Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen joka on kaikin puolin ihana, hauska ja komea, mutta

Vierailija
12.08.2024 |

kun olimme sohvalla ja olin vierittämässä kättäni hänen housuihinsa hän kertoi, että haluaa odottaa ensimmäistä kertaamme avioliittoon. Kertoi, ettei voi harrastaa esiaviollista seksiä sillä se on syntiä. Tämä tuli minulle ihan puun takaa sillä minulla ei tosiaan käynyt mielessä, että hän olisi uskovainen. 

Kertokaa mulle mitä tehdä. Kuten sanoin hän on kaikin puolin ihana, hauska ja komea, mutten tiedä jaksanko odottaa avioliittoon tai olla hänen kanssaan koko loppuelämääni.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks naiset monesti tuntevat vetoa itämaisiin uskontoihin? Etenkin mitä epävakaampi yksilö kyseessä

Minä tuskin ainakaan olen kovin epävakaa. Rauhallinen, tavallinen insinörttinainen. Muutenkin, ihan yhtä lailla miehiä oli meditaatioilloissa ja -retriiteillä, ei se mikään pelkästään naisten juttu ole. Buddhalaisuudesta luulen, että se juurikin vetoaa usein enemmän älyllisiin kuin emotionaalisiin tyyppeihin, koska tietyllä tapaa se on vähän kuin psyykkisen ja spirituaalisen kokeellista tiedettä, riippuu toki suuntauksesta. Mutta kaltaistani skeptikkoa kiinnosti enemmän uskonto, joka sanoi, että tule ja löydä meditoimalla itse totuus elämästä ja kuolemasta ja olemassaolosta ja jumaluudesta, kuin se että annetaan oppi valmiina ja sanotaan, että tässä pelastava oppi, nyt usko se ja tee uskonratkaisu.

Ei sillä, ennen tuota kävin kyllä kristillisyyteenkin tutustumassa, luterilaisissa ja helluntaiseurakunnissa. Siinä vaan tuli aika äkkiä vastaan tuo luonteeni skeptisyys, ja ongelma, että mitä kun en vaan pysty uskomaan, en vaikka uhataan sielun kadotuksella jos en tee uskonratkaisua - kun en pysty uskomaan siihen kadotukseenkaan ilman todisteita.

Vierailija
82/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin tärkeä asia olettaisi tulleen esille jo ihan ensitapaamisten aikana tai jo ennen sitä.

Uskonto ei todellakaan ole ensimmäisten treffien aiheita. Red flag, jos joku ensimmäisillä treffeillä alkaa tuollaisista puhumaan.

Valtava red flag jos sitä uskontoa piilotellaan. Varsinkin jos se tosiaan on syynä esim. seksittömyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisin ap:na siihen, millaista elämä on uskovaisen kanssa. Haluaako itselleen sitä elämää? Koska se on toisen elämänkatsomus ja -tapa. Hänelle ne asiat ovat tärkeitä ja hän noudattaa niitä omassa elämässään. Seksin kanssa odottelu on vasta ensimmäinen eroavaisuus - oletko ap valmis kaikkeen siihen, mitä uskovaisen elämään kuuluu?

Jos olet, ja haluat sitä, niin siitä vaan odottelemaan kirkkohäitä.

Jos et, vapauta hänet ja itsesi kiertoon.

Vierailija
84/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleen, että miehetkin saattavat joutua testaamaan, haluavatko naiset heiltä pelkkää seksiä.

Mitä jos haluaa parisuhteen jossa on seksiä?

Sun mielestä on pelkkää seksiä tai ei seksiä ollenkaan?

Ei, vaan nimenomaan parisuhde jossa on seksiä. Sinä luulet että nainen joka ei odota avioliittoon haluaa mieheltä pelkkää seksiä.

Minä haluan mieheltäni rakkautta, kumppanuutta, ystävyyttä, tukea, yhteisiä harrastuksia, ilon ja surun jakamista ja seksiä. Naimisiin emme aio mennä.

85/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tapailua tuollaisen miehen kanssa. Etsikööt jonkun uskovaisen miehen.

Vierailija
86/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole uskovainen ja mies on noin sitoutunut uskoonsa / kristillisiin arvoihin, lähtisin sinuna suhteesta.

Nuo erimielisyydet eivät todellakaan pääty avioliittoon ja seksiin, vaan jatkuvat erilaisissa tilanteissa läpi yhteiselon. Usko tuo mukanaan kokonaisen tavan elää, joka ei sovi yhteen sellaisen kanssa, joka ei elä tai usko samalla tavalla. 

Teet itsellesi ja miehelle palveluksen, jos molemmat saatte mahdollisuuden löytää kumppanin, joka haluaa elää samalla tavalla näissä asioissa. Elämä on todella paljon mielekkäämpää, kun saat jakaa kumppanisi kanssa samat arvot, uskon, hengellisyyden, ym. 

Terkuin, uskovainen.

Vierailija
87/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleen, että miehetkin saattavat joutua testaamaan, haluavatko naiset heiltä pelkkää seksiä.

Ei, vaan nimenomaan parisuhde jossa on seksiä. Sinä luulet että nainen joka ei odota avioliittoon haluaa mieheltä pelkkää seksiä.

Minä haluan mieheltäni rakkautta, kumppanuutta, ystävyyttä, tukea, yhteisiä harrastuksia, ilon ja surun jakamista ja seksiä. Naimisiin emme aio mennä.

Sinä et selkeästikään osaa lukea edes omia kommenttejasi. Miksi väität, että uskovaiset eivät halua seksiä ollenkaan? He kyllä haluavat, mutta vain sen oikean kanssa eikä heillä ei ole siihen kiire toisin kuin  sinunkaltaisella eläimellä.

Vierailija
88/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et selkeästikään osaa lukea edes omia kommenttejasi. Miksi väität, että uskovais

Suhde on seksitön kunnes mennään naimisiin, siitä on nyt kyse. Ja todella harva länsimaalainen sellaiseen enää suostuu tai sellaista haluaa 2000-luvulla. Ihmisiä ollaan silti kaikki.

Vierailija
89/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies. Haluan itsekin että ollaan täysin sitoutuneita ennen seksiä.

Vierailija
90/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et selkeästikään osaa lukea edes omia kommenttejasi. Miksi väität, että uskovais

Tää oliki mielenkiintoista.

Kävin pari vuotta sitten treffeillä uskovaisen kanssa (itse en ole). 

Hän kertoi, että kiimaisimmat treffit on ollut toisten uskovaisten kanssa - ensitreffeillä jo haluttu panolle lähimpään petiin :O

Olin yllättynyt, koska oletin, että kaikki ovat siveydensipuleita.

Vierailija
91/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hienoa, että mies todella hallitsee itseään ja haluaa löytää sellaisen, jonka haluaa sitoutua. Se ansaitsee suuren kunnioituksen.

Vierailija
92/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kaapissa? Suvun tai sosiaalisen paineen takia etsimässä kulissivaimoa? Ei ehkä halua mitään intiimiä, vaan avioon suoraan.

Vierailija
93/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis voi tietää miten seksi sujuu, miten halujen määrä ja seksin laatu. Sika säkissä pitäisi ostaa. 

Vierailija
94/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis voi tietää miten seksi sujuu, miten halujen määrä ja seksin laatu. Sika säkissä pitäisi ostaa. 

Hiivavitun pakko saada se Johnny Sinns tyylinen mestarinussija tai ei ole tyytyväinen.

Vierailija
95/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiivavitun pakko saada se Johnny Sinns tyylinen mestarinussija tai ei ole tyytyväinen.

Ei kai välttämättä, mutta ei se minikokoinen vain kuristusleikeistä pystyynnouseva lerppamunakaan loppuelämää houkuta.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi