Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies haluaa tällä viestittää?

Vierailija
12.08.2024 |

Olemme 50 täyttänyt pari. Yhdessä ei asuta. Miehen viestit koskee usein sitä, kuinka milloin missäkin on taas näkynyt kauniita naisia. Työmatkalla hotellin aamiaisella oli kauniita naisia. Upeita daameja ollut salilla samaan aikaan. Iltalenkillä tullut vastaan hymyilevä nainen. 

Mitä tahtoo sanoa? Itselleni neutraalia. Ajattelin, jos alkaisin itsekin kertomaan aina, kun näen komeita miehiä. Mutta taitaa listasta tulla liian pitkä.

t. Sorrentoon

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä mitä pään sisällä tapahtuu, jotkut miehet eivät ymmärrä pitää omana tietonaan ajatuksiaan.

Vierailija
2/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin vähä-älyisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tympeää. En tykkäisi kuunnella muiden naisten kehumista.

Vierailija
4/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuden koittaa sinussa herättää? Tuhatta naista päivässä katselee, eikä yhteenkään mahiksia.

Kannattaa emäntä etsiä korvilla eikä silmillä.

Vierailija
5/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää saada sinut mustasukkaiseksi. Epävarma tuollainen mies.

Vierailija
6/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin tervettä tuommoinen. Kuten joku edell kirjoitti, pyrkii herättämään mustasukkaisuutta. Viittaa narsismiin.

Vierailija
7/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä alkava dementia? Dementikot voi hölöttää kaikkea mitä sylki suuhun tuo, kun ei enää suodatin aivoissa oikein toimi. Sinuna sanoisin ukolle suoraan, että jos ei noi horinat lopu, niin loppuu koko suhde.

Vierailija
8/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelyfoorumi tämä on mies miehelle, olkoon naista, vaimoa, perhettä, lapsia. Heistä viis.

Vierailija
9/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä esteetikko. Konfuusiot nousevat siltä pohjalta. Vähän tahdikkuutta kaunosieluherrallesi.

Vierailija
10/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä välit poikki tollaseen ukkoon! Ei lupaa sulle mitään hyvää tuo käytös.

m

Vierailija
11/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa epävarmuuttaan kompensoi yrittämällä tehdä sinut mustasukkaiseksi, kuten jo edelliset sanoi. Iso red flag. Kohta se yrittää lytätä sinut maan rakoon ja huonolla tuurilla onnistuu siinä. Saattaa myös olla itse mustasukkainen ja jos on, niin varmasti pettää tilaisuuden tullen.

Joko laitat sen heti alusta saakka tossun alle ja pidät siellä, tai pistät saman tien kiertoon. Itse en enää lähtisi tuommoiseen ollenkaan. Parempi yksin. 

Vierailija
12/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kiva ukolle ja heippa. En kuuntelisi tuota päivääkään. 

Vierailija
13/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kysyä häneltä itseltään

Vierailija
14/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki seurustelevien naisten miehet on mielenvikaisia. Tuollaisia narsistista väkivaltaa miehet harrastaa mutta kai naiselle sopii koska se on komea mies eikä nainen voi luopua komeasta miehestä.

Vierailija
15/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehillä ole tapana "viestittää" mitään salaisia taka-ajatuksia rivien välissä. Se vaan kertoilee avoimesti ajatuksiaan ja murheitaan. Viiskymppisenä mies alkaa näkemään niitä kauniita ihania naisia siellä sun täällä ja joka puolella. Murheellista vaan ettei itse enää kelpaa kenellekään, ja moni ukkeli sen itsekin ymmärtää.

Vierailija
16/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tästä mieleen nuoruudenaikainen poikaystäväni. Kehui aina muita naisia ja kaiken huippu oli kun kertoi kuulleensa joltain naispuoliselta kaveriltaan, että tämän kaverin amiksessa on niin surkeatasoisia miehiä, että jos tämä kyseinen mies tulisi sinne, niin hänet revittäisiin kappaleiksi. Ei jestas sitä myötähäpeää mitä silloin tunsin. Koko ajan muutenkin kehui itseään (täysin aiheetta tosin). Kovasti sitä harmitti kun ei saanut minussa mustasukkaisuuden tunteita esiin.

Vierailija
17/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia alkamassa.

Vierailija
18/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tästä mieleen nuoruudenaikainen poikaystäväni. Kehui aina muita naisia ja kaiken huippu oli kun kertoi kuulleensa joltain naispuoliselta kaveriltaan, että tämän kaverin amiksessa on niin surkeatasoisia miehiä, että jos tämä kyseinen mies tulisi sinne, niin hänet revittäisiin kappaleiksi. Ei jestas sitä myötähäpeää mitä silloin tunsin. Koko ajan muutenkin kehui itseään (täysin aiheetta tosin). Kovasti sitä harmitti kun ei saanut minussa mustasukkaisuuden tunteita esiin.

Ihan selkeä narsisti tämä kyseinen tyyppi oli. Unohtui äskeisestä että alkuun minä olin maailman ihanin, kaikki mitä sanoin tai tein oli ihan huippu super ihanaa. Sitten alkoi tuo muiden kehuminen ja minua ei enää kehunut. Kovin oli perso kehuille tuo miekkonen. Myös suhteen liian nopea edistäminen vaikka itse en olisi halunnut edetä niin nopeasti on narsistista. Silloin nuorena olin niin kiltti ettei ollut pokkaa käskeä lopettaa mokoma pas*an jauhaminen.

Vierailija
19/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä, että jotkut paskat miehet tekevät mitä pystyvät ja tässä testataan sinua. 

Olen niin asiallinen/omanarvontunteva tms., että minulle ei yleensä edes yritetä tuollaista tai vastaavaa. Siksi, että en kertakaikkiaan lähtisi tuollaiseen mukaan. Pitäisin miestä aivottomana alatasolla liikkuvana luuserina enkä antaisi omaa aikaani tai huomiotani hänelle. 

En ymmärrä, miksi te jotkut naiset jaksatte viestitellä/keskustella/kuunnella. Miksi? Eikö olisi kivempi vaikka katsoa telkkaria tai ottaa päikkärit tai olla ystävän kanssa?

Vierailija
20/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indikoi sitä että katselee muita. Jos joku suostuu kelkkaan, jättää sinut, tai rankentaa juttujaan niin, että sinä jätät. Joten voit tehdä sen jo nyt.