Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista naisista mies ei kiinnostu, vaikka nainen on tavis?

Vierailija
13.08.2024 |

Mietin ikisinkkua kaveriani ja toista eronnutta, joista kukaan ei tunnu kiinnostuvan, vaikka he minun silmääni ovat kumpikin hyvin tavallisen näköisiä naisia ja lisäksi vielä todella mukavia. Toisella on puolipitkät hiukset, toisella lyhyet hiukset, ei ylipainoa. Molemmat pukeutuvat tavallisesti kuin vain voi, toisella marimekon tyyliä, toisella normaalia työpukeutumista suomalaisittain, ei hameita, farkkuja ja sukupuolettomia vaatteita. Molemmat eivät kovin paljon meikkaa (ripsiväriä ja kulmat). Kumpikaan ei ole erityisen räväkkä, feministinen tai mitenkään muutenkaan poikkeava, päinvastoin mukavampia saa hakea.

Mistä voi johtua, että miehet väistävät? Huono itsetunto? 

Kommentit (254)

Vierailija
201/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi aloitus miehistä, joissa ei ole mitään erityistä mainittavaa edes ystävänsä mielestä, moni täällä ei ihmettelisi miksi ovat sinkkuja. Se vain on niin, että jotain kemiaa ja karismaa valtaosa kumppaneiltaan haluaa.

Harva ihastuu tavallisuuteen. Ihminen yleensä ihastuu johonkin ominaisuuteen tai vaikutelmaan jota pitää toisessa erityisenä. Jokin syy sille on, että samoilla ihmisillä on usein lukuisia kosijoita. 

Totta, mutta toisaalta me kaikki olemme aika tavallisia loppupeleissä. Eikä kukaan ole tavallinen, kun katsoo läheltä ja alastomana. Sikäli sana tavallinen on vähän hassu. Valtaosa ulkoisesti tavallisia onnerityisiä omalle kumppanilleen.

Se on tietty selvää että on suosituimpia ja sitten niitä jooden on vaikea löytää ketään.Ap

Vierailija
202/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

71. Niinpä, kun on saanut siipeensä, oppii tietenkin peittämään itseään, ettei tulisi satutetuksi uudellen. Siksi joku seksisuhdekin voisi auttaa, jos se vain olisi arvostava ja kunnioittava. Ei vanhemmalla iällä välttämättä edes kaipaa tiiviimpää suhdetta, vaikka luokittelisin kyllä molemmat parisuhdeihmisiksi mitä suuremmissa määrin. Suuremmassa määrin kuin itseni vaikka olen ollut muumion ajoista onnellisesti naimisissa. Uskoisin pärjääni mainiosti myös sinkkuna. Ap

Kannattaa varmaan lähteä ulkomaille. Paremmin koulutetuista suomalaisista miehistä on niin verinen taistelu, ettei ns. tavallisella, kunnollisella ja kiltillä naisella ole mitään saumaa. Aina on laumoittain superkauniita sekä menestyksekkäitä tarjolla. Ja alemmin koulutetut miehet taas katsovat kieroon. 

Luuletko, että ulkomail

Pienen eksotiikkalisän voi saada, mutta ehkä nuorempien heiniä sekin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

71. Niinpä, kun on saanut siipeensä, oppii tietenkin peittämään itseään, ettei tulisi satutetuksi uudellen. Siksi joku seksisuhdekin voisi auttaa, jos se vain olisi arvostava ja kunnioittava. Ei vanhemmalla iällä välttämättä edes kaipaa tiiviimpää suhdetta, vaikka luokittelisin kyllä molemmat parisuhdeihmisiksi mitä suuremmissa määrin. Suuremmassa määrin kuin itseni vaikka olen ollut muumion ajoista onnellisesti naimisissa. Uskoisin pärjääni mainiosti myös sinkkuna. Ap

Kannattaa varmaan lähteä ulkomaille. Paremmin koulutetuista suomalaisista miehistä on niin verinen taistelu, ettei ns. tavallisella, kunnollisella ja kiltillä naisella ole mitään saumaa. Aina on laumoittain superkauniita sekä menestyksekkäitä tarjolla. Ja alemmin koulutetut miehet taas katsovat kieroon. 

Luuletko, että ulkomail

Tarinan naisethan eivät esittäneet mitään hillittömiä vaatimuksia. He etsivät jotakuta kaltaistaan. Suomessa vain Pertti perusinsinööri on joku prinssi, jonka sopii valita kaikkein kaunein ja täydellisin. Muut on torjuttu, ennen kuin sanaakaan on vaihdettu.

Vierailija
204/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

203. Kyllä, minusta se vaikutti aika sattumanvaraiselta ketä he lähestyvät. Tästä oli jo puhettakin. Ap

Vierailija
205/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan lähteä ulkomaille. Paremmin koulutetuista suomalaisista miehistä on niin verinen taistelu, ettei ns. tavallisella, kunnollisella ja kiltillä naisella ole mitään saumaa. Aina on laumoittain superkauniita sekä menestyksekkäitä tarjolla. Ja alemmin koulutetut miehet taas katsovat kieroon.&nbs

Kuten jo sanottu, kun naiset puhuvat tavimiehistä, tosiasiassa se yleensä tarkoittaa "perusmiehekästä" miestä joka on ulkonäöltään sieltä paremmasta päästä. Riittävän pitkä, riittävän raamikas, riittävän naamakomea. Käytöksen pitää olla miehekästä, pitää olla itsevarma ja sosiaalisesti taitava. Kun lisäksi pitää olla koulutettu, työelämässä hyvin pärjäävä ja asioistaan hyvin huolehtiva, arvatkaapa kuinka paljon miehiä on jäljellä. Ja kuinka moni heistä on sinkku.

Te naiset ette tajua, että yksittäiset vaatimukset ovat melko kohtuullisia, kun niitä on monta niin siinä rajautuu enemmistö miehistä pois.

Jokainen uusi kriteeri rajaa jäljelle jäävistä miehistä osan pois. Ei se mene niin että 20% on liian lyhyitä, 20% liian hinteliä, 20% liian lihavia niin jäljelle jäisi 80%. Jäljelle jää 51,12%. Sitten kun rajaat pois liian matalasti koulutetut, työttömät, asiansa muuten hassanneet, liian rumanaamaiset, jne jne jne. Niin jäljelle jää se top 5%, jolla ei ole mitään olennaisia heikkouksia.

Vierailija
206/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

203. Kyllä, minusta se vaikutti aika sattumanvaraiselta ketä he lähestyvät. Tästä oli jo puhettakin. Ap

Vaan oliko se?

Meillä oli edellisessä työpaikassa miesporukka, joka kävi säännöllisesti töiden jälkeen harrastamassa tai kaljalla. Kaikki tavismiehiä.

100% naisten lähestymisistä osui yhdelle porukan miehistä. Tavallinen mies, ei toivoakaan miesmallin urasta. Mutta suht miehekkäät kasvot, pitkähkö, melko raamikas, vähän vatsaa.

Sattumaa?

Vierailija
207/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sitten jää jos poistetaan ilkeät, väkivaltaiset, addiktit, sekopäät ja asiansa muuten hassanneet? Naisilla ei ole pituusvaatimusta, edeltävä mieskin oli kevyempi kuin nainen itse. Ap

Vierailija
208/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan oliko se?

Meillä oli edellisessä työpaikassa miesporukka, joka kävi säännöllisesti töiden jälkeen harrastamassa tai kaljalla. Kaikki tavismiehiä.

100% naisten lähestymisistä osui yhdelle porukan miehistä. Tavallinen mies, ei toivoakaan miesmallin urasta. Mutta suht miehekkäät kasvot, pitkähkö, melko raamikas, vähän vatsaa.

Sattumaa?

Nämä naiset eivät ole hakeneet baarista seuraa, vaan arkisen elämän ympyröistä. Varmaan se baarissa menee noin. Ap

Vierailija
209/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan oliko se?

Sattumaa?

Sattumanvaraisella tarkoitin sitä että he arvioivat olisiko mahdollisuuksia näihin miehiin eikä sitä ovatko itse ihastuneita. Tai siltä se ainakin kuulosti. Tästä jo kirjoitinkin aiemmin maaukon viestiin kommenttina.

Minusta se ei toimi. Ap

Vierailija
210/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jatkoa...

Sitten se toinen asia. AP, mainitsit aiemmassa viestissäsi sivulauseessa että sai joskus stalkkerin riesaksesi. Aloin miettimään, mitä tuollainen stalkkeri ajattelee, mitä hän luulee toiminnallaan voittavansa? Onko kenellekään käynyt niin että joku mies tai nainen on joutunut stalkatuksi, ja sittemmin alkanut suhteeseen stalkkarinsa kanssa? Onko olemassa ihmistyyppi joka pitää stalkkausta imartelevana, koska "joku on niin kovasti minuun ihastunut että näkee kaiken tuon vaivan?". Jos on, niin onko tuo ilmiö (jos sellaista on olemassa) sukua sille että viehättyy jopa sairaalloisen mustasukkaisesta kumppanista, koska "se on niin söötti kun se tykkää minusta niin paljon ettei voi mitään raivonpuuskilleen jos joku toinen mies katsoo minua?"

Nimittäin, en itse uskonut aiemmin että kukaan voisi rakastua/ ihastua stalkkeriinsa, kunnes luin että muinaisen superbändi ABBAn Agnetha Fältskog oli tehnyt juuri noin. Alkanut suhteeseen stalkkerinsa kanssa. Kun luin tuosta, olin että "mitä v...tua!". Mutta, tuollaistakin voi siis tapahtua, vaikkakin kuulostaa vähintäinkin oudolta ja kummalliselta. Olin ajatellut että stalkkaus on aina ahdistavaa ja riesa sen kohteeksi joutuneelle, juuri niin kuin AP kirjoitit.

Äkkiajattelulla tuntuisi että sekä stalkkaus että mustasukkaisuus olisi vain ja ainoastaan ärsyttäviä ja inhottavia piirteitä ihmisessä. Ilmeisesti kuitenkin on niin että tuollaisellekin on oma "kohderyhmänsä" niin oudolta kuin se tuntuukin.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa maalaisukkoa.

Vierailija
211/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan oliko se?

Sattumaa?

Sattumanvaraisella tarkoitin sitä että he arvioivat olisiko mahdollisuuksia näihin miehiin eikä sitä ovatko itse ihastuneita. Tai siltä se ainakin kuulosti. Tästä jo kirjoitinkin aiemmin maaukon viestiin kommenttina.

Minusta se ei toimi. Ap

Ja mikä tarkalleen ottaen oli miesten reaktio näihin naisiin?

Heti pakit? Pakit juttelemisen jälkeen? Siirto kaverisektorille? Pano ja sen jälkeen feidaus? Panosuhde?

Vierailija
212/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ongelma, että avausviestin sinkut ei vaan osaa jutella sanaakaan miesten kanssa. Jotkut naiset ei edes yritä. Ne luottaa siihen, että mies hoitaa 100% puhumisesta, ja itse saa vain kuunneella. Tällöinkin nainen voi tuntea olonsa riittäväksi. Mutta, jos ei mies hoidakkaan kaikkea puhumista, mitään ei tapahdu. 

Vierailija
213/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan ongelma, että avausviestin sinkut ei vaan osaa jutella sanaakaan miesten kanssa. Jotkut naiset ei edes yritä. Ne luottaa siihen, että mies hoitaa 100% puhumisesta, ja itse saa vain kuunneella. Tällöinkin nainen voi tuntea olonsa riittäväksi. Mutta, jos ei mies hoidakkaan kaikkea puhumista, mitään ei tapahdu. 

Allekirjoitan.

Vakikuvio treffeillä on ollut se, että nainen odottaa minun liidaavan koko ajan. Minä puhun, minä hauskuutan, minä kyselen ja saan lyhyitä vastauksia, minä kävelen edellä ja hoidan käytännön tilanteet, jne. Ja nämä naiset sitten haluavat uusintatreffit.

Sitten taas tunnen naisia, joiden kanssa tuo menee paljon enemmän 50-50. Juttu luistaa tuntikausia. Nämä naiset eivät ole koskaan kiinnostuneita minusta, paitsi kavereina. Kun he ovat parituneet, miehet ovatkin täysiä jurottavia tuppisuita. Toki minua komeampia ja menestyvämpiä.

Eli selvästikin naisia kiinnostaa se, että osaan puhua. Myös naisia kiinnostavista aiheista, toisin kuin jälkimmäisten naisten miehet, joita kiinnostaa pelit ja vehkeet/urheilu. Mutta romanttisessa mielessä tämä kiinnostaa vain perässävedettäviä naisia, puheliaammat naiset nimeomnaa haluavat dynamiikkaa jossa nainen puhuu ja mies tekee.

Vierailija
214/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kannattaa lukea ketju, molemmat naiset ovat puheliaita myös miesten seurassa. Ap

Vierailija
215/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....jatkoa...

Sitten se toinen asia. AP, mainitsit aiemmassa viestissäsi sivulauseessa että sai joskus stalkkerin riesaksesi. Aloin miettimään, mitä tuollainen stalkkeri ajattelee, mitä hän luulee toiminnallaan voittavansa? Onko kenellekään käynyt niin että joku mies tai nainen on joutunut stalkatuksi, ja sittemmin alkanut suhteeseen stalkkarinsa kanssa? Onko olemassa ihmistyyppi joka pitää stalkkausta imartelevana, koska "joku on niin kovasti minuun ihastunut että näkee kaiken tuon vaivan?". Jos on, niin onko tuo ilmiö (jos sellaista on olemassa) sukua sille että viehättyy jopa sairaalloisen mustasukkaisesta kumppanista, koska "se on niin söötti kun se tykkää minusta niin paljon ettei voi mitään raivonpuuskilleen jos joku toinen mies katsoo minua?"

Nimittäin, en itse uskonut aiemmin että kukaan voisi rakastua/ ihastua stalkkeriinsa, kunnes luin että muinaisen superbändi ABBAn Agnetha Fältskog oli tehnyt juuri noin. Alkanut suhteeseen

En oikeastaan usko että Agnethan juttu meni noin. Stalkkereista olen lukenut melko paljon tuon tapauksen takia. Ovat kaikki persoonallisuushäiriöisiä, påihdeongelmaisia ja useat psykoottisia. Myös naisissa on stalkkereita. Ap

Vierailija
216/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

211. Vain toisen osalta tiedän ja aloitteita on ollut kuitenkin aika vähän, viisi. Neljät pakit joista kaksi tylyjä. Yksi seksiä sisältävä suhde, joka päättyi luonnollisista syistä. Aloitteita on liian vähän, tajuan sen nyt, jotain hyötyä aloituksestani. Ja kommenteista myös, kiitokset niistä. Ap

Vierailija
217/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan.

Vakikuvio treffeillä on ollut se, että nainen odottaa minun liidaavan koko ajan. Minä puhun, minä hauskuutan, minä kyselen ja saan lyhyitä vastauksia, minä kävelen edellä ja hoidan käytännön tilanteet, jne. Ja nämä naiset sitten haluavat uusintatreffit.

Sitten taas tunnen naisia, joiden kanssa tuo menee paljon enemmän 50-50. Juttu luistaa tuntikausia. Nämä naiset eivät ole koskaan kiinnostuneita minusta, paitsi kavereina. Kun he ovat parituneet, miehet ovatkin täysiä jurottavia tuppisuita. Toki minua komeampia ja

Puhuminen on tärkeä resurssi ja varmasti kiinnostaa naisia. Montako tapausta otokseen sisältyy? Ap

Vierailija
218/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....jatkoa...

Nimittäin, en itse uskonut aiemmin että kukaan voisi rakastua/ ihastua stalkkeriinsa, kunnes luin että muinaisen superbändi ABBAn Agnetha Fältskog oli tehnyt juuri noin. Alkanut suhteeseen

Ajat ovat muuttuneet. Siinä missä nykyään painotetaan toisen rajojen kunnioittamista (ei on ei), oli ennen esimerkiksi romanttisten elokuvien tyypillinen juoni, että sitkeästi yrittämällä mies voittaa itselleen naisen, joka ei hänestä alunperin välittänyt. Stalkkeri katsoo ehkä sitkeästi yrittävänsâ, mutta nykyään hyväksyttävän raja tulee aikaisemmin.

Vierailija
219/254 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan.

Sitten taas tunnen naisia, joiden kanssa tuo menee paljon enemmän 50-50. Juttu luistaa tuntikausia. Nämä naiset eivät ole koskaan kiinnostuneita minusta, paitsi kavereina. Kun he ovat parituneet, miehet ovatkin täy

Noin tusinan verran.

Olen hyväksynyt sen kylmän totuuden, että "taso" menee kaiken muun edelle. Sen jälkeen katsotaan yhteensopivuutta.

Toinen esimerkki. Kaikki minusta kiinnostuneet naiset ovat kaikki olleet ylipainoisia, ja kaikki ovat omanneet saman vartalotyypin jossa paino kerääntyy vatsan seutuville. Kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän herkkusuita ja liikunnanvihaajia. Itse olen hoikka, enkä välitä herkuttelusta.

Mutta kun katson millaisten miesten kanssa hoikat ja sporttiset naiset pariutuvat, heissä on ominaisuuksia joita minulla ei ole. Ja niihin ei välttämättä sisälly hoikkuus, sporttisuus tai keskustelutaito. Komeamman ulkonäön takaavat geenit ja korkeampi tulotaso kylläkin.

Vierailija
220/254 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt Suomalaisista naisista.  Pää asia että on terve. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi