Voiko pitkä ja hoikka muka olla vartalotyypiltään päärynä?
Olen aina ajatellut, että päärynällä on lyhyet jalat, paksut reidet ja muhkea takapuoli.
Kommentit (17)
Voi olla mutta se ei näytä samalta kuin lyhyellä se päärynä. Mallistahan on kysymys.
Päärynä-vartalotyypin määritelmä on se, että lantio on leveämpi kuin hartiat ja yläkroppa on muutenkin suhteessa kapea. Tähän ei pituus vaikuta, eikä varsinaisesti hoikkuuskaan, sillä jos päärynämallinen hoikka lihoo, läski kertyy takapuoleen ja lantioon.
Päärynä ei tarkoita mitään muuta kuin sitä että lantio on isompi kuin olkapäät ja rintakehä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mutta se ei näytä samalta kuin lyhyellä se päärynä. Mallistahan on kysymys.
Pitkälläkin ihmisellä voi olla lyhyet jalat.
Voi olla. Usein kroppa näyttää siltä, että olis pitkä selkä ja lyhyet jalat. Peppu ikäänkuin roikkuu pitkällä ja hoikalla päärynällä.
Voi olla. Mä olen juuri tuollainen. Kapeat luisut hartiat, pienet tissit, mutta leveä lantio ja reisien yläosat. Lantio on mulla leveä ihan luuston rakenteesta johtuen, ei auta että painoindeksi on vain 20. Mutta kieltämättä tällainen 178-senttinen nainen päärynänä ei ehkä näytä ihan niin päärynältä kuin jos se iso lantio on lyhyemmässä varressa.
Voi olla mutta sitä eroa ei huomaa niin. Siro yläkroppa ja läskit kerääntyy persuksiin ja reisiin
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mä olen juuri tuollainen. Kapeat luisut hartiat, pienet tissit, mutta leveä lantio ja reisien yläosat. Lantio on mulla leveä ihan luuston rakenteesta johtuen, ei auta että painoindeksi on vain 20. Mutta kieltämättä tällainen 178-senttinen nainen päärynänä ei ehkä näytä ihan niin päärynältä kuin jos se iso lantio on lyhyemmässä varressa.
Sä et vaan tiedä mikä on päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso lantio?
Vierailija kirjoitti:
Lantio leveämpi kuin rinnus.
Ei tää tee vielä päärynää.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mutta sitä eroa ei huomaa niin. Siro yläkroppa ja läskit kerääntyy persuksiin ja reisiin
Mitä "eroa"? Päärynä ei ole mikään olomuoto, se on caan kropan luokittelu samalla tavalla kuin vaikka banaani tai omena. Ei kaikki lyhyet päärynätkään ole mitään persjalkaisia uuniperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nimenomaan tekee päärynän, ei mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rinnanympärys on 86 cm ja lantio 96 cm enkä ole päärynää nähnytkään, koska levein kohta mun kropassa on yli metriset hartiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "eroa"? Päärynä ei ole mikään olomuoto, se on caan kropan luokittelu samalla tavalla kuin vaikka banaani tai omena. Ei kaikki lyhyet päärynätkään ole mitään persjalkaisia uuniperseitä.
Uuniperuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee. Hartioidenkin pitää olla kapeampien kuin lantion.
Voi olla.