Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyitkö rehellisesti pitkän liiton eron jälkeen kuinka nopeasti exäsi löysi uuden ja nuoremman?

Vierailija
12.08.2024 |

Eikö naisilla ole mitään kriteerejä ollenkaan??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt nuorempaa, mutta vanhemman miehen löysi kyllä ex nopeasti. 

Vierailija
22/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme molemmat tahoillamme uuden suhteen jo ennen virllista avioer

Mies valitsi itseään 3 vuotta vanhemman, lyhyehkön ja pulskan opiskelukaverinsa.

Minä valitsin pitkän, hoikan ja tumman kiharatukkaisen itseäni 2 vuotta nuoremman miehen. Terveisiä Kurre jos tunnistit itsesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä 11 vuoden jälkeen löytänyt ketään ei nuorempaa tai vanhempaa. 

Jos hän vielä jonain vuonna löytää jonkun, ehkä jopa nuoremman, niin ei se ainakaan nopeasti tapahtunut. 

Vierailija
24/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin eksä yllättyi, mulla meni kuitenkin 3 vuotta siihen, että löysin ton ihanan 10 vuotta itseäni, 14 vuotta eksääni nuoremman miehen jonka kanssa ollaan nyt 1,5v asuttu yhdessä. 

Eksä ja nykyinen tulee muuten hyvin toimeen keskenään. Eilenki käytiin ikeassa kolmistaan kun eksä oli menossa ja kysyi tarviiko meidänkin käydä. 

Vierailija
25/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiat kunnossa, 45+ miehenä naisia on tarjolla todella helposti

M49

Harvalla on. Pihalle heitetään vaan ne pettäjät, juopot ja muut luuserit. Hyvät miehet ovat pitkissä parisuhteissaan.

Höpsistä höpötilöpöti... 70 % erotaan naisen aloitteesta ja syyt oli tutkimusten mukaan suurimmaksi osaksi kaikenlaisia erilleen kasvamisesta yhteyden puuttumiseen ja ties mihin turhanpäiväiseen moskaan. Kyllä niitä hyviä miehiä heitetään pihalle, vaan koska kyllästyminen ja oma elämä vituttaa

Tiesitkö muuten, että vielä useammin naiset heittää toisiaan pihalle??? Naisparit eroaa kaikkein useiten.

Vierailija
26/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija löysi selkeästi vanhemman LOL

Vierailija
27/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan. Vaikka itse olin se joka halusi erota, tottakai tiesin että ex on hyvä mies ja varmasti moni on hänestä kiinnostunut. 

Itsekin löysin nuoremman ja ennen kaikkea sen elämäni rakkauden joten kaikki ovat tyytyväisiä. 

Ei ole mikään meriitti löytää nuorempi mies heh

Vierailija
28/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan. Vaikka itse olin se joka halusi erota, tottakai tiesin että ex on hyvä mies ja varmasti moni on hänestä kiinnostunut. 

Itsekin löysin nuoremman ja ennen kaikkea sen elämäni rakkauden joten kaikki ovat tyytyväisiä. 

Satuinpa sopivaan aikaan linjoille :) Ei se olekaan mikään meriitti. Olennaisempaa on tietenkin se että kysymyksessä on kaikin tavoin itselleni sopivampi mies. Se että hän sattuu olemaan minua 2 ja exää 5 vuotta nuorempi on ihan kuriositeetti, mutta kun ikä nyt tässä aloituksessa nostettiin erityisesti esille niin tulipa mainittua. Peace. 

Vierailija
29/33 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret 18-20 vuotiaat miehet ei kiinnosta edes nuoria naisia

Vierailija
30/33 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se yllätys, että 48 v:nä meni ja haki kehitysmaasta parikymppisen postimyyntimorsiamen. En olisi uskonut häntä niin lapselliseksi ja epäkypsäksi. Mutta kun kerran asia paljastui, niin hyvä että pääsin eroon.

Vierailija
31/33 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysihän hän kohtuu nopeasti nuoremman naisen itselleen. Lapsenkin tekivät parin vuoden päästä. Nyt on kauhea huoltajuustaistelu käynnissä, kun naisen mielenterveysongelmat ovat käyneet liian suuriksi ja ero tuli. 

Vierailija
32/33 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eksä on kuitenkin ihan hyvännäköinen ja mukava mies. Hän sanoi suoraan, ettei halua olla yksin ja lähtee etsimään uutta suhdetta samantien. 

Vierailija
33/33 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies ei ole löytänyt minkäänlaista naista 10 vuotena eron jälkeen, itselläni on ollut useampi muutaman vuoden suhde, mutta olen huomannut viihtyväni paremmin itsekseni. Ex-mies vinkuu säännöllisin väliajoin takaisin, en kyllä ikinä koskaan ikinä ota sitä loismiestä riesaksi enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän