän että loppupeleissä nainen tekee valinnan. Hän valitsee ne miehet joiden hän sallii lähestyä. Mies voi kuvitella "iskeneensä" naisen, mutta sehän ei olisi onnistunut ellei hänellä olisi ollut naisen "suostumusta" tulla isketyksi. Jos kävisi niin että huomaisin jonkun suunnilleen ikäis

Kyllä, vastavuoroisuudesta on kyse. Jos toinen ei vastaa lähestymiseen samassa tyylilajissa, niin hän ei ole kiinnostunut. Näin olen itse aina tulkinnut.

Ja naiset myös ovat ulkonäkökeskeisiä. Ehkä väärinkäsitys siitä, etteivät olisi, johtuu siitä, että naiselle ulkonäköä tarkeämpiä seikkoja voi olla miehen pystyvyys ja maskuliinisuus. Pystyvyydellä tarkoitan hänen älyllisiä ja muita kykyjään.

Kaunista naista auttaa kauneus aina, mutta miehen komeus voi olla myös negatiivista ja usein onkin. Komeus ei ole kulttuurisesti samalla tavalla arvostettua kuin miehen pystyvyys hallita erilaisia taitoja tai hankkia elantoa. Komeus on vain lisäetu, mutta tavallisen näköinen mies voi helposti ohittaa komean, jos komealla on maskuliinisuuteen liitettyjä heikkouksia ja tavallisen näköisellä on maskuliinisuuteen liittyviä vahvuuksia kuten näyttöä älystä ja erilaisista taidoista. Ap

Vierailija
164/254 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmistyypin, ongelmana on liika asiallisuus ja se, että kontrollista ei päästetä irti. Eivät huo'u libidoa ulospäin luonnonlapsimaisesti. Miehet rakastaa villejä ja iloisen anteliaita, riskejäkään kaihtamattomia naisia, joista oikein pursuaa elämänjano.

Aika monet miehet rakastavat myös asiallisia naisia ja vastaavasti väistävät villejä naisia. Ja lisäksi: pelkäänpä, että miehet ovat aika ulkonäkökeskeisiä.

On totta että asiallisuus ja pelkoperäinen kontrolli saattavat hyvin olla aloituksen naisten ongelmana. Tunteethan tarttuvat eli kun toinen on asiallinen ja terapeuttimainen, toinen vastaa samalla mitalla. Ap

Ovat ulkonäkökeskeisiä. Minä ainakin. Jokaisesta vastaan tulevasta ihmisestä tulee tiedostamatta analysoitua ulkonäkö sekunneissa. Jos se ei miellytä, ta

Vastauksesi aloitukseen on siis se, että noiden ystävieni naisten ulkonäkö ei riitä tai ole riittänyt tähän mennessä? Ap

Vierailija
165/254 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se voi olla niin. Eli eivät ole kohdanneet niitä miehiä, joita ulkonäkö olisi miellyttänyt. Tai varmasti ovat kohdanneet satoja, mutta kun jokaiselta vastaan tulevalta, miellyttävältä, rengastamattomalta naiselta ei vaan voi kysyä, että lähdetkö treffeille.

Kun vieraat ihmiset eivät nykymaailmassa kohtaa toisiaan "luonnollisessa ympäristössä", niin siksi Tindereille ja vastaaville on kysyntää. Siellä sentään myönnetään, että HAEN SEURAA.

Vierailija
166/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen, niin mies kuin nainen, on ulkonäkökeskeinen. Osa myöntää tämän asian, mutta osalle asian tunnustaminen on hirmuisen vaikeaa. Nämä ihmiset haluavat viestiä ulkopuolelle sitä kuinka "minä olen tällaisen pinnallisen ajattelun yläpuolella".

"Ulkonäöllä ei ole minulle mitään merkitystä". Tätähän sitä kuulee sanottavan. Sanoa voi mitä vain, mutta toiminta tositilanteessa paljastaa oikean asioitten laidan.

Kuinka monella ihmisellä on puoliso tai kumppani jossa heidän mielestään ei ole mitään fyysistä puoleensavetävyyttä? Aivan niin, ei kenelläkään. Ei kenelläkään ole kumppania joka on hänen mielestään susiruma, ja haisee pahalle. Että yleensä päädytään yhteen edellyttää jotakin fyysistä vetovoimaa, eli toisin sanoen sitä että on riittävän hyvännäköinen tälle toiselle osapuolelle.

Ulkonäkö ei tietenkään ole ainoa asia joka vaikuttaa parinmuodostukseen, mahtaako olla tärkeinkään, en ole varma. Siinä mielessä se on kuitenkin erittäin tärkeä että riittävä ulkonäkö on se ensimmäinen "esikarsinta" jolla päätetään joskus sekunnin kymmenesosassa onko tuo ihminen fyysisesti kiinnostava vaiko ei.

Vierailija
167/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen, niin mies kuin nainen, on ulkonäkökeskeinen. Osa myöntää tämän asian, mutta osalle asian tunnustaminen on hirmuisen vaikeaa. Nämä ihmiset haluavat viestiä ulkopuolelle sitä kuinka "minä olen tällaisen pinnallisen ajattelun yläpuolella".

"Ulkonäöllä ei ole minulle mitään merkitystä". Tätähän sitä kuulee sanottavan. Sanoa voi mitä vain, mutta toiminta tositilanteessa paljastaa oikean asioitten laidan.

Kuinka monella ihmisellä on puoliso tai kumppani jossa heidän mielestään ei ole mitään fyysistä puoleensavetävyyttä? Aivan niin, ei kenelläkään. Ei kenelläkään ole kumppania joka on hänen mielestään susiruma, ja haisee pahalle. Että yleensä päädytään yhteen edellyttää jotakin fyysistä vetovoimaa, eli toisin sanoen sitä että on riittävän hyvännäköinen tälle toiselle osapuolelle.

Ulkonäkö ei tietenkään ole ainoa asia joka vaikuttaa parinmuodostuk

Sekä minä että nämä ystävättäreni eivät ajattele, ettei ulkonäöllä olisi merkitystä. He pitävät itseään mielestäni turhaan epäviehättävinä, sillä kyllä asia taitaa olla niin, ettei heillä vain yksinkertaisesti ole tarpeeksi aktiivisuutta tavata miehiä. Ei tarvitse olla kaunotar saadakseen seksiä ja suhteen, eihän valtaosa naisista ole. 

Ja varmaan heidän kohdallaan on kyse myös siitä, etteivät he välitä pettymyksien takia seksuaalienergiaa ympärilleen (kuten eräs kommentoija ketjussa epäili), vaan pysyttelevät turhan toverillisina ja asiallisina. Silloin mies hämmentyy ja torjuu, kun he äkillisesti esittävätkin treffikutsun tai muun aloitteen. Jotain sellaista.

Saa nähdä tulee mulle viellä puheluja, kun on "tilanne päällä". Toivoisin, ettei tule, vaan että sieltä tulisi jokin yllätysromanssi missä kaikki etenee kuin itsekseen ja luonnollisesti. Silloin on hyvä suhde kyseessä. Itse uskon, että mikä on vaikeaa alussa, tulee jatkossa yhä vaikeammaksi. Eli sellainen suhde joka yskii ja vaivaa jo aluksi kuin kivi kengässä, ei ikinä kehity hyväksi suhteeksi ja olisi parempi lopettaa. Ap

Vierailija
168/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, se voi olla niin. Eli eivät ole kohdanneet niitä miehiä, joita ulkonäkö olisi miellyttänyt. Tai varmasti ovat kohdanneet satoja, mutta kun jokaiselta vastaan tulevalta, miellyttävältä, rengastamattomalta naiselta ei vaan voi kysyä, että lähdetkö treffeille.

Kun vieraat ihmiset eivät nykymaailmassa kohtaa toisiaan "luonnollisessa ympäristössä", niin siksi Tindereille ja vastaaville on kysyntää. Siellä sentään myönnetään, että HAEN SEURAA.

Aivan, ymmärrän mitä tarkoitat. Kyse on siitä, että valikoima miehiä on liian pieni minkä lisäksi normaalielämässä ei tiedä miehen statusta. Olen esimerkiksi melko varma, että eräs näistä miehistä jolle ystäväni esitti treffipyynnön on homo. Kaikki viittasi siihen, joten hän tietysti kauhistui treffipyyntöä ja laittoi estolle. Ap

Vierailija
169/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen kysymys on, millainen mies kelpaisi näille naisille?

Tyypillisesti nainen ajattelee, että tavismiehiähän hän katselee. Mutta sitten ne miehet ovat selkeästi sielktä miehekkäämmästä päästä ulkonäön ja luonteen osalta.

Eli juurikin top 20% miehiä, jotka eivät ole kalsarimalleja, ja siksi naiset voivat kuvitella kyseisten miesten miellyttävän juuri heitä. Todellisuudessa samoja paremman luokan tavismiehiä haluavat muutkin naiset.

Ja kun naisen ulkonäkö miehen silmissä romahtaa melko lailla verrattuna parhaisiin vuosiin (17-22 useimmilla naisilla, 17-30 sporttisilla ja hoikilla), saattaa olla tarpeen madaltaa ulkonäkörimaa verrattuna exään. Huomiona myös se, että miehen tasoa nostaa raha ja asema, naisen tasoa ei.

Vierailija
170/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei tiete

Seksi ja suhde ovat kaksi täysin eri asiaa.

Ei todellakaan ole niin että jos saa X tasoiselta mieheltä seksiä, on luonteesta kiinni saako suhteenkin. Vaan seksi-, ja parisuhderima ovat myös ulkonäön suhteen eri korkeuksilla.

Minun exäni olisi saanut seksiä miesmallilta, ammattifutarilta ja komealta toimarilta. Mutta ei todellakaan parisuhdetta. Sellainen löytyi ylipainoisen kokin kanssa (ja ei ole julkkiskokki, vaan töissä perus pikkukaupungin ravintolassa). Erittäin mukava ja sydämellinen mies, mutta komeaksi ei voi kuvata. Kuten ei minuakaan.

Vierailija
171/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olennainen kysymys on, millainen mies kelpaisi näille naisille?

Tyypillisesti nainen ajattelee, että tavismiehiähän hän katselee. Mutta sitten ne miehet ovat selkeästi sielktä miehekkäämmästä päästä ulkonäön ja luonteen osalta.

Eli juurikin top 20% miehiä, jotka eivät ole kalsarimalleja, ja siksi naiset voivat kuvitella kyseisten miesten miellyttävän juuri heitä. Todellisuudessa samoja paremman luokan tavismiehiä haluavat muutkin naiset.

Ja kun naisen ulkonäkö miehen silmissä romahtaa melko lailla verrattuna parhaisiin vuosiin (17-22 useimmilla naisilla, 17-30 sporttisilla ja hoikilla), saattaa olla tarpeen madaltaa ulkonäkörimaa verrattuna exään. Huomiona myös se, että miehen tasoa nostaa raha ja asema, naisen tasoa ei.

Olet ehkä liian nuori kommentoimaan meidän ikäisten suhteita päätellen asettamistasi ikärajoista naisten seksuaaliselle haluttavuudelle. Tosielämässä viisikymppiset ja vanhemmatkin naiset saavat samantyyppiset miehet kuin nuorempanankin. 

En ole nähnyt kuin kahdesta kuvia, molemmat olivat mielestäni miehiä, jotka saavat kauniimman naisen eli voit siltä osin olla oikeassa. Mutta molemmissa miehissä oli myös vikoja, jonka vuoksi he eivät saa kauniita naisia, joilla on elämä kunnossa. Kohtaanto-ogelma, kuten jotkut ovat jo esittäneetkin. 

Minusta ainakin toinen naisista asettaa riman liian alhaalle miesten ominaisuuksien suhteen. Aivan liian alhaalle. Ei pitäisi toistaa samoja virheitä kuin aviomiehen valinnassa, minkä hän on itsekin moneen kertaan todennut. 

Vaikeahan näitä on ulkopuolisten ruotia ja alkaa jo vähän arveluttaa tämä koko ketjuni... En osannut arvata, että tästä näin pitkä tulee. Ap

Vierailija
172/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei todellakaan ole niin että jos saa X tasoiselta mieheltä seksiä, on luonteesta kiinni saako suhteenkin. Vaan seksi-, ja parisuhderima ovat myös ulkonäön suhteen eri korkeuksilla."

Aika harva nainen kiinnostuu irtoseksistä eivätkä laadukkaat miehetkään siitä kiinnostu. Siksi ei oikeasti ole olemassa mitään laadukkaiden miesten irtoseksiosastoa, josta naiset voisivat valita. Se on kyllä tullut selväksi näitä seuratessa. Ap

Vierailija
173/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei todellakaan ole niin että jos saa X tasoiselta mieheltä seksiä, on luonteesta kiinni saako suhteenkin. Vaan seksi-, ja parisuhderima ovat myös ulkonäön suhteen eri korkeuksilla."

Aika harva nainen kiinnostuu irtoseksistä eivätkä laadukkaat miehetkään siitä kiinnostu. Siksi ei oikeasti ole olemassa mitään laadukkaiden miesten irtoseksiosastoa, josta naiset voisivat valita. Se on kyllä tullut selväksi näitä seuratessa. Ap

Tarkennus tähän, että irtoseksimiehet, jotka ovat hyvännäköisiä, ovat poikkeuksetta sellaisia, joissa on isoja vikoja. On päihdeongelmaa, impulsiivisuutta, vaihtuvia suhteita, kaikenlaista outoutta, joka puuttuu laadukkaasta miehestä. Ulkonäkö ei missään tapauksessa kompensoi, ja lisäksi käytöksessä naisia koskien on myös jäänyt jälkeä niin että on helppo huomata, ettei ole kyseessä mikään laatumies. Elettyä elämää on jo takana yli viisikymppisenä sen verran, että historia näkyy ihan kaikessa. Pahimmat viat ovat muutenkin luonteen ja käytöksen puolella eli ulkonäköä voi kompensoida hyvin helposti (tiettyyn rajaan asti) fiksuudella ja henkisellä laadukkuudella. Ehjä suhdehistoria, ehjä työelämä, suhteet lapsiin laadukkaat, jos lapsia on. Irtoseksimiehiltä puuttuvat varmaan sataprosenttisesti nuo kaikki. Ap

Vierailija
174/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kiinnostu seksuaalisesti lihavista (BMI >21), wanhoista (>29v), tai epäseksikkäistä taviksista.

Vierailija
175/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kiinnostu seksuaalisesti lihavista (BMI >21), wanhoista (>29v), tai epäseksikkäistä taviksista.

BMI-fetissi tyypille tiedoksi, että normaali painoindeksin alue on välillä 18,525.

Vierailija
176/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18,5-25.

Vierailija
177/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettet sinä ole kiinnostunut ei tarkoita sitä että kukaan mies ei ole kiinnostunut.

Vierailija
178/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI-fetissi tyypille tiedoksi, että normaali painoindeksin alue on välillä 18,525.

Normaalin painoindeksin kaikki määrittelyt, ovat vanha ja vanhentunut terveydellinen asteikko, ei kauneudellinen määrittely.

Nykyaikana kenenkään ei tarvitse märehtiä itseaan BMI = 24,9 rumilukseksi sen takia että tuleekin huono viljasato tai joku pöllii teuraseläimet.

Vierailija
179/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei tietenkään ole ainoa asia joka vaikuttaa parinmuodostukseen, mahtaako olla tärkeinkään, en ole varma. Siinä mielessä se on kuitenkin erittäin tärkeä että riittävä ulkonäkö on se ensimmäinen "esikarsinta" jolla päätetään joskus sekunnin kymmenesosassa onko tuo ihminen fyysisesti kiinnostava vaiko ei.

He joiden ulkonäkö on nolla, tai miinusmerkkinen (SMV asteikolla) tietenkin kaakattavat että ei sillä ulkonäöllä ole yhtään mitään merkitystä vaan kaikella muulla.

He joiden seksuaalinen funktio on päättynyt tietenkin kaakattavat että ei sillä seksillä ole yhtään mitään merkitystä vaan kaikella muulla.

Vierailija
180/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, 60+ maalaisukko taas, ja jorinaa aiheesta lähestyminen ja stalkkaus.

Aiemmassa viestissäni jo kerroin omia ajatuksia lähestymisestä ja siitä kuinka odotan että jos otan "ensimmäisen askeleen" niin vastapuoli ottaa sen toisen, siis olettaen että on kiinnostunut. Mainitsin niistä afrikkalaistaustaisista, suomalaisten kanssa Suomessa naimisissa olevista naisista jotka kummeksuivat tätä tyyliä, olivat kotimaissaan tottuneet hieman toisenlaiseen käytäntöön. Tämä suomalais- käytäntö jossa naisen reagoimattomuus on kohtelias tapa sanoa ei, ja sitä yleensä (ja toivottavasti) myös kunnioitetaan, ei ole ollenkaan yleinen muualla maailmassa. Youtubessa löytyy mainio sarja videoklippejä otsikolla "Dating beyond borders" jossa käsitellään eri maitten ja kulttuurien erilaisuuksia juurikin tässä soidinmeno- asiassa.

Oli mielenkiintoista huomata kuinka monissa maissa naisen antamat toistuvat pakit ikäänkuin "kuuluvat asiaan". Miehen tulee lyödä päätään seinään kerta toisensa jälkeen, koska täten hän todistaa olevansa liikkeellä tosissaan. Kolmet torpatut treffipyynnöt eivät ole tuolla (esim. Portugalissa) vielä mitään, mies ei ole vielä "yrittänyt tarpeeksi" ansaitakseen hyväksytyn treffikutsun. Nuoret naiset tanssivat keskenään, ja jos joku mies yrittää tulla lähemmäs jotakuta heistä, ystävättäret blokkaavat miehen erilleen naisesta.

Onko linjoilla ketään jolla on Portugalilainen vaimo/ tyttöystävä? Tai sellaisesta maasta jossa samantyyppinen soidinmeno- koodisto? 

Pitääkö nuo jutut paikkansa? Itse heittäisin pyyhkeen kehään ensimmäisten pakkien jälkeen, ja keskenään tanssivia ja miehiä blokkaavia naisia arvelisin muitta mutkitta lesboiksi.

..jatkuu ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä