Millaisista naisista mies ei kiinnostu, vaikka nainen on tavis?
Mietin ikisinkkua kaveriani ja toista eronnutta, joista kukaan ei tunnu kiinnostuvan, vaikka he minun silmääni ovat kumpikin hyvin tavallisen näköisiä naisia ja lisäksi vielä todella mukavia. Toisella on puolipitkät hiukset, toisella lyhyet hiukset, ei ylipainoa. Molemmat pukeutuvat tavallisesti kuin vain voi, toisella marimekon tyyliä, toisella normaalia työpukeutumista suomalaisittain, ei hameita, farkkuja ja sukupuolettomia vaatteita. Molemmat eivät kovin paljon meikkaa (ripsiväriä ja kulmat). Kumpikaan ei ole erityisen räväkkä, feministinen tai mitenkään muutenkaan poikkeava, päinvastoin mukavampia saa hakea.
Mistä voi johtua, että miehet väistävät? Huono itsetunto?
Kommentit (254)
Miksi naisen pitäisikään olla tavis?? Jokainenhan on oma itsensä, erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tietenkin kaikilla mittapuilla väärää toimintaa. Tekijä luultavasti myös psykiatrisen hoidon tarpeessa.
Jos viittaat stalkkereihin, niin heistä moni on persoonallisuushäiriöinen eikä siihen ole oikein toimivaa hoitoa olemassa. Psykoottisuutta voidaan hoitaa, jos tahdonvastaisen hoidon kriteerit täyttyvät, mutta eivät ne stalkkauksesta täyty. Onneksi vainoaminen on nykyisin rikos. Itse asiassa minua on ennenkin vainottu, joskus lukioaikoina, mutta silloin ei ollut kännyköitä eikä voinut vainota puhelimitse, kun sen pystyi ottamaan seinästä. Tämä amerikkalainen nuori mies odotteli minua oven ulkopuolella päivittäin, olin erehtynyt kertomaan hänelle bussissa missä Helsinginkatu sijaitsee. Jouduin muuttamaan muualle ja siitä lähtien minulla on ollut salainen puhelinnumero. Ap
Maalaisukon (60+) ajatuksia naisista, miehistä ja vaatimuksista:
Tuossa joku kirjoitti osuvasti, kuinka monella naisella on vaivihkaisia vaatimuksia tyyliin "koska itse olen pitkähkö, miehen pitää olla myös pitkä, koska itse olen pyöreähkö, miehen tulee olla roteva muttei lihava, koska itse olen koulutettu niin miehenkin tulee olla vähintään saman tason koulutettu...jne". Ihan mutu- tuntumalta heitän että tuossa on ainakin jossain määrin perää.
Sitten erittäin suorasukainen yhteenveto siitä mitä nainen haluaa:
Vuosikymmeniä sitten luin näyttelijä Tuija Piepposen haastattelun. Sivumennen, Piepposka itse on elävä esimerkki naisesta joka ei ole mitenkään erityisen kaunis, mutta hänen olemuksensa tekee hänestä erittäin kauniin ja sexyn. Ne naururypyt silmissä.... Noh, maaukko oli eksyä aiheesta kun Piepposta muistelin.... Niin Piepposka sanoi näin: "Jokainen nainen tarvitsee neljä miestä. Ensiksikin remontti- reiskan joka korjaa niin auton, talon kuin ympäristönkin. Toiseksi nainen tarvitsee salonkileijonan, univormupukuisen pitkän ja komean miehen jonka kanssa on kiva kulkea kaupungilla ja esitellä häntä kavereille. Kolmanneksi nainen tarvitsee sänkykamari-atleetin, miehen joka jaksaa kuin duracell- pupu ja joka saa naisen silmät pyörimään ja posket punoittamaan. Neljäntenä mutta ei vähäisimpänä, jokainen nainen tarvitsee kotihomon jonka kanssa voi jutella vaatteista, sisustuksesta ja muista tyttöjen jutuista".
Menipäs tämä ketju käsittämättömäksi sillisalaatiksi. Minä en enää pysynyt perässä vaan tipuin jo aikoja sitten kärryiltä aivan täysin. Sen olen tajunnut että maalaisukko on eronnut mies ja hänellä mahdollisesti on joku stalkkari. Sitten oli jo aika löperöä. Miksi tässä ketjussa on tiputtu alkuperäisestä aloituksesta? Ehkä aika aloittaa joku uusi ketju hieman tarkennetulla aloitusotsikolla.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisukon (60+) ajatuksia naisista, miehistä ja vaatimuksista:
Tuossa joku kirjoitti osuvasti, kuinka monella naisella on vaivihkaisia vaatimuksia tyyliin "koska itse olen pitkähkö, miehen pitää olla myös pitkä, koska itse olen pyöreähkö, miehen tulee olla roteva muttei lihava, koska itse olen koulutettu niin miehenkin tulee olla vähintään saman tason koulutettu...jne". Ihan mutu- tuntumalta heitän että tuossa on ainakin jossain määrin perää.
Sitten erittäin suorasukainen yhteenveto siitä mitä nainen haluaa:
Vuosikymmeniä sitten luin näyttelijä Tuija Piepposen haastattelun. Sivumennen, Piepposka itse on elävä esimerkki naisesta joka ei ole mitenkään erityisen kaunis, mutta hänen olemuksensa tekee hänestä erittäin kauniin ja sexyn. Ne naururypyt silmissä.... Noh, maaukko oli eksyä aiheesta kun Piepposta muistelin.... Niin Piepposka sanoi näin: "Jokainen nainen tarvitsee neljä miestä. Ensiksikin remontti- reiskan jo
Piepposkan muistan nauravaisena minäkin, mutta en sitä että hän olisi halunnut pienen haaremin😄 Ehkä oli aikaansa edellä.
Ketjussa mies kertoi miyä naiset haluavat ja ehkä joku nainenkin kertoi mitä miehet haluavat. Varovaisuusperiaatteen mukaisesti lähtisin itse kumminkin sitä kautta, ettei kannata hirveästi olettaa mitään muista, kun emme ole ajatusten lukijoita. Riittää että pysyy omasta itsestä kartalla, siinäkin on useimmille tarpeeksi. Vaikka yleistyksillä ja stereotypioillakin on paikkansa, eivät ne tyhjästä synny. Ap
Vierailija kirjoitti:
Menipäs tämä ketju käsittämättömäksi sillisalaatiksi. Minä en enää pysynyt perässä vaan tipuin jo aikoja sitten kärryiltä aivan täysin. Sen olen tajunnut että maalaisukko on eronnut mies ja hänellä mahdollisesti on joku stalkkari. Sitten oli jo aika löperöä. Miksi tässä ketjussa on tiputtu alkuperäisestä aloituksesta? Ehkä aika aloittaa joku uusi ketju hieman tarkennetulla aloitusotsikolla.
Joo, ollaan harhailtu jo kaukana alkuperäisestä aiheesta, mutta ei mua haittaa. Ap
Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, ettei ole mitään niin seksikästä kuin itsenäinen, oman arvonsa tunteva ja karismaattinen nainen joka voi hyvin omissa nahoissaan. Ei välitä kauneusihanteista eikä juokse trendien perässä vaan kulkee omaa tietään muiden mielipiteistä piittaamatta. Omaa omat mielipiteet ja hyvät arvot. Nauraa ja elää täysillä.
Näiden ominaisuuksien myötä ulkonäkö jää toissijaiseksi asiaksi.
Olen puhunut, jatkakaa.
Siinä vaiheessa jos on jollekin tullut se käsitys, että maalaisukolla on joku stalkkeri, tai että hän on itse stalkkeri, niin se tarkoittaa sitä että ketju on toden totta rönsyillyt, ja ehkä liikaakin. Eiköhän tässä tullut omalta osaltani ne näkökannat sanottua mitä sanoa piti, joten päätän raporttini täältä tähän.
T.: m-u 60+
Vierailija kirjoitti:
Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, ettei ole mitään niin seksikästä kuin itsenäinen, oman arvonsa tunteva ja karismaattinen nainen joka voi hyvin omissa nahoissaan. Ei välitä kauneusihanteista eikä juokse trendien perässä vaan kulkee omaa tietään muiden mielipiteistä piittaamatta. Omaa omat mielipiteet ja hyvät arvot. Nauraa ja elää täysillä.
Olen puhunut, jatkakaa.
Kuka on puhunut? Saanko jatkaa? Kuka sinä sitten olet oletko jordgubbe = maaukko nro 2. = maalaisukko nro 2 vai kuka? Jos sinä olet mansikka niin olenko minä muu maa mustikka? Kerrankin luen tekstiä josta voisin kysyä että hei mies - tunnetko ehkä minut sillä kuvauksesi voisi hyvinkin sopia minuun. Kuljen omaa tietäni enkä piittaa muiden mielipiteistä vaikka heidän mielestään varmaan kirjoituksilllani paljastan ajatusmaailmani, mielipiteeni ja arvoni, ja niiden perusteella varmaan jotkut pitävät minua ihan palstahäirikkönä ja sekona vaikka harvemmin nykyään enää saan että 'lääkkeet', 'vain otettu lääke auttaa' yms... ja sanot että näiden ominaisuuksien myötä ulkonäkö jää toissijaiseksi asiaksi... Kuulostaa oikein mukavalta... sitten voisikin olla kiva ylläri jos ei olekaan kyse mistään ihan variksenpelättimestä... Entä sinä? // Nyt sorruin taas puhumaan ihan jostain muusta kuin ketjun aiheesta - miten tässä nyt näin kävi - eihän tämä nyt mikään treffihakupalsta ole ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
En kiinnostu suurimmasta osasta naisia. Eikä siis sen takia, että näissä naisissa olisi jotain vikaa, suurin osa tuntemistani ja tapaamistani naisista ovat mukavia ja miellytävää seuraa. Parisuhdekiinnostukseen tarvitaan kuitenkin niin paljon enemmän, että oikeastaan vain yksi sellainen nainen on tullut vastaan.
Tämä. Pitää olla kemiaa ja keskustelua ja mielipiteitä molemmilla. Voisin kyllä naisen ottaa, mutta en olisi onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut, jatkakaa.
Karismaattisia ihmisiä on aika harvassa. Ehkä heidät juuri tunnistaakin siitä, että heitä seurataan, he eivät niinkään seuraa muita. Muut seuraavat heitä luonnostaan, pakottamatta. Ja kun ihminen on karismaattinen, hänen ulkoiset virheensäkin muuttuvat plussiksi.
Karismaattiset ovat usein tehneet jotain merkittävää mistä heitä ihaillaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185. Varmaan juuri noin eli he seurustelvat kaltaistensa kauniiden huithapeleiden kanssa ja suhteet vaihtuvat vähän väliä. Ap
Niin.
Tässä haiskahtaa vahvasti perusnainen joka sai kaseja ja ysejä lukiossa, suoritti opintonsa loppuun, hankki työpaikan ja hoiti asiansa. Ja nyt pitäisi saada palkinto siitä, että nainen kokee olevansa keskivertoa laadukkaampi.
Mutta komeat miehet suostuvat vain panemaan, ja komeat laatumiehet eivät sitäkään.
Ratkaisu alkaa sen hyväksymisestä, että nämä naiset ovat täysiä keskinkertaisuuksia. Ne asiat joita he arvostavat itsessään, eivät merkitse yhtä paljoa miehille. Ikä ei ole nostanut heidän tasoaan, vaan laskenut sitä.
Millä nostaa tasoa? Vatsaa pyykkilaudaksi ja persettä pyöreäksi.
Tässä se kiteytyikin. Ongelma on, että "perusmies, joka sai kaseja ja ysejä lukiossa, suoritti opintonsa loppuun, hankki työpaikan ja hoiti asiansa" on paljon harvinaisempi kuin naisvarianttinsa. Olisikin keskivertomies tuollainen!
"Tavis" on miehen kannalta täysin mitäänsanomaton kuvaus. Mies on kiinostunut naisista jotka ovat ruoria, eivät vanhoja sekä kauniita, eivät rumia.
Sori, lainaus meni pieleen. Kommentti koski Ap:n kuvausta stalkkerinsa toiminnasta.