Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista naisista mies ei kiinnostu, vaikka nainen on tavis?

Vierailija
13.08.2024 |

Mietin ikisinkkua kaveriani ja toista eronnutta, joista kukaan ei tunnu kiinnostuvan, vaikka he minun silmääni ovat kumpikin hyvin tavallisen näköisiä naisia ja lisäksi vielä todella mukavia. Toisella on puolipitkät hiukset, toisella lyhyet hiukset, ei ylipainoa. Molemmat pukeutuvat tavallisesti kuin vain voi, toisella marimekon tyyliä, toisella normaalia työpukeutumista suomalaisittain, ei hameita, farkkuja ja sukupuolettomia vaatteita. Molemmat eivät kovin paljon meikkaa (ripsiväriä ja kulmat). Kumpikaan ei ole erityisen räväkkä, feministinen tai mitenkään muutenkaan poikkeava, päinvastoin mukavampia saa hakea.

Mistä voi johtua, että miehet väistävät? Huono itsetunto? 

Kommentit (254)

Vierailija
1/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä niitä nk harmaavarpusia ilman erityistä karismaa? Vaikea sanoa. Ihan sattumaa ja yleisestä nykyisestä parisuhdetilanteesta johtuvaa arvelisin. Millaisiin ympyröihin kuvittelisit nämä  naiset? Niistä samoista ympyröistä heille luultavasti löytyy miehet ja jos ei niin sitten ei. Voihan se olla että nämä naiset haluavat jotain mitä heille ei ole tarjolla mitä se nyt sitten voisi olla. Turha työntää huonoa itsetuntoa joka paikkaan joksikin ratkaisuksi.

Vierailija
2/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä menee seksi edellä, joten ne ei kai vaan ole seksikkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukrapulassa sitä kirjoitellaankin kaikenlaisia kovcin kryptisiä ja taiteellisia aloituksia näemmäs. Itsekin olen vielä aika tuhnuissa toki.

Vierailija
4/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä niitä nk harmaavarpusia ilman erityistä karismaa? Vaikea sanoa. Ihan sattumaa ja yleisestä nykyisestä parisuhdetilanteesta johtuvaa arvelisin. Millaisiin ympyröihin kuvittelisit nämä  naiset? Niistä samoista ympyröistä heille luultavasti löytyy miehet ja jos ei niin sitten ei. Voihan se olla että nämä naiset haluavat jotain mitä heille ei ole tarjolla mitä se nyt sitten voisi olla. Turha työntää huonoa itsetuntoa joka paikkaan joksikin ratkaisuksi.

Eivät he minun silmiini ole harmaavarpusiakaan. Molemmat ovat työssä, missä ollaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä, myös miesten, ovat pidettyjä ihmisiä, mutta suhteet miehiin tuntuvat jäävän kaverillisiksi? He ovat kaikkien kanssa kavereita, mutta muussa mielessä jos lähestyvät, niin miehet vetäytyvät.

Ei heillä ole muuten huonoa itsetuntoa, mutta ulkonäön suhteen molemmilla kyllä, mutta eipä se mielestäni ole ihmekään, jos on vuosikymmenet ollut miehille naisena enimmäkseen kuin ilmaa. Minusta molemmat ovat ihan viehättävän näköisiä. En käsitä naisena mistä voisi olla kyse, siksi kysyn miehiltä.

Ja turha sitten esittää, että etsivät jotain laatikkoleukoja ja liian komeita, olen nähnyt miehet, joista ovat kiinnostuneet, yksikin oli 20 vuotta vanhempi ja omasta mielestäni aivan typerä, siis laukoi loukkaavia vitsejä tälle naiselle, joten olen mielissäni, ettei suhteesta tullut mitään. Mitään erityistä miesmakua ei kummallakaan ole ulkoisesti. Ap

Vierailija
5/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin naisissa mitään erityistä vikaa on. Todennäköisesti ulkonäkö ja seksikkyys ei riitä herättämään miesten kiinnostusta. Miehille suuri osa naisista on ilmaa, lähtevät näiden kanssa suhteisiin vain jos eivät parempaa saa. 

Vierailija
6/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen itsekin miettinyt, että jospa vika piilee siinä, että ovat liian toverillisia ja pukeutuminen on tavallaan sukupuoletonta. Mutta eihän kukaan muukaan nainen käyttäydy kuin toverillisesti miehiä kohtaan ja valtaosan suomalaisnaisista pukeutuminen on samanlaista kuin heillä. Ap

Vierailija
7/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin naisissa mitään erityistä vikaa on. Todennäköisesti ulkonäkö ja seksikkyys ei riitä herättämään miesten kiinnostusta. Miehille suuri osa naisista on ilmaa, lähtevät näiden kanssa suhteisiin vain jos eivät parempaa saa. 

Minusta heissä ei ole mitään vikaa, molemmat ovat mielestäni ihanteellisia parisuhdetta ajatellen ja heissä on paljon sellaista lämpöä ja rentoutta, joiden kuvittelisi kiinnostavan miestä kuin miestä, mutta ei. Asia on minulle arvoitus. 

Mitä se seksikkyys sitten tarkkaan ottaen on, joka miehiä kiinnostaa eli voisiko sitä jotenkin lisätä. Kumpikaan ei ole mitenkään estynyt, ujo tai seksikielteinen. Ja pukeutumistyyliäkin on vähän vaikea muuttaa, jos ei tunne oloaan kotoisaksi toisenlaisissa vaatteissa (jotka sitä paitsi ovat ihan tavallisia). Ap

Vierailija
8/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Oletan tämän naisen kirjoittamaksi. Ap

Vierailija
9/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen itsekin miettinyt, että jospa vika piilee siinä, että ovat liian toverillisia ja pukeutuminen on tavallaan sukupuoletonta. Mutta eihän kukaan muukaan nainen käyttäydy kuin toverillisesti miehiä kohtaan ja valtaosan suomalaisnaisista pukeutuminen on samanlaista kuin heillä. Ap

Ei seksikkyys ole pukeutumisesta kiinni. Ja kaksi ihmistä voi sanoa ihan samat sanat ja toinen on seksikäs, ja toinen ei.

Marilyn olisi seksikäs vaikka Ikean kassiin pukeutuneena. 

Vierailija
10/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksikkyys ole pukeutumisesta kiinni. Ja kaksi ihmistä voi sanoa ihan samat sanat ja toinen on seksikäs, ja toinen ei.

Marilyn olisi seksikäs vaikka Ikean kassiin pukeutuneena. 

Eli asialle ei voi tehdä mitään? Ap

Vierailija
11/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvot eivät miellytä, niin se on no-go, vaikka muuten ei olisikaan runsaasti ylipainoa tms. Valitettavasti moni nainen(varmaan mies yhtä lailla) näyttää helposti 10v ikäistään vanhemmalta.

Kun itse olen nuorekas 50-vuotias, niin mummomainen 46v pyyhkäistään oitis vasuriin. Sitten on ne, jotka ovat liian nuoria, sanotaan nyt vaikka alle 42 mknun kohdallani tai jotka haluavat mahdollisesti lapsia. Omat lapseni ovat jo täysi-ikäisiä, joten uudelle kierrokselle ei enää lähdetä. Eronneena nautin myös vapaudesta, joten en halua yhteistä kotia  ja 24/7-yhdessäoloa, vaikka parisuhde olisikin.

Vierailija
12/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi samanlainen ystävä. Hän oli kiinnostunut miehestäni ennen minua. Kysyin mieheltäni miksei hän innostunut. Kuulemma liian epävarma ja karismaton, ulkonäöltään tavallinen. Olen oppinut myös hyväksymään, että miesten ja naisten naismaku ei aina mene yksiin. 

Vierailija
13/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla jotain jännää, vaikka järkisyistä miesten pitäisi etsiä näitä rauhallisempia naisia, säästyisi terveys ja rahat

Vierailija
14/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he minun silmiini ole harmaavarpusiakaan. Molemmat ovat työssä, missä ollaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä, myös miesten, ovat pidettyjä ihmisiä, mutta suhteet miehiin tuntuvat jäävän kaverillisiksi? He ovat kaikkien kanssa kavereita, mutta muussa mielessä jos lähestyvät, niin miehet vetäytyvät.

Tässä huokuu täysin sama kuin niistä sinkkumiehistä, jotka valittavat että heille pitäisi löytyä nainen, koska ovat tehneet niin sanotusti kaiken oikein. Mutta eihän se riitä. Et oikeastaan kommentissasi kuvaile mitään syytä, miksi heistä pitäisi parisuhdemielessä kiinnostua. 

Vierailija
15/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu suurimmasta osasta naisia. Eikä siis sen takia, että näissä naisissa olisi jotain vikaa, suurin osa tuntemistani ja tapaamistani naisista ovat mukavia ja miellytävää seuraa. Parisuhdekiinnostukseen tarvitaan kuitenkin niin paljon enemmän, että oikeastaan vain yksi sellainen nainen on tullut vastaan. 

Vierailija
16/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kasvot eivät miellytä, niin se on no-go, vaikka muuten ei olisikaan runsaasti ylipainoa tms. Valitettavasti moni nainen(varmaan mies yhtä lailla) näyttää helposti 10v ikäistään vanhemmalta.

Kun itse olen nuorekas 50-vuotias, niin mummomainen 46v pyyhkäistään oitis vasuriin. Sitten on ne, jotka ovat liian nuoria, sanotaan nyt vaikka alle 42 mknun kohdallani tai jotka haluavat mahdollisesti lapsia. Omat lapseni ovat jo täysi-ikäisiä, joten uudelle kierrokselle ei enää lähdetä. Eronneena nautin myös vapaudesta, joten en halua yhteistä kotia  ja 24/7-yhdessäoloa, vaikka parisuhde olisikin.

Millainen nainen on mummomainen? Mielestäni heistä kumpikaan ei näytä ikäistään vanhemmalta, toinen päinvastoin näyttää ikäistään nuoremmalta, mutta kumpikin on kasvoiltaan max. tavis.

Ainakaan tuo eronnut ei halua enää asua kenenkään kanssa yhdessä, mutta olisihan se kiva, jos joskus olisi jotain romanttista ja seksiä miehen kanssa. Se tuo iloa arkeen. Ystävänä tuntuu kurjalta katsella vierestä, kun mistään viritelmästä ei tule mitään, vaan päinvastoin tulee suorastaan lunta tupaan kuten tuo tökerö 20v. vanhempi mies, joka vitsaili ystäväni ulkonäköön liittyen epäkohteliaasti ja loukkaavasti. Ja ystäväni vain nauroi. En ollut paikalla, mutta olisin kyllä puuttunut asiaan, jos olisin ollut. Tapaus mielestäni kuvastaa sitä, että mies sanoi tälle naiselleni kuin miespuoliselle kaverilleen ulkonäöstä. Mies voi sanoa jotain tuollaista toiselle miehelle, jotenkin ilmeisesti häntä pidetään niin hyvänä kaverina, että häntä voi kohdella kuin miestä?

Kumpikaan ei ole Tinderissä, pitäisikö ehdottaa sitä? Itselläni on hyvin kielteinen kuva siitä kuten heilläkin. Omista piireistä ei vain tunnu ketään löytyvän. Tinderissä on ainakin laajempi valikoima. Ap

Vierailija
17/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä huokuu täysin sama kuin niistä sinkkumiehistä, jotka valittavat että heille pitäisi löytyä nainen, koska ovat tehneet niin sanotusti kaiken oikein. Mutta eihän se riitä. Et oikeastaan kommentissasi kuvaile mitään syytä, miksi heistä pitäisi parisuhdemielessä kiinnostua. 

Siitä voit syyttää minua mikä tekstistä huokuu, et heitä. He eivät ole puhuneet mitään sellaista ikinä, että "olen tehnyt kaiken oikein" tai syyttäneet miehiä mistään. He ovat sitä mieltä, että heissä on jotain vikaa, mikä on täysin luonnollista, kun tulee paljon torjutuksi. Ja näistä kommenteista saan sen käsityksen, ettei oikein mitään ole tehtävissä :(  Ap

Vierailija
18/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä voit syyttää minua mikä tekstistä huokuu, et heitä. He eivät ole puhuneet mitään sellaista ikinä, että "olen tehnyt kaiken oikein" tai syyttäneet miehiä mistään. He ovat sitä mieltä, että heissä on jotain vikaa, mikä on

En minä heidän puheisiin viitannutkaan, älä laita sanoja suuhuni. Pointti oli ja on se, ettet ole täällä missään kuvaillut mitään kiinnostavaa heihin liittyen. Tavallisia asioita vain. He ovat töissä ja kaikkien kavereita, ja? 

Vierailija
19/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummomainen on sellainen, joita esim. suurin osa yli 50v naisista on suomi24treffit-sivustolla. Vastaavasti taas Tinderissä on ylikorostunut sellaiset Anne Kukkohovin pikkusisko ja kahdeksan lajin kilpaurheiluja-tyypit, jotka viettävät "aktiivista" elämäntapaa.

Näin 45h/viikko työssä käyvänä ja omakotitalossa asuvana eronneena miehenä joskus mietin, että onko heidän vuorokausissaan tunteja enemmän kuin 24 vai mennäänkö synteettisten piristeiden voimalla?

Vierailija
20/254 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ystäväsi ilmaisevat kiinnostuksensa miehiä kohtaan? Itse olen lähtenyt treffeille kaikkien niiden naisten kanssa, jotka ovat ok-näköisiä ja -kokoisia ja tekevät ensin itse aloitteen. Tavismiehenä tehdyistä aloitteista treffeihin johtaa ehkä 1/10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme